בקשה לאוהבי החתולים בקשר לשכן מתעלל

liorasar

New member
בקשה לאוהבי החתולים בקשר לשכן מתעלל

.שכנה בבניין סילקה (לכאורה) את ה"מיטות" (שתיים) ששמתי מתחת למכונית שלי בעבור החתולים הקופאים בחורף. הוספתי ארגזים שניים וגם אותם סילקה. וגם אתמול סילקה. . אישה אלימה. וגם גנבת.. זאת היא ואין לי הוכחה. אני מבקשת מכל מי שאוהב בעלי חיים וחושב עליהם כעת בחורף. . לאחל לגנב\ת המיטות ושונא\ת החתולים ברחוב יהודה גור את מה שאתם מוצאים לנכון. החנייה שלי היא פרטית בטאבו. המיטות האלו עולות כסף. ומאוד מכוער מה שנעשה,כמובן בלילה ובחושך, במיוחד שלאחר שנגנבו המיטות ושמתי ארגז בערב סילקו גם אותו, ומשחקים במשחק אינפנטילי או פסיכופטי של סילוק הארגזים.. .על כן אני מבקשת שתאחלו את האיחולים שלכם את מה שמגיע לפי דעתכם וגם כי אני מאמינה בזה, ומי שיודע שיעשה הדמייה לשכן\ה הנ"ל וגם אם יש לכם חברים שאני לא מכירה בפייסבוק או בטוויטר אנא העבירו (כולל האיחולים וההדמייה). (אמרו לי בפייסבוק להכניס לפורום חתולים. אני סבתא אישה מבוגרת כבר שני לילות לא ישנה כשאני חושבת על החיות שכבר שנתיים בחורף אני מורידה להן את המיטות האלה ובקיץ לוקחת הביתה ומכבסת במכונת הכביסה. וכעת בכל פעם שיורדת בלילה טיפת גשם אני מתעוררת ולבי נשבר. אני לא צעירה וממש פוצע את לבי. קשה לי להתגבר על זה. מותר לאדם לא לאהוב חיות אך כאן יש חדירה לרשות הפרט, גנבת המיטות, וגירוש החתולים בחורף הקר.
 

sadju

New member
אני נגד לאחל רוע

ואני בעד לאחל לה שיפתח לה הלב והעניים ותבין יום אחד ותראה את המצוקה שלהם אולי תוכלי לדבר איתה להגיד לה כמה הם סובלים מהקור כדאי לך לא להשקיע במיטות אלא רק לעטוף קרטונים כי אי אפשר לדעת מי יקח
 

liorasar

New member
הקרטונים גם הם נעלמו. בקשר לדבריך

לכן פניתי אליכם ואמרתי - שכל אחד יאחל מה שהוא מבין. או שיאחל מה שהוא מבין כך וכך עד שתחזירי את ה"מיטות" שלקחת. בינתיים השארתי את המכונית הטרנטה שלי בת 18 שנה בחנייה עם חלון אחד קצת פתוח ולפני 10 דקות כשירדתי להאכיל (בפינת הרחוב על דרך נמיר, ולא בבניין ולא בחצר ולא ברחוב עצמו) ראיתי ראש של חתול מתרומם שם בפנים. ואני בעוד חודשיים עומדת לקנות מכונית קטנה חדשה. ועם אנשים אלימים וכאלה אני לא אשאיר את מכוניתי בחניה. בחניה אני אשאיר את המכונית הישנה ששווה אלף ש"ח אולי - לפירוק, אשאיר אותה לחתולים! ואת מכוניתי אעמיד ברחוב מתחת למרפסת.
 

tsou

New member
../images/Emo13.gif

מכונית החתולים נשמעת מדליקה- וגם קלף מנצח בעסק עם אותה שכנה. כשזה יגיע לאסיפת ועד באיזה שלב עתידי, יהיה אפשר להתנות את הזזת הטרנטה בהבטחה מפורשת שלא לגעת בציוד שתניחי מתחתיה.
 

tsou

New member
מזכיר מאד שכנים מסוימים שלי ../images/Emo46.gif

אם את יודעת מי היא, צריך להבהיר לה שיש בסיס לתלונה על גניבה ורכוש הפרט. אם את יכולה לפנות אליה ישירות באופן אסרטיבי זה הכי טוב, כי מי שגונב מאחורי הגב כנראה יבהל מחשיפה ישירה. אם לא, הייתי תולה דף עם תיאור מה שקרה והתלונה שבדרך במידה ולא יושב הציוד בכל מקום שהשכנה הזו וגם השכנים האחרים יראו : מכונית שלך, מכונית שלה, כניסה לבניין, דלת הדירות.. אני מניחה שהכשנה תתגונן באמצעות האשמת החתולים בהורדת רמת הבניין (האם את מאכילה אותם בחניה עצמה או בסמוך לה? אם כן עדיף לדבר איתה בשקט ואולי להזיז את המיקום של ההאכלה מעט) - רצוי שלא יהיה לה קייז כזה, אבל בכל מקרה מה שאת מניחה מתחת למכוניתך הפרטית הוא כמובן רכושך שלך... וגניבה היא גניבה. בהצלחה ואל תוותרי לה בשום אופן!
 

tsou

New member
ועל הדרך אולי תסבירי לה גם קצת

שהחתולים מתים מקור בחוץ, שבוודאי יש לה לב שיכול להבין (גם אם בשלב זה הוא נשמע אטום, אין לדעת מה יחלחל בפעם הבאה שתראה חתול בגשם)
 

liorasar

New member
שמתי פתק במעלית"אבקש מהדיירים לא להתנהג בילדו

"אבקש מהדיירים לא להתנהג בילדותיות". בכל תל אביב מאכילים חתולים. ואם אני מאכילה על דרך חיפה ולא בחצר ולא ברחוב על אחת כמה וכמה שאני לא "מורידה את ערך הבניין". מלבד זאת אי אפשר לדבר אתה. ומלבד זאת לא ניתן לפנות למשטרה כי אין בכך עניין לציבור ורק אם יש עדים או תופשים עם תמונה בה היא עושה את הדברים הללו ניתן לעשות משהו
 

tsou

New member
אבל האם הסברת בפתק למה הכוונה?

אם אינך מאכילה בשטח הבניין על אחת כמה וכמה שאין לגעת במיטות או בכל דבר שאת מניחה מתחת למכוניתך.. "ילדותיות" אינו נשמע לי מדויק, או חזק דיו. צריך שיבינו שמדובר ברכוש שלך, שעלה לך בכסף, ולהדגיש את זה. אני אומרת זאת מפני שהעניין האחרון שלי עם השכנים היה דווקא עם אחת יחסית בסדר, כלומר שלא עשתה נבזויות מעבר לכך שנהנתה לתת לכלב שלה השמנמן לזלול את האוכל שפיזרתי לחתולים. בפעם השלישית שהערתי לה שהחתולים רעבים וזו ארוחתם היחידה בניגוד לכלב שמקבל שלוש ארוחות ביום אצלה, ראיתי שזה פשוט לא מזיז לה. אז עברתי לטיעון הכלכלי - המזון לחתולים עולה לי כסף, והיא בעצם לוקחת אותו ממני כשהיא מאפשרת לכלב לאכול אותו, לכן אנא ממנה שתשלם לי את ערך המזון בחזרה. כבר למחרת היא קראה לכלב לחזור כשראתה שהוא מתקרב לאוכל...
 

liorasar

New member
ובכן - מי שזה נוגע לו ידע במה מדובר

מדובר באישה אלימה ושתלטנית, שבתחילת השתכנותה בבניין כולם העריצו אותה, הולכת עם יהלומים ונוהגת במכונית יוקרה. לאחרונה זה התגבר אצלה ואנשים שמכירים אותה נמנעים ממנה, או שאומרים לי "אל תתקרבי אליה" או שאומרים לי "היא פסיכופטית" וכולי. לאחרונה פגעו בצינור דוד השמש שלי - ולא ניתן להוכיח, והיו דברים נוספים. הזעם שלה פרץ כי (אם זו היא והכול לכאורה כמובן, רק לכאורה) כי באסיפת דיירים הצבעתי על אי תשלומים מסוימים שלה שהיא פשוט מסרה פרטים לא נכונים וחוב שלדעתי מסתכם בכמה אלפים. אז פרצה בצעקות והסתלקה מהאסיפה. זה היה בערך בשבע וחצי בערב. ובשעה תשע בערב כשירדתי לשים להם אוכל בפינת הרחוב ראיתי שסולקו המיטות הללו. אין מה לעשות. יש לי מכונית ישנה מאוד שאני מתכוננת להחליף ולאור האלימות את החדשה אני לא אשים בחניה אלא ברחוב כי בחניה אין מצלמות. ואת הישנה אני אשאיר בחניה כמו גרוטאה והחלון פתוח. מצדי - שיהיה אוטו לחתולים. וכבר אתמול בערב השארתי רבע חלון בצד וראיתי שתי אוזניים מתוקות מבצבצות מהחלק האחורי של המכונית מבפנים. אבל זה לא פיתרון. בקיץ זה לא משנה אך מכיוון שהמכונית החדשה שלי - אי"ה - תהיה קטנה יותר, יהיה מקום בחניה ואני אקשור לעמוד בשרשרת מלונת פלסטיק ונראה אז מה יעשו !!! כן - אני יודעת שזה ילדותי וטפשי. האהבה שלי לטבע ולחיות. הדור הצעיר נחמדים יותר מהדור הישן והפנסיונרי שרואה חתול וצורח "אקונומיקה". גם הפרסומות של משרד הבריאות "כלבת כלבת" אינן מבוטאות ומנוסחות כהלכה והן רק גורמות להיסטריה (כמו הפרסומות על התקפת לב ועל רעידות אדמה). אף כי יש כעת פרסומת נוספת שמבקשת יפה מהאנשים לעקר את הכלבים. כל טוב ותודה שהשתתפתם בצערי .
 
למעלה