בקשה למתכוני עוגות דיאטטיות

טלי**

New member
בקשה למתכוני עוגות דיאטטיות

האם אפשר להזרים מתכונים לעוגות גבינה דיאטטיות או סלטים מעבר לרגילים? משהו פיקנטי, לגוון את החיים :) תודה רבה להתיחסות, טלי.
 

ארינה

New member
טלי, לאו דוקא עוגות אלא כל דבר

דיאטתי עדיף לא? יש לי מתכונים לשטויות מפה ועד הודעה חדשה אני אתחיל לפרסם כמה בהמשך, מקווה שחלק מהם ימצאו חן בעינייך.... בהצלחה ארינה
 

djoren

New member
ארינה

קודם כל ישר כח על הפורום החדש ומזל טוב. הנה הבקשה שלי, אני נואש.. יש לך אולי מתכונים לעוגות שלא מכילות את אבות המזון הבאים? (אני מתכוון שאף אחד מהם לא יהיה בעוגה): סוכר לבן. קופאין. שמן חלמון ביצה. תראי אני יודע שביקשתי יותר מדיי וכמעט אין סיכוי למצוא כזאתי עוגה. אבל זה ממש חשוב לי. בקשר לאבות המזון שהזכרתי: ללא סוכר לבן, אבל אין בעיה עם סוכר חום. קופאין. מה שאומר בלי קפה,קקאו,נס קפה,שוקולד מריר.(כמובן שגם שוקולד חלב אבל זה ברור כי הוא מפוצץ סוכר וכבר הזכרתי ללא סוכר..:) שומנים. זה קצת בעיה, בהרבה עוגות משתמשים בשמן. אבל את יודעת מה, אם יש לך תביאי גם עם שמן לא נורא . חלמון ביצה. ממש לא.. אני מקווה שתוכלי לעזור לי..:) את לא חייבת לרשום 20, אפילו 1-2 יספיקו, כמובן שאני אודה לך על המאמץ אם תשימי יותר.. או עוד דבר.. תעשי טובה, אל תשאלי למה.... :) תודה.. שלך, אורנו`ש..
 

מירי,

New member
טוב אני אנסה- אבל לא בטוח שזה דיאטט

עוגת גבינה ללא אפיה: 1 ק``ג גבינה לבנה (אפשר בהחלט 5%) 1 שמנת (לא ניסיתי אבל אני חושבת שאפשר שמנת קלה) 1 שמנת להקצפה ממתיק שווה ערך ל 1.5 כוס סוכר (לא נוזלי) פודינג אינסטנט ווניל (כמה שידוע לי הדיטטים הם ללא סוכר) ג`לטין טיבעי (כאן יכול להיות שאני טועה והוא מכיל סוכר - אז אפשר לוותר) מערבבים את הגבינה השמנת הפודינג והממתיק. מוסיפים את השמנת המוקצפת. מכינים את הגלטין (אם לא ויתרנו) לפי ההוראות (מים חמים וכל זה) ומוסיפים לתערובת. שמים בתבנית (אני מעדיפה פיירקס) וכמה שעות במקרר (אם ויתרנו על הג`לטין צריך יותר שעות) בתאבון! עכשיו תרשה לי לשאול (אתה לא צריך לענות) אם היית מבקש בלי קמח לבן הייתי מבינה שאתה שייך ל OA אבל אתה כנראה לא שייך - אז למה בלי כל אלה? אלרגיה אולי?
 

djoren

New member
האמת...

אני מעדיף לא לדבר על זה.... סולחת....? :) ותודה רבה , זה ממש עוזר. אם בהזדמנות יהיה לך עוד משהו כזה חמוד אל תהססי לכתוב! :) אורנו`ש..
 

djoren

New member
וואי תודה את לא יודעת כמה זה חשוב ל

לא אכלתי דבר מתוק אולי כבר שנה וחצי ואני מתחיל להתחרפן.. תודה רבה..
 

ארינה

New member
בכיף, ואם זה דברים לא כמו עוגות

אלא סתם כל מיני מתוקים דיאטתיים?
 

djoren

New member
גם !!!!! יתקבל בברכה!!!!!

כל דבר! רק תזכרי: ללא קופאין, סוכר לבן, חלמון ביצה, וכמה שפחות שומן.
 

djoren

New member
אה וארינה

אם תמצאי עוד דברים שיתאימו לי, תשלחי לי בבקשה לאי מייל, רק תלחצי על הכינוי שלי ושלחי או שתגידי לעדי=תל אביבית לשלוח לי. עדיף באי מייל כי היא לא נכנסת כמעט לאי סי. או אם יש לך אי סי בכיף : 105118589 כי אני לא נכנס לפה ואני בטוח אפספס..:) ועוד דבר, יש לך שם הורס....:)))
 

טלי**

New member
הי ארינה

מילים כדורבנות ארינה, בהחלט כל דבר דיאטתי עדיף. מכיוון שכך נוהגת החל מתקופה זו, חסר לי הגיוון לשם כך ועל כן שאלתי. מצאתי את הפורום הזה כנעים ונחמד ומהווה לי חיזוק נוסף בדרך חדשה של השלת הקילוגרמים המיותרים שהחלו בדרך פלא... ארינה, האם את יכולה לפרט קצת עליך? האם את לפני/אחרי האם תחום זה עיסוקך? אשמח לקרוא ולהכיר וכמובן להכין את המתכונים. בברכה, טלי
 

ארינה

New member
את יכולה לקרוא עלי בהודעת המנהלת

ואת יכולה לקרוא את הסיפור של הניתוחים שלי בפורום של קיצורי קיבה שם אני בשם גלית1 אם תרצי שאלות נוספות בשמחה.
 

טלי**

New member
ארינה

ארינה, תודה על תשובתך לא שמתי לב להודעת המנהלת ועל כן הטרדתי אותך :) אשמח להיות כאן, לתרום ולהיתרם.
 

ארינה

New member
ממש לא הטרדת, אני שמחה שפנית ושאלת

תפני אלי בכל שאלה שיש לך. אפילו אם היא לא קשורה או אם זה משהו אישי אז למייל שלי.. באהבה ארינה
 

טלי**

New member
אפשר להשמין מ-נחת?

ברוך השם, ממחמאות לא משמינים :) ומזכיר לי שאולי נחמיא לעצמנו מדי יום? נאהב את עצמנו בראש ובראשונה וכך הקילוגרמים ינשרו ויעלמו??? אחזור עם טיפים לכל דיכפין...
 
למעלה