בקשה לזיהוי זחל !

בקשה לזיהוי זחל !

לאחר שחיפשתי בארכיון ההודעות ,לדעתי עברתי על כל זחל אפשרי ועדיין לא מצאתי את הקטן..(הזחל,הקטן..) סוג של טוואי כלשהו?......הוא היה על עציץ תות.
 

weinman

New member
מזכיר זחלים של טוואית

נתקלתי בכזה רק פעם אחת על דרדר קורים בשרון הדרך היחידה לדעת היא לגדל ולהגדיר את הבוגר היכן מתי צולם?
 
כך אעשה

שלשום צולם ,תל אביב. ,בנתיים הוא נמצא בכלי מרוחב עם מגוו עלים ,מכיוון שהיה אדיש אליהם הסכמתי לנדב לו עלים מעציץ התות והוא זולל, הבאתי עכשיו כמות יפה של עלים מעץ תות ונראה אם הוא יאכל. כשיתגלם וכו' אדווח עם תמונות . תודה רבה!
 

weinman

New member
יפה

1. תנסה לתת לו גם עלים של דרדר הקורים, זה עשוי לאשר האם זה אחד הפונדקאים הטבעיים גם אם הוא אוכלל תות לא בטוח שזה מספק את הצרכים להתפתחות מלאה ותקינה. 2. בבקשה אל תשחרר את הבוגר לאחר הצילום, סביר שלהגדרה יהיה צורך להביא אותו למומחה באוניברסיטה במידה והבוגר מוכר אבל לא הזחל שלו זה יהיה מעגל יפה לסגור לדורות הבאים. עמיר
 
איך שומרים על הבוגר?

אני פשוט מניח שהכלי שבו הזחל נמצא עכשיו לא יתאים לבוגר, באיזה כלי אני יכול לשמור אותו עד שאביא אותו לבדיקה ? (אני לומד ביו' בתל אביב ככה שאני יודע למי להביא אותו..) . אני אחפש דרדר קורים באיזור הים ,אני מניח ששם אוכל למצוא ?...יודע על מקום אחר שהוא גדל בר באיזור תל אביב?. תודה!
 

weinman

New member
קודם שיתגלם

אם המין הזה נכנס לדיאפאוזה אז אתה עשוי לחכות הרבה זמן (חודשים) את הגולם הכי טוב לשמור בקופסה מאווררת ,עם נייר סופג בתחתית ולבדוק מדי פעם מה קורה. אני שומר מקרים כאלו בקופסאות קרטון קטנות. סביר שבוגר יחיה כמה ימים (תלוי גם במין) ואפשר לתת לו פרוסת תפוח עסיסית עבור נוזלים וסוכר כשזה יגיע אודה אם תיצור איתי קשר, אשמח לצלם אותו לפני שישופד
 
למעלה