בקרת גישה מרחוק

  • פותח הנושא Iddi
  • פורסם בתאריך

Iddi

New member
בקרת גישה מרחוק

הי, אני כותב עבודה בנושא של בקרת גישה מרחוק לרשת משרדית. הכל בלי יותר מדי מידע מוקדם - לא למדתי את הנושא מעולם... יש צורך לתת כמה פתרונות אפשריים על מנת שעובדי ה"חברה" יוכלו לגשת מכל מקום (באמצעות LT או על מחשב ציבורי) למידע שברשת המשרדית. אשמח אם תוכלו לעזור לי המציאת הפתרונות... תודה ויום מקסים !
 

hananbn

New member
ניתן לבצע זאת ע"י חיבור VPN

לרשת המשרדית. זו פעולה שיכולה להתבצע בשת"פ עם ספק האינטרנט, או בצורה עצמאית אם יש את הזמן/משאבים/ידע הנחוצים. כמו כן, יש אפשרות לבצע חיבור מרחוק כגון remote desktop, אך הוא פחות מאובטח, ולא מומלץ כאשר מדובר במידע עיסקי.
 

Iddi

New member
בקשר ל-VPN..........

בקשר ל-VPN - יש כמה אופציות ליישם את זה, נכון? פשוט אני לא בטוח שהבנתי נכון - אפשר להתקין Client על המחשב (אבל כך הגישה היא רק ממחשבים שמותקן עליהם ה-Client) וקראתי על תוכנה בשם Cisco VPN 3000 שאותה מתקינים רק על המחשבים המרוחקים ואפשר להתחבר מכל מחשב המחובר לאינטרנט דרך הדפדפן - אבל אז מתחברים ממחשב לא מאובטח - מי יודע מה יש עליו.... בכל אחת מהדרכים - יש כמה אופציות לזיהוי המשתמש? כרטיסים חכמים, מחוללי סיסמאות, התקני USB, זיהוי טביעת אצבע...? יש משהו שאני מפספס? המון תודה !!
 

hananbn

New member
דרכי גישה.

אז ברמה העקרונית, לא משנה כמה מוצפן חיבור הVPN שלך, ברגע שיש טרויאן על המחשב, ומשתמש מרוחק יכול לקבל גישה, הוא יוכל לחטט גם במידע האירגוני. לכן, הגורמים שלהם אתה נותן גישה למידע זה, צריכים להיות מודעים לסכנות הטמונות בזליגת מידע, והם צריכים לאבטח את המחשב הביתי כיאות. כמו כן, הייתי ממליץ לך לבדוק עם ספק האינטרנט שאיתו החברה עובדת, לגבי חיבור VPN, אני יודע שטבע ואינטל עושים את זה בעזרת נתב מדגם sbox (שמשום מה הצבע שלו הוא כתום), ובסופו של דבר, כאשר המחשב מאובטח כיאות, הסכנה לזליגת מידע פוחתת משמעותית.
 
למעלה