בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
איפה זה ידוע ?

אבל זה יקרה, ידוע ש56 עולה לתדירות של כל 5-10 דקות
אז מה נראה לך יקרה עם 55?
איפה זה ידוע ?
(ובאמת גם 56 לא יזיק לו בכלל להכפיל תדירות). לא ראיתי משהו כזה במכרז.
 

olli3

New member
מנהל
יש מקורות. ושוב, תדירות זה אחד הדברים שהכי מטופלים במכרזים.

איפה זה ידוע ?
(ובאמת גם 56 לא יזיק לו בכלל להכפיל תדירות). לא ראיתי משהו כזה במכרז.
יש מקורות. ושוב, תדירות זה אחד הדברים שהכי מטופלים במכרזים.
אני אומר את זה כאן ממכרז למכרז, בכל המכרזים החדשים מ2009 ועד עתה, השינוי הכי בולט הוא הרבה יותר אוטובוסים. רק בקווים היסטוריים שיש עוד סיבה להשאיר אותם בשעות מסויימות תוכל לראות צמצום תדירות או ביטול של הקו אבל בקווים חזקים, אתה רואה רק תגבורים.
 
לא ראית כי התדירויות מופיעות רק בנספח שנכלל רק במדיה המגנטית

איפה זה ידוע ?
(ובאמת גם 56 לא יזיק לו בכלל להכפיל תדירות). לא ראיתי משהו כזה במכרז.
לא ראית כי התדירויות מופיעות רק בנספח שנכלל רק במדיה המגנטית
ובנוסף להגדלת התדירות של קו 56, כבר עתה התווסף לו בקטע ממחלף אונו עד עזריאלי קו 472 ועם יישום שני המכרזים יתווסף לו גם קו 64 באותו קטע.
כך שהתדירות בין מחלף אונו לעזריאלי תשתפר משמעותית, מעבר לשיפור בקו 56 לבדו.
 

orchilit

New member
הבנתי. בקיצור, אני מכין טבלת ייאוש לאמצע 2016 ?

לא ראית כי התדירויות מופיעות רק בנספח שנכלל רק במדיה המגנטית
ובנוסף להגדלת התדירות של קו 56, כבר עתה התווסף לו בקטע ממחלף אונו עד עזריאלי קו 472 ועם יישום שני המכרזים יתווסף לו גם קו 64 באותו קטע.
כך שהתדירות בין מחלף אונו לעזריאלי תשתפר משמעותית, מעבר לשיפור בקו 56 לבדו.
הבנתי. בקיצור, אני מכין טבלת ייאוש לאמצע 2016 ?
 

orchilit

New member
דווקא לקו הסגול אין שום קרבה אליי.

תכין טבלת ייאוש לאמצע עד סוף העשור הבא
לקו הסגול...

כל מה שיקרה לפני כן זה אקמול לחולה סרטן.
דווקא לקו הסגול אין שום קרבה אליי.
אני גר בגבול צפון-מערב גבעתיים, ממש לא רחוק מרכבת מרכז, כך שהקו האדום יותר רלוונטי.
בקיצור, יותר קל להכין מזוודות ודרכון אירופאי :-\
 
אז חכה לקו האדום

דווקא לקו הסגול אין שום קרבה אליי.
אני גר בגבול צפון-מערב גבעתיים, ממש לא רחוק מרכבת מרכז, כך שהקו האדום יותר רלוונטי.
בקיצור, יותר קל להכין מזוודות ודרכון אירופאי :-\
אז חכה לקו האדום
 

eviatar55555

New member
אתה יודע אם קו 64 עובר גם בשכונת עמישב בפ"ת?

לא ראית כי התדירויות מופיעות רק בנספח שנכלל רק במדיה המגנטית
ובנוסף להגדלת התדירות של קו 56, כבר עתה התווסף לו בקטע ממחלף אונו עד עזריאלי קו 472 ועם יישום שני המכרזים יתווסף לו גם קו 64 באותו קטע.
כך שהתדירות בין מחלף אונו לעזריאלי תשתפר משמעותית, מעבר לשיפור בקו 56 לבדו.
אתה יודע אם קו 64 עובר גם בשכונת עמישב בפ"ת?
 
לפי מה שכתוב במכרז אפשר להבין שתחנת הקצה שלו תהיה בצומת

אתה יודע אם קו 64 עובר גם בשכונת עמישב בפ"ת?
לפי מה שכתוב במכרז אפשר להבין שתחנת הקצה שלו תהיה בצומת
סירקין, אבל צריך להמתין ליישום המכרז בפועל בעוד שנה וחצי - שנתיים.
 
פרטים נוספים על מכרז בקעת אונו מפורסמים על ידי עידן יוסף

בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פרסם היום שני מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור פתח תקוה, ראש העין, בקעת אונו ואלעד ובישובים שסביבם.
מדובר בקווים המופעלים כיום ברובם על ידי חברת קווים ובחלקם הקטן על ידי חברת אגד תעבורה ודן.
"מדובר בשיפור שירות משמעותי, הכולל הפעלת קווים חדשים, הגברת תדירויות של קווי האוטובוסים ושיפור הקשר בין הערים", אמר השר כץ.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/290466
פרטים נוספים על מכרז בקעת אונו מפורסמים על ידי עידן יוסף
באתר NEWS1.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-358528-00.html
אין בכתבה הזו פרטים חדשים על המכרז בפתח תקוה - ראש העין.

קו 444 (נדלקו על השיטה של להתאים מספר כביש למספר קו): מסוף רעננה-נתב"ג (דרך כפר סבא, ראש העין, כביש 444, שהם) - זה קו יצירתי ומעניין.
ואותי אישית מסקרן גם קו 77: אור יהודה-פתח תקוה (תחנת רכבת סגולה) דרך תחנה מרכזית, שכונות מערביות בפתח תקוה.

קו 79 (אלעד - פתח תקוה) זה קו קיים, לא קו חדש.
 

orenhz

Member
כמה הערות:

פרטים נוספים על מכרז בקעת אונו מפורסמים על ידי עידן יוסף
באתר NEWS1.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-358528-00.html
אין בכתבה הזו פרטים חדשים על המכרז בפתח תקוה - ראש העין.

קו 444 (נדלקו על השיטה של להתאים מספר כביש למספר קו): מסוף רעננה-נתב"ג (דרך כפר סבא, ראש העין, כביש 444, שהם) - זה קו יצירתי ומעניין.
ואותי אישית מסקרן גם קו 77: אור יהודה-פתח תקוה (תחנת רכבת סגולה) דרך תחנה מרכזית, שכונות מערביות בפתח תקוה.

קו 79 (אלעד - פתח תקוה) זה קו קיים, לא קו חדש.
כמה הערות:
היום פועל קו 277 מאלעד לי-ם בכל השבוע בכל שעות היום, דרך כביש 443, דרך בנייני האומה עד להר חוצבים. צפויים להתווסף לו הקווים 177,377,477. קו 477 כבר מופעל היום ע"י אג"ת מיצהר לי-ם, אבל מכיוון שהוא לא פועל גם בכיוון ההפוך, אני מניח שזה לא ייצור בלבול בין שני קווי 477. לא ברור לי מה הכוונה שקו 177 יהיה "מהיר". הרי גם היום קו 277 נחשב לקו מהיר (העצירות לאורך כביש 444 לא הופכות אותו למאסף). אני מניח שזה קווים שיפעלו בתדירות נמוכה (אולי רק בסופ"ש) מאלעד לאיזורים שונים בי-ם.

קו 282 מאלעד ליבנה - כבר עובר היום במתנ"ח יבנה קו 282 של אפיקים. למה הכפילות?? לא לומדים...

קו 283 מאלעד לאשדוד - כבר קיימים היום קווים 250 (בסופ"ש, דרך שכ' הדר גנים בפ"ת) ו-251 (כל השבוע, דרך רחובות) לאשדוד. למה צריך קו נוסף?

קו 284 מאלעד לקרית מלאכי - כבר קיים היום מאלעד ליסודות, דרך רחובות. כנראה שיעשו שינוי במסלול הקו לקרית מלאכי.

קו 287 מאלעד לנתניה - כבר קיים היום קו 270 לנתניה. למה עוד קו?

קו 290 מאלעד לצפת - קיים היום קו 290 מאלעד למירון, פועל רק בל"ג בעומר. כנראה יהפכו אותו לקו קבוע (לפחות בסופ"ש), במקום נסיעה מאלעד לב"ב/מחלף קסם ומשם החלפה לקווי צפת.


אני מניח שאנחנו עדיין לא יודעים את כל השינויים הצפויים, אבל סה"כ נשמע מעניין.

ואגב, לכל נפגעי "קווים" בבקעת אונו ופ"ת:
חב' קווים התחילה את פעילותה באיזור זה ברגל שמאל (והמשיכה גרוע, הודות למנכ"ל המהולל דרור בריל), אך בשנים האחרונות רשמה שיפור משמעותי ביותר (ייתכן ובעקבות כניסתו של ציון פת להנהלת החברה), כך שגם אם הם ייבחרו שוב, אני לא חושב שזה יהיה אסון.
אבל על כך יכולים להעיד נוסעי קווים באשכולות החדשים.
 
קו 477 שאתה מדבר עליו הוחלף על ידי קו 467 במעבר קווי בנימין

כמה הערות:
היום פועל קו 277 מאלעד לי-ם בכל השבוע בכל שעות היום, דרך כביש 443, דרך בנייני האומה עד להר חוצבים. צפויים להתווסף לו הקווים 177,377,477. קו 477 כבר מופעל היום ע"י אג"ת מיצהר לי-ם, אבל מכיוון שהוא לא פועל גם בכיוון ההפוך, אני מניח שזה לא ייצור בלבול בין שני קווי 477. לא ברור לי מה הכוונה שקו 177 יהיה "מהיר". הרי גם היום קו 277 נחשב לקו מהיר (העצירות לאורך כביש 444 לא הופכות אותו למאסף). אני מניח שזה קווים שיפעלו בתדירות נמוכה (אולי רק בסופ"ש) מאלעד לאיזורים שונים בי-ם.

קו 282 מאלעד ליבנה - כבר עובר היום במתנ"ח יבנה קו 282 של אפיקים. למה הכפילות?? לא לומדים...

קו 283 מאלעד לאשדוד - כבר קיימים היום קווים 250 (בסופ"ש, דרך שכ' הדר גנים בפ"ת) ו-251 (כל השבוע, דרך רחובות) לאשדוד. למה צריך קו נוסף?

קו 284 מאלעד לקרית מלאכי - כבר קיים היום מאלעד ליסודות, דרך רחובות. כנראה שיעשו שינוי במסלול הקו לקרית מלאכי.

קו 287 מאלעד לנתניה - כבר קיים היום קו 270 לנתניה. למה עוד קו?

קו 290 מאלעד לצפת - קיים היום קו 290 מאלעד למירון, פועל רק בל"ג בעומר. כנראה יהפכו אותו לקו קבוע (לפחות בסופ"ש), במקום נסיעה מאלעד לב"ב/מחלף קסם ומשם החלפה לקווי צפת.


אני מניח שאנחנו עדיין לא יודעים את כל השינויים הצפויים, אבל סה"כ נשמע מעניין.

ואגב, לכל נפגעי "קווים" בבקעת אונו ופ"ת:
חב' קווים התחילה את פעילותה באיזור זה ברגל שמאל (והמשיכה גרוע, הודות למנכ"ל המהולל דרור בריל), אך בשנים האחרונות רשמה שיפור משמעותי ביותר (ייתכן ובעקבות כניסתו של ציון פת להנהלת החברה), כך שגם אם הם ייבחרו שוב, אני לא חושב שזה יהיה אסון.
אבל על כך יכולים להעיד נוסעי קווים באשכולות החדשים.
קו 477 שאתה מדבר עליו הוחלף על ידי קו 467 במעבר קווי בנימין
והשומרון מאגד לאגד תעבורה. אין היום בירושלים קו 477.
 

olli3

New member
מנהל
אם אני לא טועה, 282 הנוכחי גם ככה מתבטל במכרז של אשדוד.

כמה הערות:
היום פועל קו 277 מאלעד לי-ם בכל השבוע בכל שעות היום, דרך כביש 443, דרך בנייני האומה עד להר חוצבים. צפויים להתווסף לו הקווים 177,377,477. קו 477 כבר מופעל היום ע"י אג"ת מיצהר לי-ם, אבל מכיוון שהוא לא פועל גם בכיוון ההפוך, אני מניח שזה לא ייצור בלבול בין שני קווי 477. לא ברור לי מה הכוונה שקו 177 יהיה "מהיר". הרי גם היום קו 277 נחשב לקו מהיר (העצירות לאורך כביש 444 לא הופכות אותו למאסף). אני מניח שזה קווים שיפעלו בתדירות נמוכה (אולי רק בסופ"ש) מאלעד לאיזורים שונים בי-ם.

קו 282 מאלעד ליבנה - כבר עובר היום במתנ"ח יבנה קו 282 של אפיקים. למה הכפילות?? לא לומדים...

קו 283 מאלעד לאשדוד - כבר קיימים היום קווים 250 (בסופ"ש, דרך שכ' הדר גנים בפ"ת) ו-251 (כל השבוע, דרך רחובות) לאשדוד. למה צריך קו נוסף?

קו 284 מאלעד לקרית מלאכי - כבר קיים היום מאלעד ליסודות, דרך רחובות. כנראה שיעשו שינוי במסלול הקו לקרית מלאכי.

קו 287 מאלעד לנתניה - כבר קיים היום קו 270 לנתניה. למה עוד קו?

קו 290 מאלעד לצפת - קיים היום קו 290 מאלעד למירון, פועל רק בל"ג בעומר. כנראה יהפכו אותו לקו קבוע (לפחות בסופ"ש), במקום נסיעה מאלעד לב"ב/מחלף קסם ומשם החלפה לקווי צפת.


אני מניח שאנחנו עדיין לא יודעים את כל השינויים הצפויים, אבל סה"כ נשמע מעניין.

ואגב, לכל נפגעי "קווים" בבקעת אונו ופ"ת:
חב' קווים התחילה את פעילותה באיזור זה ברגל שמאל (והמשיכה גרוע, הודות למנכ"ל המהולל דרור בריל), אך בשנים האחרונות רשמה שיפור משמעותי ביותר (ייתכן ובעקבות כניסתו של ציון פת להנהלת החברה), כך שגם אם הם ייבחרו שוב, אני לא חושב שזה יהיה אסון.
אבל על כך יכולים להעיד נוסעי קווים באשכולות החדשים.
אם אני לא טועה, 282 הנוכחי גם ככה מתבטל במכרז של אשדוד.
 

orchilit

New member
אני מצטער, אבל אין שום שינוי בהתנהלות קווים

כמה הערות:
היום פועל קו 277 מאלעד לי-ם בכל השבוע בכל שעות היום, דרך כביש 443, דרך בנייני האומה עד להר חוצבים. צפויים להתווסף לו הקווים 177,377,477. קו 477 כבר מופעל היום ע"י אג"ת מיצהר לי-ם, אבל מכיוון שהוא לא פועל גם בכיוון ההפוך, אני מניח שזה לא ייצור בלבול בין שני קווי 477. לא ברור לי מה הכוונה שקו 177 יהיה "מהיר". הרי גם היום קו 277 נחשב לקו מהיר (העצירות לאורך כביש 444 לא הופכות אותו למאסף). אני מניח שזה קווים שיפעלו בתדירות נמוכה (אולי רק בסופ"ש) מאלעד לאיזורים שונים בי-ם.

קו 282 מאלעד ליבנה - כבר עובר היום במתנ"ח יבנה קו 282 של אפיקים. למה הכפילות?? לא לומדים...

קו 283 מאלעד לאשדוד - כבר קיימים היום קווים 250 (בסופ"ש, דרך שכ' הדר גנים בפ"ת) ו-251 (כל השבוע, דרך רחובות) לאשדוד. למה צריך קו נוסף?

קו 284 מאלעד לקרית מלאכי - כבר קיים היום מאלעד ליסודות, דרך רחובות. כנראה שיעשו שינוי במסלול הקו לקרית מלאכי.

קו 287 מאלעד לנתניה - כבר קיים היום קו 270 לנתניה. למה עוד קו?

קו 290 מאלעד לצפת - קיים היום קו 290 מאלעד למירון, פועל רק בל"ג בעומר. כנראה יהפכו אותו לקו קבוע (לפחות בסופ"ש), במקום נסיעה מאלעד לב"ב/מחלף קסם ומשם החלפה לקווי צפת.


אני מניח שאנחנו עדיין לא יודעים את כל השינויים הצפויים, אבל סה"כ נשמע מעניין.

ואגב, לכל נפגעי "קווים" בבקעת אונו ופ"ת:
חב' קווים התחילה את פעילותה באיזור זה ברגל שמאל (והמשיכה גרוע, הודות למנכ"ל המהולל דרור בריל), אך בשנים האחרונות רשמה שיפור משמעותי ביותר (ייתכן ובעקבות כניסתו של ציון פת להנהלת החברה), כך שגם אם הם ייבחרו שוב, אני לא חושב שזה יהיה אסון.
אבל על כך יכולים להעיד נוסעי קווים באשכולות החדשים.
אני מצטער, אבל אין שום שינוי בהתנהלות קווים
בתור אחד שנוסע ב-55 בתדירות לא קטנה, וגם ב-56 לעיתים - מביש. מעדיף לפעמים לחכות ל-58 רק כדי לא לנסוע ב-55.
 

עידן יו

New member
מסכים

כמה הערות:
היום פועל קו 277 מאלעד לי-ם בכל השבוע בכל שעות היום, דרך כביש 443, דרך בנייני האומה עד להר חוצבים. צפויים להתווסף לו הקווים 177,377,477. קו 477 כבר מופעל היום ע"י אג"ת מיצהר לי-ם, אבל מכיוון שהוא לא פועל גם בכיוון ההפוך, אני מניח שזה לא ייצור בלבול בין שני קווי 477. לא ברור לי מה הכוונה שקו 177 יהיה "מהיר". הרי גם היום קו 277 נחשב לקו מהיר (העצירות לאורך כביש 444 לא הופכות אותו למאסף). אני מניח שזה קווים שיפעלו בתדירות נמוכה (אולי רק בסופ"ש) מאלעד לאיזורים שונים בי-ם.

קו 282 מאלעד ליבנה - כבר עובר היום במתנ"ח יבנה קו 282 של אפיקים. למה הכפילות?? לא לומדים...

קו 283 מאלעד לאשדוד - כבר קיימים היום קווים 250 (בסופ"ש, דרך שכ' הדר גנים בפ"ת) ו-251 (כל השבוע, דרך רחובות) לאשדוד. למה צריך קו נוסף?

קו 284 מאלעד לקרית מלאכי - כבר קיים היום מאלעד ליסודות, דרך רחובות. כנראה שיעשו שינוי במסלול הקו לקרית מלאכי.

קו 287 מאלעד לנתניה - כבר קיים היום קו 270 לנתניה. למה עוד קו?

קו 290 מאלעד לצפת - קיים היום קו 290 מאלעד למירון, פועל רק בל"ג בעומר. כנראה יהפכו אותו לקו קבוע (לפחות בסופ"ש), במקום נסיעה מאלעד לב"ב/מחלף קסם ומשם החלפה לקווי צפת.


אני מניח שאנחנו עדיין לא יודעים את כל השינויים הצפויים, אבל סה"כ נשמע מעניין.

ואגב, לכל נפגעי "קווים" בבקעת אונו ופ"ת:
חב' קווים התחילה את פעילותה באיזור זה ברגל שמאל (והמשיכה גרוע, הודות למנכ"ל המהולל דרור בריל), אך בשנים האחרונות רשמה שיפור משמעותי ביותר (ייתכן ובעקבות כניסתו של ציון פת להנהלת החברה), כך שגם אם הם ייבחרו שוב, אני לא חושב שזה יהיה אסון.
אבל על כך יכולים להעיד נוסעי קווים באשכולות החדשים.
מסכים
הפסקה האחרונה שלך נכונה לדעתי
 
אני מכיר רק את קו 68, והנהגים בו בפירוש פחות טובים

כמה הערות:
היום פועל קו 277 מאלעד לי-ם בכל השבוע בכל שעות היום, דרך כביש 443, דרך בנייני האומה עד להר חוצבים. צפויים להתווסף לו הקווים 177,377,477. קו 477 כבר מופעל היום ע"י אג"ת מיצהר לי-ם, אבל מכיוון שהוא לא פועל גם בכיוון ההפוך, אני מניח שזה לא ייצור בלבול בין שני קווי 477. לא ברור לי מה הכוונה שקו 177 יהיה "מהיר". הרי גם היום קו 277 נחשב לקו מהיר (העצירות לאורך כביש 444 לא הופכות אותו למאסף). אני מניח שזה קווים שיפעלו בתדירות נמוכה (אולי רק בסופ"ש) מאלעד לאיזורים שונים בי-ם.

קו 282 מאלעד ליבנה - כבר עובר היום במתנ"ח יבנה קו 282 של אפיקים. למה הכפילות?? לא לומדים...

קו 283 מאלעד לאשדוד - כבר קיימים היום קווים 250 (בסופ"ש, דרך שכ' הדר גנים בפ"ת) ו-251 (כל השבוע, דרך רחובות) לאשדוד. למה צריך קו נוסף?

קו 284 מאלעד לקרית מלאכי - כבר קיים היום מאלעד ליסודות, דרך רחובות. כנראה שיעשו שינוי במסלול הקו לקרית מלאכי.

קו 287 מאלעד לנתניה - כבר קיים היום קו 270 לנתניה. למה עוד קו?

קו 290 מאלעד לצפת - קיים היום קו 290 מאלעד למירון, פועל רק בל"ג בעומר. כנראה יהפכו אותו לקו קבוע (לפחות בסופ"ש), במקום נסיעה מאלעד לב"ב/מחלף קסם ומשם החלפה לקווי צפת.


אני מניח שאנחנו עדיין לא יודעים את כל השינויים הצפויים, אבל סה"כ נשמע מעניין.

ואגב, לכל נפגעי "קווים" בבקעת אונו ופ"ת:
חב' קווים התחילה את פעילותה באיזור זה ברגל שמאל (והמשיכה גרוע, הודות למנכ"ל המהולל דרור בריל), אך בשנים האחרונות רשמה שיפור משמעותי ביותר (ייתכן ובעקבות כניסתו של ציון פת להנהלת החברה), כך שגם אם הם ייבחרו שוב, אני לא חושב שזה יהיה אסון.
אבל על כך יכולים להעיד נוסעי קווים באשכולות החדשים.
אני מכיר רק את קו 68, והנהגים בו בפירוש פחות טובים
מנהגי דן, גם מבחינת שירות לקוחות וגם מבחינת בטיחות.
 

orchilit

New member


אני מכיר רק את קו 68, והנהגים בו בפירוש פחות טובים
מנהגי דן, גם מבחינת שירות לקוחות וגם מבחינת בטיחות.

יפה אמרת. כנ"ל 55.
 

connex

Active member
כולם מתייחסים למכרז הראשון אבל לי דוקא יש שאלה על השני

בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פרסם היום שני מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור פתח תקוה, ראש העין, בקעת אונו ואלעד ובישובים שסביבם.
מדובר בקווים המופעלים כיום ברובם על ידי חברת קווים ובחלקם הקטן על ידי חברת אגד תעבורה ודן.
"מדובר בשיפור שירות משמעותי, הכולל הפעלת קווים חדשים, הגברת תדירויות של קווי האוטובוסים ושיפור הקשר בין הערים", אמר השר כץ.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/290466
כולם מתייחסים למכרז הראשון אבל לי דוקא יש שאלה על השני
מכרז אלעד
האם לאגד (או אג"ת) מותר להשתתף בו?
(אגד בגלל שבכל המכרזים היא השתתפה דרך אג"ת כחבה בת שאף הייתה מפעילת האשכול ואג"ת שלאחרונה הרחיבה את נפח פעילותה בעוטף ירושלים וזכתה במכרז שפירים)
&nbsp
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה