בקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
../images/Emo207.gif ייצוגית על סך 30 מ' ש' נגד הרכבת:

בקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת
כך על-פי הארץ-TheMarker
ייצוגית על סך 30 מ' ש' נגד הרכבת:
ייצוגית על סך 30 מ' ש' נגד הרכבת: השביתה פגעה בנוסעים
 

amit1270

New member
איזה סיכון? הרכבות עצרו...

טוב מאוד.
שיוסיפו גם את העניין שאנשים הלכו ברגלם סמוך למסילות הרכבת: גם לא שירות טוב ומעבר לזה: אפשרות לסיכון בחיי אדם.
איזה סיכון? הרכבות עצרו...
 

אורי404

New member
לא בטוח. הן עצרו ןנסעו ככל העולה על רוחם

איזה סיכון? הרכבות עצרו...
לא בטוח. הן עצרו ןנסעו ככל העולה על רוחם
של הועד. זה שרכבת שנוסעת מכיוון צפון לכיוון דרום, אין זה אומר שהרכבת מהכיוון השני לא נסעה.
 
מה עם אנשים מבוגרים? נכים? אנשים שקשה להם...

איזה סיכון? הרכבות עצרו...
מה עם אנשים מבוגרים? נכים? אנשים שקשה להם...
ללכת? (עם מקל וכו'), מניין להם מתי כל האנשים סיימו ללכת כשהם הפעילו את הרכבות מחדש?
 

אורי404

New member
ממש ככה. וגם אם נניח שהרכבות

מה עם אנשים מבוגרים? נכים? אנשים שקשה להם...
ללכת? (עם מקל וכו'), מניין להם מתי כל האנשים סיימו ללכת כשהם הפעילו את הרכבות מחדש?
ממש ככה. וגם אם נניח שהרכבות
עמדו למשך שעות ואלה הם סיכויים נמוכים, הרי שזה לא היה אנושי כלל וכלל שאנשים אלה יילכו על גבי הרבד ויטפסו לתחנת הרכבת.
 

harhanegev

New member
אתה טועה לחלוטין.

ממש ככה. וגם אם נניח שהרכבות
עמדו למשך שעות ואלה הם סיכויים נמוכים, הרי שזה לא היה אנושי כלל וכלל שאנשים אלה יילכו על גבי הרבד ויטפסו לתחנת הרכבת.
אתה טועה לחלוטין.
לפי תקנות מסילות הברזל, כל דבר שיחליטו עליו בהנהלת הרכבת או בהנהלת ועד העובדים הוא אנושי ונפלא ומשובח. לפי תקנות מסילות הברזל, כל עובדי ומנהלי הרכבת אינם כפופים לחוקי מדינת ישראל. בכל מקרה של סתירה בין חוק / הסכם / תקנה / וכו' לבין תקנות מסילות הברזל, הרי שתקנות מסילות הברזל הן הקובעות והן לבדן.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif תקנות מסילות ברזל=חוקי ברזל

אתה טועה לחלוטין.
לפי תקנות מסילות הברזל, כל דבר שיחליטו עליו בהנהלת הרכבת או בהנהלת ועד העובדים הוא אנושי ונפלא ומשובח. לפי תקנות מסילות הברזל, כל עובדי ומנהלי הרכבת אינם כפופים לחוקי מדינת ישראל. בכל מקרה של סתירה בין חוק / הסכם / תקנה / וכו' לבין תקנות מסילות הברזל, הרי שתקנות מסילות הברזל הן הקובעות והן לבדן.
תקנות מסילות ברזל=חוקי ברזל
יש גם לציין את מחלקת פניות הציבור, שעונה במהירות על ההודעות שלה. כל הודעה והודעה נכתבה לגופו של המקרה ובעניין רב. כאשר קוראים את ההודעות שלהם, מרגישים שמחלקת פניות הציבור פועלים באופן רציני מאוד.
 

Shark Alarm

New member
תהייה מתוך הכתבה... ../images/Emo26.gif

בקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת
כך על-פי הארץ-TheMarker
תהייה מתוך הכתבה...

ציטוט מתוך הכתבה: "ברבעון הראשון של 2007 נסעו ברכבת 432 אלף נוסעים - עלייה של 4.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד" רבעון זוהי תקופה של 3 חודשים. אם כך, בשנה יש 4 רבעונים. חישוב פשוט של 432,000*4=1,728,000.. רכבת ישראל התפארה בשנה שעברה על 30,000,000 נוסעים.... מישהו מוכן להסביר.. (אלא אם כן, זה הגיוני ואז בשלשת הרבעונים האחרים נסעו משמעותית יותר נוסעים)
 
מדברים פה על קו אחד מסויים

תהייה מתוך הכתבה...

ציטוט מתוך הכתבה: "ברבעון הראשון של 2007 נסעו ברכבת 432 אלף נוסעים - עלייה של 4.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד" רבעון זוהי תקופה של 3 חודשים. אם כך, בשנה יש 4 רבעונים. חישוב פשוט של 432,000*4=1,728,000.. רכבת ישראל התפארה בשנה שעברה על 30,000,000 נוסעים.... מישהו מוכן להסביר.. (אלא אם כן, זה הגיוני ואז בשלשת הרבעונים האחרים נסעו משמעותית יותר נוסעים)
מדברים פה על קו אחד מסויים
שהוא ת"א - חיפה, לא דיברו על שאר המע'
 

קובי לו

New member
"אזעקת כריש" צודק ואתה טועה

מדברים פה על קו אחד מסויים
שהוא ת"א - חיפה, לא דיברו על שאר המע'
"אזעקת כריש" צודק ואתה טועה
ראשית, קראתי שלוש פעמים, לא פעם אחת, את הכתבה מהארץ/דה-מרקר ולא מוזכר שאלו נתוני הנוסעים בין חיפה לת"א (או ההיפך או בשני הכוונים). ממש ממש לא. שנית, גם נתוני קו חיפה-ת"א-חיפה בשנה הם הרבה מעל ל-1.8 מליון נוסעים בשנה (שזה ההכפלה פי 4 של כמות הנוסעים). ממה שפורסם בשנת 2005 (וב-2006 היה גידול ועוד יותר ב-2007, ראה הכתבה הזו ממש) הרי שבקו חיפה-ת"א-חיפה נסעו כ-5.5 מליון איש. כלומר כ-1.4 מליון נוסעים ברבעון. שלישית, יתכן שהכמות שהם דברו עליה היא הדלתא (הגידול/התוספת) בכל הארץ ברבעון הראשון. בשנה יש כ-30 מליון, כלומר ברבעון יש כ-7 מליון נוסעים. הם דברו על כך שיש גידול של מעל 4% לעומת הרבעון הקודם, כלומר לפחות 350,000 נוסעים יותר מאשר ברבעון שעבר. ויתכן וברבעון הראשון של 2006 היו 9 מליון נוסעים, כלומר רק הגידול (הדלתא) היא של כמעט 400,000. בכל מקרה נראה לי שיש להם טעות, לא סתם טעות, אכבר טעות בנתונים. זה הכל.
 
תודה על התיקון קובי,

"אזעקת כריש" צודק ואתה טועה
ראשית, קראתי שלוש פעמים, לא פעם אחת, את הכתבה מהארץ/דה-מרקר ולא מוזכר שאלו נתוני הנוסעים בין חיפה לת"א (או ההיפך או בשני הכוונים). ממש ממש לא. שנית, גם נתוני קו חיפה-ת"א-חיפה בשנה הם הרבה מעל ל-1.8 מליון נוסעים בשנה (שזה ההכפלה פי 4 של כמות הנוסעים). ממה שפורסם בשנת 2005 (וב-2006 היה גידול ועוד יותר ב-2007, ראה הכתבה הזו ממש) הרי שבקו חיפה-ת"א-חיפה נסעו כ-5.5 מליון איש. כלומר כ-1.4 מליון נוסעים ברבעון. שלישית, יתכן שהכמות שהם דברו עליה היא הדלתא (הגידול/התוספת) בכל הארץ ברבעון הראשון. בשנה יש כ-30 מליון, כלומר ברבעון יש כ-7 מליון נוסעים. הם דברו על כך שיש גידול של מעל 4% לעומת הרבעון הקודם, כלומר לפחות 350,000 נוסעים יותר מאשר ברבעון שעבר. ויתכן וברבעון הראשון של 2006 היו 9 מליון נוסעים, כלומר רק הגידול (הדלתא) היא של כמעט 400,000. בכל מקרה נראה לי שיש להם טעות, לא סתם טעות, אכבר טעות בנתונים. זה הכל.
תודה על התיקון קובי,
 
*המשך,

תודה על התיקון קובי,
*המשך,
אני חשבתי כי מדובר על נתוני חודש ינואר בלבד(מעניין למה
), קצת הזוי שברבעון אחד יסעו בקו 430 אלף איש, אני נוטה לחשוב בדיוק כמו שרשמת בסעיף ג' בתשובתך שזהו הגידול במס' הנוסעים. בכל אופן, בשורה התחתנוה היוזמה מאוד מבורכת לנסות להפעיל מע' רכבתי בין 8 קרונות דו קומתיים(שאם נהפוך את זה לרכבת חד קומתית, יוצא שהיא תוכל להכיל יותר נוסעים מאשר 5 סטים של IC3! ) בתקווה שזה יצא לפועל ולא רק בקו ת"א חיפה, אלא גם לקו ת"א ב"ש שהוא גם אחד הקווים העמוסים בימי הלחץ של רכבת ישראל.
 

micam

New member
הניסוי בוצע עם קטר בו-בו רגיל? מישהו יודע?

בקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת
כך על-פי הארץ-TheMarker
הניסוי בוצע עם קטר בו-בו רגיל? מישהו יודע?
לא היה בעבר ניסוי דומה שכשל? אם אכן מדובר בקטר רגיל - אזי אפשר להפעיל רכבות קומותיים עם, נניח, 6 קרונות גם בקווים האחרים (בנימינה-אשקלון) לא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה