בקרוב בתחנה הקרובה לביתכם, מאן 4 דלתות אגד

מצב
הנושא נעול.

zvir1

New member
מצד שני. אלבום שלם יעלה לדף הפייסבוק של אגד
קישור לדף הפייסבוק אגד
אין כל הבדל בינו לבין שסון. ברצינות.
כל עוד אגד לא יעבור לשיטת כרטוס שמאפשרת להכנס ולצאת בכל הדלתות , כמקובל, אז אין שום ערך לאוטובוס רב קיבולת. להפך. מצטער על השבתת השמחה אבל זה המצב. ולא רק באגד. בכל ההסעה ההמונית. ושלא יגידו שזה בשם הבטחון.
 

אורי404

New member
אין כל הבדל בינו לבין שסון. ברצינות.
כל עוד אגד לא יעבור לשיטת כרטוס שמאפשרת להכנס ולצאת בכל הדלתות , כמקובל, אז אין שום ערך לאוטובוס רב קיבולת. להפך. מצטער על השבתת השמחה אבל זה המצב. ולא רק באגד. בכל ההסעה ההמונית. ושלא יגידו שזה בשם הבטחון.
גם אם זה בשם הביטחון, אז
ניתן להציב איש אבטחה לצורך זה, שגם יפקח על התשלומים וכמובן יהיה לביטחון הנוסעים והנהג.
 

amithi1

New member
גם אם זה בשם הביטחון, אז
ניתן להציב איש אבטחה לצורך זה, שגם יפקח על התשלומים וכמובן יהיה לביטחון הנוסעים והנהג.
לא ריאלי להציב איש אבטחה בכל קו
צריך פשוט לקבוע קנס מאוד מאוד גבוה על נוסע שנתפס ללא כרטיס נסיעה, והנוסעים יחתימו את כרטיסי הנסיעה (שאותם יקנו מראש אצל הנהג או לחילופין בקיוסקים/מכונות) בעת העלייה לאוטובוס מהדלת האחורית. השיטה הזו עובדת במדינה או שתיים בעולם.
 

0דובי0

New member
לא ריאלי להציב איש אבטחה בכל קו
צריך פשוט לקבוע קנס מאוד מאוד גבוה על נוסע שנתפס ללא כרטיס נסיעה, והנוסעים יחתימו את כרטיסי הנסיעה (שאותם יקנו מראש אצל הנהג או לחילופין בקיוסקים/מכונות) בעת העלייה לאוטובוס מהדלת האחורית. השיטה הזו עובדת במדינה או שתיים בעולם.
אפשר גם כרטיסן שהוא מאבטח.
 

פוטיק

New member
אין כל הבדל בינו לבין שסון. ברצינות.
כל עוד אגד לא יעבור לשיטת כרטוס שמאפשרת להכנס ולצאת בכל הדלתות , כמקובל, אז אין שום ערך לאוטובוס רב קיבולת. להפך. מצטער על השבתת השמחה אבל זה המצב. ולא רק באגד. בכל ההסעה ההמונית. ושלא יגידו שזה בשם הבטחון.
נכון בהחלט !
ועוד משהו לביקורת: הרי חולדאי זועם כל פעם שהוא רואה מפרקית נכנסת לו לעיר, הרי קו 1 של דן עבר ממזמן לאוטובוסים רגילים ולא מפרקיים כמו שהיו בקו עד 2003 אאל"ט... אז איך מתכננים להכניס אוטובוס ארוך יותר לשימוש ?
 

Image of me

New member
אין כל הבדל בינו לבין שסון. ברצינות.
כל עוד אגד לא יעבור לשיטת כרטוס שמאפשרת להכנס ולצאת בכל הדלתות , כמקובל, אז אין שום ערך לאוטובוס רב קיבולת. להפך. מצטער על השבתת השמחה אבל זה המצב. ולא רק באגד. בכל ההסעה ההמונית. ושלא יגידו שזה בשם הבטחון.
נכון מאד!
 

עדירמר

New member
אין כל הבדל בינו לבין שסון. ברצינות.
כל עוד אגד לא יעבור לשיטת כרטוס שמאפשרת להכנס ולצאת בכל הדלתות , כמקובל, אז אין שום ערך לאוטובוס רב קיבולת. להפך. מצטער על השבתת השמחה אבל זה המצב. ולא רק באגד. בכל ההסעה ההמונית. ושלא יגידו שזה בשם הבטחון.
נכון בהחלט!
הנהג צריך להתעסק רק בנהיגה. כל עוד שהנהג מוכר כרטיסים אין לאוטובוס כזה הצדקה בכלל! כרטיסים לאוטובוס בכלל צריכים למכור או בסופר או בקיוסקים או באוטומטים שיהיו מוצבים במקומות מרכזיים.
 

JayZed

New member
לא תחלופה כי אם ירידה...
גם ככה נוצר פקק בכניסה לאוטובוס כי כולם עולים מאותה דלת... זה לא כמו באמטרדם שבה כל דלת אי-זוגית היא לעלייה בלבד וכל דלת זוגית היא לירידה בלבד.
האוטובוס הזה מיועד לקווי מטרונית, שם התשלום
יתבצע בצורה שונה, כך שתהיה אפשרות לעלות בכל דלת.
 

zvir1

New member
האוטובוס הזה מיועד לקווי מטרונית, שם התשלום
יתבצע בצורה שונה, כך שתהיה אפשרות לעלות בכל דלת.
זה לא יקרה. מקבלי ההחלטות חיים בפלנטה אחרת
הם לא נוסעים באוטובוס.
 

mister K

New member
זה לא יקרה. מקבלי ההחלטות חיים בפלנטה אחרת
הם לא נוסעים באוטובוס.
דווקא פה לא הייתי מאשים את מקבלי ההחלטות...
אלא את המנטליות של עם ישראל שרק מחפש את הקומבינה ושלא באמת ניתן לסמוך עליו שישלם אם יעלה מהדלת האחורית.
 
דווקא פה לא הייתי מאשים את מקבלי ההחלטות...
אלא את המנטליות של עם ישראל שרק מחפש את הקומבינה ושלא באמת ניתן לסמוך עליו שישלם אם יעלה מהדלת האחורית.
אפשר לעקוף גם את המנטליות הזו.
היטל מנדטורי כדוגמת "אגרת רשות השידור" יעשה את העבודה יופי; החלק היפה בזה, זה לא בשביל לחנך את עם ישראל- כי הרי אי אפשר לעשות את זה, אלא בשביל לקיים תח"צ טובה וראויה בצורה האולטימטיבית, בה דמי הנסיעה נגבים מראש והאוטובוסים ייסעו חופשי חופשי, הנהגים יהיו פטורים מההתעסקות המבישה הזאת עם הכסף, וחסל סדר העיכובים בעליה לאוטובוס (ועל הדרך יהיה סוף למנקו המקולל).
 
דווקא פה לא הייתי מאשים את מקבלי ההחלטות...
אלא את המנטליות של עם ישראל שרק מחפש את הקומבינה ושלא באמת ניתן לסמוך עליו שישלם אם יעלה מהדלת האחורית.
זה כן מקבלי ההחלטות
עובדה שיש בארץ קוים שעולים בהם נוסעים מהדלת האחורית ובסופו של דבר כולם משלמים על הנסיעה, אפשר להתקין קורא כרטיסים בכל דלת באוטבוס ובמקביל להעסיק עוד כמה אנשים כמבקרים שתהיה להם גם סמכות לקנוס נוסע שעלה לאוטובוס בלי לשלם. ברגע שיהיו מספיק מבקרים ומספר אנשים שייקנסו אני בטוח שאנשים יתחילו לחשוב פעמים לפני שהם עולים לאוטובוס בלי לשלם. אם זה כבר עובד בכמה מדינות בעולם אין סיבה שזה לא יעבוד פה.
 

mister K

New member
זה כן מקבלי ההחלטות
עובדה שיש בארץ קוים שעולים בהם נוסעים מהדלת האחורית ובסופו של דבר כולם משלמים על הנסיעה, אפשר להתקין קורא כרטיסים בכל דלת באוטבוס ובמקביל להעסיק עוד כמה אנשים כמבקרים שתהיה להם גם סמכות לקנוס נוסע שעלה לאוטובוס בלי לשלם. ברגע שיהיו מספיק מבקרים ומספר אנשים שייקנסו אני בטוח שאנשים יתחילו לחשוב פעמים לפני שהם עולים לאוטובוס בלי לשלם. אם זה כבר עובד בכמה מדינות בעולם אין סיבה שזה לא יעבוד פה.
אם כוונתך לקווי המהדרין, לצערי אתה טועה.
גם שם לא כולם צדיקים גדולים ויש גם לא מעט מתפלחים כתוצאה מההיתר הלא רשמי לעלייה מהדלת האחורית. אפילו ברכבת ישראל יש לא מעט קומבינטורים שמוצאים דרכים לא לשלם... מובן ששיטת התשלום הקיימת כיום באוטובוסים היא פרימיטיבית ולא יעילה, אך הדרך היחידה לשנות אותה היא להנהיג במקביל לשינוי מערכת הסברה ואכיפה מחמירה ביותר. העובדה שבישראל לא ניתן לתת אמון באוכלוסיה כמו שניתן במדינות אירופה היא בעוכרינו.
 
אם כוונתך לקווי המהדרין, לצערי אתה טועה.
גם שם לא כולם צדיקים גדולים ויש גם לא מעט מתפלחים כתוצאה מההיתר הלא רשמי לעלייה מהדלת האחורית. אפילו ברכבת ישראל יש לא מעט קומבינטורים שמוצאים דרכים לא לשלם... מובן ששיטת התשלום הקיימת כיום באוטובוסים היא פרימיטיבית ולא יעילה, אך הדרך היחידה לשנות אותה היא להנהיג במקביל לשינוי מערכת הסברה ואכיפה מחמירה ביותר. העובדה שבישראל לא ניתן לתת אמון באוכלוסיה כמו שניתן במדינות אירופה היא בעוכרינו.
הרוב המוחלט משלם.
 

אורי404

New member
אם כוונתך לקווי המהדרין, לצערי אתה טועה.
גם שם לא כולם צדיקים גדולים ויש גם לא מעט מתפלחים כתוצאה מההיתר הלא רשמי לעלייה מהדלת האחורית. אפילו ברכבת ישראל יש לא מעט קומבינטורים שמוצאים דרכים לא לשלם... מובן ששיטת התשלום הקיימת כיום באוטובוסים היא פרימיטיבית ולא יעילה, אך הדרך היחידה לשנות אותה היא להנהיג במקביל לשינוי מערכת הסברה ואכיפה מחמירה ביותר. העובדה שבישראל לא ניתן לתת אמון באוכלוסיה כמו שניתן במדינות אירופה היא בעוכרינו.
יש גניבות ב"רכבת ישראל", אבל אני חושב, שזה
אני חושב, שזה בטל בששים, לעומת מה שהיה עד לפני כעשר-חמש עשרה שנים, כאשר היו תחנות ללא כניסות מסודרות לרציפים. אז היו נכנסים לרציף וזהו ללא מעבר עם כרטיס וחלק מהנוסעים ניצלו את ההזדמנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה