תשובות לקושיות (ואולי בשורה נהדרת)
ואלדס- מצטער. אתה תופס ממנו בזמן האחרון, מה שאתה שוכח הוא שבזמן האחרון הכדור מגיע אליו פחות (בגלל דווידס) ,וכשהכדור דווקא בסביבה שלו , אז הוא עושה טעויות כמו ביום ראשון, או חוטף כרטיס אדום מטומטם, או סתם נלחץ וכמעט מחזיר את לה קורוניה מפיגור של 3 שערים. האמת היא שהוא מזכיר לי קצת את שטראובר : פוטנציאל יש, כפתור הרס עצמי גם כן קיים, ואולי צריך מאמן שוערים שיתן לו סטירה שתעיר אותו. אחד הדברים שיותר מרגיזים ברייקארד הוא הייבוש של מרקז. לא כל יום נופלת לך כזו מציאה, וחייבים לנצל אותה. ממנו אני לחלוטין מחזיק. מבין הקיימים , רביעיית ההגנה צריכה להיות פויול-מרקז-אולגר-ג'יו , כאשר רייזיכר הוא בהחלט מחליף ראוי .באשר לרכש בחלק הזה- לוסיו נראה לי כרכש מצוין, אולי גם חאבי מיליטו , אבל אסור לעשות שינוי קיצוני במה שיש. אני בכלל מאמין שבארסה יכולה כבר היום לשחק 3-5-2, וזה הרכב מצוין עבורה, אבל זה כבר לדיון אחר, נראה לי. אגב אולגר, אני מודה שאני מופתע ממנו . לא חשבתי שהוא עד כדי כך טוב . בקישור- הבשורה הטובה היא ש"אל מונדו דפורטיבו", שמזוהה עם בארסה, טוען שדווידס חתם לשנתיים נוספות. זה היה הדבר החשוב ביותר לעשות, ואם זה באמת נכון , אני נושם לרווחה (ומתנצל בפני דווידס על שלא רציתי אותו בהתחלה) . הדבר היחיד שצריך בקישור הוא קשר יותר טוב ויותר כשיר מאוברמארס, שעדיף יהיה להפרד ממנו. שמות אין לי כרגע (אולי דה פדרו ? ) . במרכז, אולי כדאי לתת סוף סוף צ'אנס לאינייסטה המוכשר . לא הייתי ממהר להפרד מקוקו , גם בגלל שהוא יכול להיות בלם לעת מוצא ,וגם בגלל שהקישור של בארסה עומד להחלש בקיץ (אנריקה ,יתכן שגם אוברמארס).לא כדאי לעשות זעזוע כל כך עמוק. לשאלת ריקלמה - אני אוהב את השחקן הזה, באמת שאני אוהב אותו - אבל הייתי משאיר אותו שנה נוספת במדריגל . ולגבי חלוץ,עם כל הכבוד לטרזגה ו-RVN , יש לי רק 2 מילים ללאפורטה, ואלה בדיוק אותן מילים שאמרתי בקיץ, וגם בקיץ שעבר : פרננדו מוריינטס .