בקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת
כך על-פי הארץ-TheMarker
איזה סיכון? הרכבות עצרו...טוב מאוד.
שיוסיפו גם את העניין שאנשים הלכו ברגלם סמוך למסילות הרכבת: גם לא שירות טוב ומעבר לזה: אפשרות לסיכון בחיי אדם.
לא בטוח. הן עצרו ןנסעו ככל העולה על רוחםאיזה סיכון? הרכבות עצרו...
מה עם אנשים מבוגרים? נכים? אנשים שקשה להם...איזה סיכון? הרכבות עצרו...
ממש ככה. וגם אם נניח שהרכבותמה עם אנשים מבוגרים? נכים? אנשים שקשה להם...
ללכת? (עם מקל וכו'), מניין להם מתי כל האנשים סיימו ללכת כשהם הפעילו את הרכבות מחדש?
אתה טועה לחלוטין.ממש ככה. וגם אם נניח שהרכבות
עמדו למשך שעות ואלה הם סיכויים נמוכים, הרי שזה לא היה אנושי כלל וכלל שאנשים אלה יילכו על גבי הרבד ויטפסו לתחנת הרכבת.
אתה טועה לחלוטין.
לפי תקנות מסילות הברזל, כל דבר שיחליטו עליו בהנהלת הרכבת או בהנהלת ועד העובדים הוא אנושי ונפלא ומשובח. לפי תקנות מסילות הברזל, כל עובדי ומנהלי הרכבת אינם כפופים לחוקי מדינת ישראל. בכל מקרה של סתירה בין חוק / הסכם / תקנה / וכו' לבין תקנות מסילות הברזל, הרי שתקנות מסילות הברזל הן הקובעות והן לבדן.
סוף סוף + שאלהבקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת
כך על-פי הארץ-TheMarker
משיח בן דודבקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת
כך על-פי הארץ-TheMarker
תהייה מתוך הכתבה...בקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת
כך על-פי הארץ-TheMarker
מדברים פה על קו אחד מסוייםתהייה מתוך הכתבה...
ציטוט מתוך הכתבה: "ברבעון הראשון של 2007 נסעו ברכבת 432 אלף נוסעים - עלייה של 4.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד" רבעון זוהי תקופה של 3 חודשים. אם כך, בשנה יש 4 רבעונים. חישוב פשוט של 432,000*4=1,728,000.. רכבת ישראל התפארה בשנה שעברה על 30,000,000 נוסעים.... מישהו מוכן להסביר.. (אלא אם כן, זה הגיוני ואז בשלשת הרבעונים האחרים נסעו משמעותית יותר נוסעים)
"אזעקת כריש" צודק ואתה טועהמדברים פה על קו אחד מסויים
שהוא ת"א - חיפה, לא דיברו על שאר המע'
תודה על התיקון קובי,"אזעקת כריש" צודק ואתה טועה
ראשית, קראתי שלוש פעמים, לא פעם אחת, את הכתבה מהארץ/דה-מרקר ולא מוזכר שאלו נתוני הנוסעים בין חיפה לת"א (או ההיפך או בשני הכוונים). ממש ממש לא. שנית, גם נתוני קו חיפה-ת"א-חיפה בשנה הם הרבה מעל ל-1.8 מליון נוסעים בשנה (שזה ההכפלה פי 4 של כמות הנוסעים). ממה שפורסם בשנת 2005 (וב-2006 היה גידול ועוד יותר ב-2007, ראה הכתבה הזו ממש) הרי שבקו חיפה-ת"א-חיפה נסעו כ-5.5 מליון איש. כלומר כ-1.4 מליון נוסעים ברבעון. שלישית, יתכן שהכמות שהם דברו עליה היא הדלתא (הגידול/התוספת) בכל הארץ ברבעון הראשון. בשנה יש כ-30 מליון, כלומר ברבעון יש כ-7 מליון נוסעים. הם דברו על כך שיש גידול של מעל 4% לעומת הרבעון הקודם, כלומר לפחות 350,000 נוסעים יותר מאשר ברבעון שעבר. ויתכן וברבעון הראשון של 2006 היו 9 מליון נוסעים, כלומר רק הגידול (הדלתא) היא של כמעט 400,000. בכל מקרה נראה לי שיש להם טעות, לא סתם טעות, אכבר טעות בנתונים. זה הכל.
*המשך,תודה על התיקון קובי,
גם אם כן...מדברים פה על קו אחד מסויים
שהוא ת"א - חיפה, לא דיברו על שאר המע'
לרכבת ישראל אין 30 מליון נוסעים ברבעוןגם אם כן...
צריך עוד 15 קווים שבכל אחד נוסעים שני מיליון איש ברבעון, וקשה לי להאמין שזה קיים.
סליחה בשנה, לא ברבעוןגם אם כן...
צריך עוד 15 קווים שבכל אחד נוסעים שני מיליון איש ברבעון, וקשה לי להאמין שזה קיים.
הניסוי בוצע עם קטר בו-בו רגיל? מישהו יודע?בקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת
כך על-פי הארץ-TheMarker
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.