בקשהה דחופההה

בקשהה דחופההה../images/Emo70.gif../images/Emo26.gif

מישהו יכול לשלוח לי את הספיישל של המורדים בפוקס קידס של השנה ושל שנה שעברה שהם היו בפוקס קידס
בבקשההה זה דחוףףףף
 

NoWords

New member
מצטרפתתתת../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo7.gif../images/Emo9.gif

לספיישל של המורדים בפוקס קידס מהשנה
 

VaLkIn

New member
יש.......

יש אתר אבל שם זה רק מהשנה...... www.rebelderreway.net
 

FeL CaM y Lu

New member
פאק תראו איזה כתבה עצוב../images/Emo10.gif

"כמו שהדברים נראים, אני מאמין שאף פעם לא נשעמם את עצמנו". השעה היא 22:30 בליל שבת בתל אביב. בחוץ, החיים מנסים להמשיך בשגרה: האנשים יוצאים, זוגות מתנשקים מול הים, הנהגים שעוברים בטיילת כבר השלימו עם אמצעי הבטחון. בתוך המלון המאובטח ביותר באזור, ארווי מתכוננת למסיבת הפרידה. מסיבה קצרה, בלי הפרזות: בצהרי היום הבא הלהקה תופיע בפעם האחרונה בישראל, הפרק האחרון לסיבוב ההופעות של 2004. הפרק האחרון להרבה דברים, של שעות על גבי שעות של חיים משותפים, שלתהילה כל כך סוחפת, באופן בלתי צפוי. אחרי שנתיים עם "המורדים", סיבוב ההופעות 2003, חודש וחצי של צילומי הסרט בארגנטינה, שצפוי לצאת לאקרנים ביולי 2004; שני דיסקים, סיבוב הופעות בדרום אמריקה ו- 20 יום בישראל – לכל אלו יש טעם חמוץ מתוק, בין תקווה לבין פרידה. צריך להתחיל דברים חדשים, עם כל החשק. לחוד, כי צריך להתבגר... קמילה בורדונבה, פליפה קולומבו, לואיסנה לופילטו ובנחמין רוחאס יודעים שלכל אחד יש את ההזדמנות שלו לקריירה. אבל, למרות הכל.... לארווי יש עדיין כמה תווים לעוד קצת זמן. "צריך לצאת לכמה סיבובי הופעות עם הדיסק השלישי, ואל תשכחו את 20 ההופעות של 'להתראות ארווי' ", אומר באירוניה קול גברי בוגר בין כל המולת ההתבגרות. הבדיחה מעוררת חלומות, תגובות, הבעת משאלות. במסדרון הקומה התשיעית, שם מתקהלים שישים אנשים (לא כולם צעירים, כמובן) שמחכים שיקחו אותם למקום אפנתי, משהו מזכיר את "מייקס פלייס". "מייקס פלייס", המסעדה שנמצאת קרוב מאוד למלון, בה החבורה בלתה באופן יומיומי בשנה שעברה, נפגעה באופן רציני בפיגוע בקושי שבוע אחרי שהלהקה עזבה את ישראל באפריל 2003. הזכרון מותיר רושם עמוק על היותר בוגרים בחבורה. הם (14 במספר, אם בנוסף לרביעיה סופרים גם את ג'ורג'ינה מוז'ו, חסמין בקר ורלה, בלן סקלז'ה, פרננדה נאיל, אינס פלומבו, חואן מנואל גילרה, פרנסיסקו בס, פירו, קוקו מחיו ודיאגו גרסיה) לבושים בלבן, מוציאים אנרגיה שמאפשרת להם להמשיך לרקוד אחרי שתי הופעות רצופות. חסמין מבטיחה שהיא תתחיל ללמוד משפטים, בעוד שקוקו מדבר על השנה השלישית שלו בלימודי תקשורת, בלן על הרומן שלה עם הריקוד והתיאטרון, ואינס על החשק ללמוד "להיות ליצן", כי לא אוהבים את הסצנות בהם צריך לבכות. דיאגו, מפתה אבל מוריד פרופיל, בורח בביישנות מכל הצהרת כוונות. פרנסיסקו וחואן מנואל, שעדיין "בתולים" על הבמה, רוצים להמשיך בטלוויזיה. לבבות, דובונים, שרשראות עם מגן דוד, שרשראות אחרות, שוקולדים, תמונות, מכתבי אהבה, תחתונים וחזיות, תחתוני בוקסר עם נשיקות מצוירות על אזורים אסטרטגיים... הכל היה בשבילם. אבל אי אפשר שלא לשים לב לטעם החמוץ מתוק. "כמו שהדברים נראים, אני מאמין שאף פעם לא נשעמם את עצמנו", אומר בנחה, שחגג לאחרונה יומולדת 19. בשנה שעברה חגג את היום הולדתו ה- 18 בישראל, ועכשיו שהוא עולה בביטחון לבמה, הוא מרשה לעצמו לאלתר בזהירות. הבחור ששנה קודם לכן בקושי העניק תשומת לב לשלטי המעריצות שבקשו ממנו לעשות ילד, ועכשיו מככב כאחת הדמויות הגבריות הראשיות ב"פלוריסינטה". ברור שהילדים מתבגרים. ככה זה, וכמו שציינה לואיסנה, שמככבת ב"דיירי הפנסיון", היא תעזוב מאחור את דמות ה"לוליטה" לטובת מעבר להיותה שחקנית מקצועית, המשקיעה בחזרות, מאוד קשובה לבדיקות הקוליות, שמקפידה לישון מספיק כדי להגיע כמו שצריך להופעות... מאוד מוקפדת, אובססיבית, בגיל 17 לואיסנה נראית כאחת שנהנית פחות מכל הרעש, כאילו החיים שלה עוברים במקום אחר. "אני הולכת ללמוד בימוי כי אני רוצה להיות מפיקה. הרעיון הוא ללמוד את התיאוריה בנוגע להמון דברים שאני מכירה מהפן המעשי", מספרת קמילה בורדונובה, בתולית, היפראקטיבית, מעין "כריס מורנה צעירה", שמסוגלת לבקש את התכנונים של הבמה ארבעה ימים לפני הבכורה כדי לוודא ולבדוק את המיקום של כל אחד בכל שיר. קמילה צריכה להיות מעורבת בהכל, ויש לה חוש פנימי לבמה, שגורמים לכל השותפים שלה להקשיב לה, תמיד. המשיך בהודעה הבאה..
 

FeL CaM y Lu

New member
המשךךך../images/Emo20.gif

" 'איזה יום היום, איפה אני, מי אני, לאיפה אני רוצה להגיע' - יש לי שלט כזה בבית, שמכריח אותי לענות לעצמי את התשובות כל בוקר. להיות כאן גורם לי להרגיש חיוני - בגלל הזמן שאנחנו מבלים בסיבוב ההופעות, בכל כך הרבה מקומות שונים, בגלל ההצלחה, בגלל המעריצים, בגלל הכל". פליפה הוא הגדול מבין הרביעיה, והוא נשאר ברור. הוא מקסיקני, בן של שחקן ארגנטינאי שהיה צריך ללכת למקום אחר כדי להצליח, אח של פסיכולוגית מתמחה בטיפול מצבי משבר – שנמצאת כרגע בבוסניה – אותה הוא מעריץ מאוד. פליפה מדבר עם הפסקות, אבל הוא מגלה נחישות. כמו חבריו ללהקה הוא רגיל להתמודדות עם דעות קדומות, אבל הוא בטוח שהן לא יימשכו לנצח. "לחוליו צ'בז לא היה מקום פנוי, אבל אני הולך ללמוד תאטרון, זה בטוח", הוא אומר. "הרבה שנים הטלוויזיה מנוונות אותך" בארגנטינה עושים טלוויזיה טובה, והציבור מאוד ביקורתי. אם אתה רוצה להתבגר כשחקן, אתה צריך לעשות תיאטרון. ואם אני אצטרך לעשות משהו קלאסי? זה יהיה אתגר. אני אשתחרר, או שלא". "איך ברחוב?", שואל בנחמין, בנימה שנעה בין אירוניה להשלמה. זו לא שאלה שבאה לבדוק האם חם או קר בחוץ. זה פשוט: הילדים לא יוצאים לרחוב. מכוניות אוספות אותם מהחניון התת קרקעי של המלוןומורידות אותן בדלת האצטדיון – הלוך וחזור. אותו דבר קורה גם עם הנסיעות לתוכניות הטלוויזיה, לברביקיו בבריכה פרטית. "מומלץ להימנע מיציאה למרפסות", נכתב לאורחים על דף שקיבל כל אחד מהם בחדרו עם הגעתו, יחד עם עוד הנחיות רבות. הנה לכם דוגמא שתסביר את "המבצע המיוחד" – אפילו עבור העיתונאים עצמם, ההגעה לחדר ההלבשה דרשה צמידים מיוחדים בצבעים שונים: אחד בשביל להתרב לאצטדיון, אחד כדי להכנס, אחד בשביל "מאחורי הקלעים" וכו'. האבטחה היתה, כמובן "הנושא המרכזי" שקדם לביקור בישראל, בעקבות "החיסולים הממוקדים"של צה"ל ואיומי החמאס ל"נהרות של דם". לכן, היו צריכים האורחים להנות מאינטרנט ומ- DVD. ומי שרב עם משהו אחר, תמיד יכול היה להסתגר בחדר. "זו היתה אחת ההחלטות הקשות ביותר שהיינו צריכים לקבל", מספר פליפה. "לבוא או לא לבוא, עם כל ההשלכות של ביטול הופעות שכבר נמכרו. נפגשנו ארבעתנו כדי לדבר על כלמה שמטריד אותנו, וכמובן שנפגשנו בלילה שלפני הגעתנו. זו היתה הפגישה הארוכה ביותר בחיים שלנו. הדבר הראשון שהסכמנו עליו היה שאם אחד מחליט לא להגיע, כולם יתמכו בו. לאחר מכן, המשכנו להתווכח. דברנו עד שתיים בלילה. והנה אנחנו כאן. היה מדהים, פעם נוספת, מה שקרה לנו כאן בפנים". כשפליפה אומר "כאן בפנים" הוא מתכוון לאצטדיון בו התקיים המופע, שהכיל כל פעם כ-9,000 צופים (והיו 9 הופעות), ששרו את להיטי הלהקה. "יעשה לנו טוב להיפרד מעט אחד מהשני, מעבר לכך שאנחנו מסתדרים טוב ביננו; שלכל אחד יהיה זמן להיות עם החברים שלו, אלו שהוא בחר. זה הרגע לעצור מעט את הסיבוב הבלתי נשלט הזה, שאנחנו לא יודעים באיזו מדינה אנחנו נמצאים, שאנחנו לא יודעים אם אנחנו מופיעים או נפגשים עם העיתונות", מתוודה קמילה, שמכינה את המזוודות לקראת החזרה הביתה, החזרה שהיא כל כך מחכה לה. בבואנוס איירס מחכה לה החבר בציפיה (בן 30, שאין לו קשר לעולם הבידור), ומחכה לה האפשרות להשתתף בתוכנית שמכינה טלפה. "זה הולך להיות קשה – שהם יהיו רחוקים ממני", מצטער פליפה. "זה מה שקורה לי בימי ראשון. כמו שאבא שלי אומר 'המשטרה, האמא של החתן וימי ראשון דומים'. מה שיהיה הכי טוב זה שנוכל להגשים את השאיפות השונות שלנו, יחד עם שמירה על האינטרס המשותף שלנו- הלהקה". לואיסנה שלא יהיה לה זמן להתגעגע, לא יהיה לה זמן לכלום: "אני רוצה ללמוד תאטרון, אבל השנה הזו אני לא אוכל" "תסתכל על חילופי הדורות", אומרים פליפה וקמילה כמה ימים לפני כן, נרגשים, רואים את הילדים של "פינת אור" שרים חלק מהשירים שהפכו אותם למפורסמים ב"קטנטנות". וכן, אלו הם "עסקי השעשועים", הצלחות משוחזרות. החיים, כל אחד מהן, כל כך שונים... להקת ארווי סיימה בשבוע שעבר את סיבוב ההופעות הבינ"ל של 2004. ההצלחה. 11 טוסים ב- 10 ימים, אמצעי בטחון זהים לאלו של מדונה, מעריצים שזורקים את עצמם על המכוניות שלוקחות אותם, פוסטרים עם הפנים שלהם בחנויות באמצע שום מקום, מדבר יהודה. השקרים ומחיר ההצלחה: בנות שישכחו אותם כשירדו לא טוב מהבמה, מבקרים חסרי רחמים, חוזים שלא יודעים על עייפות, ולא על מזוודות שהלכו לאיבוד, ולא על פסח רחוק מהבית, ערים מדהימות שניתן להכיר אותן רק מהמלון ומנמל התעופה. ארווי. ארבעה צעירים שיודעים במה להתעסק ורוצים להמשיך. ארבעה צעירים שיודעים מתי חסר להם, ומציעים להתבגר.
 

ShiRi ColomBo

New member
השתדלתי לקרוא הכל...../images/Emo2.gif

איזה עצוב זה..זה מתאר את האמת ש"מאחורי הקלעים"..
כרגיל הפל תמיד יודע מה לומר דיי
" 'איזה יום היום, איפה אני, מי אני, לאיפה אני רוצה להגיע' - יש לי שלט כזה בבית, שמכריח אותי לענות לעצמי את התשובות כל בוקר. להיות כאן גורם לי להרגיש חיוני - בגלל הזמן שאנחנו מבלים בסיבוב ההופעות, בכל כך הרבה מקומות שונים, בגלל ההצלחה, בגלל המעריצים, בגלל הכל". פליפה הוא הגדול מבין הרביעיה, והוא נשאר ברור. הוא מקסיקני, בן של שחקן ארגנטינאי שהיה צריך ללכת למקום אחר כדי להצליח, אח של פסיכולוגית מתמחה בטיפול מצבי משבר – שנמצאת כרגע בבוסניה – אותה הוא מעריץ מאוד. פליפה מדבר עם הפסקות, אבל הוא מגלה נחישות. כמו חבריו ללהקה הוא רגיל להתמודדות עם דעות קדומות, אבל הוא בטוח שהן לא יימשכו לנצח. "לחוליו צ'בז לא היה מקום פנוי, אבל אני הולך ללמוד תאטרון, זה בטוח", הוא אומר. "הרבה שנים הטלוויזיה מנוונות אותך" בארגנטינה עושים טלוויזיה טובה, והציבור מאוד ביקורתי. אם אתה רוצה להתבגר כשחקן, אתה צריך לעשות תיאטרון. ואם אני אצטרך לעשות משהו קלאסי? זה יהיה אתגר. אני אשתחרר, או שלא".
 

hen shane

New member
יא איזה עצוב! תירגמת מהאתר הרישמי?!

קפיץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ
 
../images/Emo60.gif אמיפה הבאת את זה../images/Emo35.gif../images/Emo2.gif

לא הספקתי לקרוא הכל.... קראתי רק קטעים.....! אבל זה נראה מדהים!
 
../images/Emo7.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif:-

איזה עצוווווווווווווב
 

Cami la loca

New member
../images/Emo10.gif הם לא נישמעים מאושרים במיוחד../images/Emo70.gif

ופאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק
החבר של קמי בן 30
מה היא סטייל נטליה אוריירו
חבל שתייי מדהימות עם זקנים
אבל כמו שאומרים שיהיה להן לבריאות
 

קרןPUNCH

New member
וואוווווו 30...! זה קצת....הרבה...

כאילו 11 שנים הפרש...טוב שיהיה.. טוב שהוא אוהב להתחבר אל בנות גילו אבל אני מפרגנת..צלחה להם
 

hila rojas

New member
ב- 2 מילים חבל על הזמן המילה חבל"ז

זה כתבה ממש מהממת!! כל מה שקרה מאחורי הקלעים! חבל שזה נגמר! אני בכיתי כשהם הלכו
 

FeL CaM y Lu

New member
מה שלא אהבתי בכתבה

זה שעשו אותם יותר מדיי מסכנים..ולא נראלי שזה ככה...אם הם לא היו אוהבים את זה הם לא היו ממשיכים עם כל העסק של הפרסום..ולכל אחד מהם יש תוכניות לעוד תוכנית או לתאטרון או קולנוע ..קיצר עשו את הכתבה יותר מדיי דרמטית
 
למעלה