בקרוב וועדת דוברת תעסוק בחנ"מ
ו צריך לדחוק במשרד החינוך להכירב בשיטות החדשות והטובות . בגנים התקשורתיים הקיימים מחוסר תקנים לומדים אם חלק והשאר מסתובבים. . חייבים לשים דברים על השולחן כי עוד מעט יש את וועדת דברת לשינוי ואסור לשתוק אסור לנו לשתוק על צרכי ילדינו והכרה בשיטות הטובות והמתקדמות.
ו צריך לדחוק במשרד החינוך להכירב בשיטות החדשות והטובות . בגנים התקשורתיים הקיימים מחוסר תקנים לומדים אם חלק והשאר מסתובבים. . חייבים לשים דברים על השולחן כי עוד מעט יש את וועדת דברת לשינוי ואסור לשתוק אסור לנו לשתוק על צרכי ילדינו והכרה בשיטות הטובות והמתקדמות.