בקרוב בישראל אוטובוס מונע בגז

מצב
הנושא נעול.

kobimor549

New member
בקרוב בישראל אוטובוס מונע בגז

בקרוב בישראל אוטובוס מונע בגז
בקרוב בישראל: אוטובוס מונע בגז
את האוטובוסים מתוצרת חברת מאן ניתן יהיה לראות באגד, בדן ובמטרופולין

אוטובוס עירוני המונע בגז מתוצאת מאן (MAN) הושק בישראל. זהו אוטובוס נמוך רצפה מדגם GL CNG המהווה חלופה ל"הנעה הירוקה" של אוטובוסים עירוניים, שמהירותם אינה עולה על 80 קמ"ש.

למעלה מ-8,000 אוטובוסים מונעים בגז מתוצרת מאן פועלים כיום בשבדיה, בטורקיה, בגרמניה, בהולנד, באיטליה ובמקומות נוספים באירופה. בישראל הוא ישווק בשלב הראשון לאגד, לדן ולמטרופולין.

היבואן צבי נטע, יו"ר ובעלים של קבוצת מכשירי תנועה ומשאיות, מעריך כי במהלך חמש השנים הבאות כ-30% מכלל התחבורה הציבורית בישראל תהיה מונעת בגז.

מפרט טכני:
מנוע 270 כ"ס
נפח מנוע 12.8 ליטר מומנט של 1050 ניטון מטר ב-100 עד 1700 סל"ד
תה"ל ZF
סרן אחורי היפואידי
מהירות: עד 80 קמ"ש
אורך: 12 מטר
גובה: 3.37 מטר
רוחב: 2.5 מטר
משקל: 18,000 ק"ג
 

kobimor549

New member
האוטובוס

בקרוב בישראל אוטובוס מונע בגז
בקרוב בישראל: אוטובוס מונע בגז
את האוטובוסים מתוצרת חברת מאן ניתן יהיה לראות באגד, בדן ובמטרופולין

אוטובוס עירוני המונע בגז מתוצאת מאן (MAN) הושק בישראל. זהו אוטובוס נמוך רצפה מדגם GL CNG המהווה חלופה ל"הנעה הירוקה" של אוטובוסים עירוניים, שמהירותם אינה עולה על 80 קמ"ש.

למעלה מ-8,000 אוטובוסים מונעים בגז מתוצרת מאן פועלים כיום בשבדיה, בטורקיה, בגרמניה, בהולנד, באיטליה ובמקומות נוספים באירופה. בישראל הוא ישווק בשלב הראשון לאגד, לדן ולמטרופולין.

היבואן צבי נטע, יו"ר ובעלים של קבוצת מכשירי תנועה ומשאיות, מעריך כי במהלך חמש השנים הבאות כ-30% מכלל התחבורה הציבורית בישראל תהיה מונעת בגז.

מפרט טכני:
מנוע 270 כ"ס
נפח מנוע 12.8 ליטר מומנט של 1050 ניטון מטר ב-100 עד 1700 סל"ד
תה"ל ZF
סרן אחורי היפואידי
מהירות: עד 80 קמ"ש
אורך: 12 מטר
גובה: 3.37 מטר
רוחב: 2.5 מטר
משקל: 18,000 ק"ג
האוטובוס

 

נתנאל531

Well-known member
אוטובוסים מונעים בגז יוכלו להכנס למנהרות רכב?

בקרוב בישראל אוטובוס מונע בגז
בקרוב בישראל: אוטובוס מונע בגז
את האוטובוסים מתוצרת חברת מאן ניתן יהיה לראות באגד, בדן ובמטרופולין

אוטובוס עירוני המונע בגז מתוצאת מאן (MAN) הושק בישראל. זהו אוטובוס נמוך רצפה מדגם GL CNG המהווה חלופה ל"הנעה הירוקה" של אוטובוסים עירוניים, שמהירותם אינה עולה על 80 קמ"ש.

למעלה מ-8,000 אוטובוסים מונעים בגז מתוצרת מאן פועלים כיום בשבדיה, בטורקיה, בגרמניה, בהולנד, באיטליה ובמקומות נוספים באירופה. בישראל הוא ישווק בשלב הראשון לאגד, לדן ולמטרופולין.

היבואן צבי נטע, יו"ר ובעלים של קבוצת מכשירי תנועה ומשאיות, מעריך כי במהלך חמש השנים הבאות כ-30% מכלל התחבורה הציבורית בישראל תהיה מונעת בגז.

מפרט טכני:
מנוע 270 כ"ס
נפח מנוע 12.8 ליטר מומנט של 1050 ניטון מטר ב-100 עד 1700 סל"ד
תה"ל ZF
סרן אחורי היפואידי
מהירות: עד 80 קמ"ש
אורך: 12 מטר
גובה: 3.37 מטר
רוחב: 2.5 מטר
משקל: 18,000 ק"ג
אוטובוסים מונעים בגז יוכלו להכנס למנהרות רכב?
לתחנות סגורות כדוגמת התחנה המרכזית בירושלים נראה שבכל מקרה לא תתאפשר כניסה מסיבות בטיחות.
 
גם חשבתי על זה. יהיה מעניין לראות אוטובוס כזה בקו 101 בחיפה

אוטובוסים מונעים בגז יוכלו להכנס למנהרות רכב?
לתחנות סגורות כדוגמת התחנה המרכזית בירושלים נראה שבכל מקרה לא תתאפשר כניסה מסיבות בטיחות.
גם חשבתי על זה. יהיה מעניין לראות אוטובוס כזה בקו 101 בחיפה
 

nitro11

New member
מונע בגפ"מ או בגז טבעי?

בקרוב בישראל אוטובוס מונע בגז
בקרוב בישראל: אוטובוס מונע בגז
את האוטובוסים מתוצרת חברת מאן ניתן יהיה לראות באגד, בדן ובמטרופולין

אוטובוס עירוני המונע בגז מתוצאת מאן (MAN) הושק בישראל. זהו אוטובוס נמוך רצפה מדגם GL CNG המהווה חלופה ל"הנעה הירוקה" של אוטובוסים עירוניים, שמהירותם אינה עולה על 80 קמ"ש.

למעלה מ-8,000 אוטובוסים מונעים בגז מתוצרת מאן פועלים כיום בשבדיה, בטורקיה, בגרמניה, בהולנד, באיטליה ובמקומות נוספים באירופה. בישראל הוא ישווק בשלב הראשון לאגד, לדן ולמטרופולין.

היבואן צבי נטע, יו"ר ובעלים של קבוצת מכשירי תנועה ומשאיות, מעריך כי במהלך חמש השנים הבאות כ-30% מכלל התחבורה הציבורית בישראל תהיה מונעת בגז.

מפרט טכני:
מנוע 270 כ"ס
נפח מנוע 12.8 ליטר מומנט של 1050 ניטון מטר ב-100 עד 1700 סל"ד
תה"ל ZF
סרן אחורי היפואידי
מהירות: עד 80 קמ"ש
אורך: 12 מטר
גובה: 3.37 מטר
רוחב: 2.5 מטר
משקל: 18,000 ק"ג
מונע בגפ"מ או בגז טבעי?
 

איטלקי8

New member
גז זה יותר טוב מחשמלי?

בקרוב בישראל אוטובוס מונע בגז
בקרוב בישראל: אוטובוס מונע בגז
את האוטובוסים מתוצרת חברת מאן ניתן יהיה לראות באגד, בדן ובמטרופולין

אוטובוס עירוני המונע בגז מתוצאת מאן (MAN) הושק בישראל. זהו אוטובוס נמוך רצפה מדגם GL CNG המהווה חלופה ל"הנעה הירוקה" של אוטובוסים עירוניים, שמהירותם אינה עולה על 80 קמ"ש.

למעלה מ-8,000 אוטובוסים מונעים בגז מתוצרת מאן פועלים כיום בשבדיה, בטורקיה, בגרמניה, בהולנד, באיטליה ובמקומות נוספים באירופה. בישראל הוא ישווק בשלב הראשון לאגד, לדן ולמטרופולין.

היבואן צבי נטע, יו"ר ובעלים של קבוצת מכשירי תנועה ומשאיות, מעריך כי במהלך חמש השנים הבאות כ-30% מכלל התחבורה הציבורית בישראל תהיה מונעת בגז.

מפרט טכני:
מנוע 270 כ"ס
נפח מנוע 12.8 ליטר מומנט של 1050 ניטון מטר ב-100 עד 1700 סל"ד
תה"ל ZF
סרן אחורי היפואידי
מהירות: עד 80 קמ"ש
אורך: 12 מטר
גובה: 3.37 מטר
רוחב: 2.5 מטר
משקל: 18,000 ק"ג
גז זה יותר טוב מחשמלי?
מה עם הניסוי של האוטובוס בקו 5 של דן?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה