בקרוב - אוטובוס חשמלי סיני בקו 5

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אתה צודק ועדיין הייתה כוונה להשוואה

אבל לא בארץ ולכן הנתון שגוי
אתה צודק ועדיין הייתה כוונה להשוואה
אם משווים בנתוני הספק, המומנט וצריכת הדלק בין היברידי לבין דיזל בלבד, להיברידי צפויים להיות נתונים עדיפים.
למשל בין וולוו B7R למקבילו ההיברידי או בין מאן NL על סוגי מנוע הדיזל בלבד לגרסאות ההיברידיות.
 

droriko

New member
בכתבה אחרת נאמר

בקרוב - אוטובוס חשמלי סיני בקו 5
נוסעי קו 5 בתל אביב יזכו בעוד חודשיים לנסיעה ראשונה באוטובוס חשמלי ■ תושבי חיפה והקריות ייהנו בשנה הבאה מנסיעה בשישה אוטובוסים היברידיים ■ מהפכות ירוקות, כך מתברר, מתחילות קודם היכן שהן משתלמות יותר
בכתבה אחרת נאמר
שהסוללה החשמלית מוגבלת ל3-4 שעות נסיעה. שזה בקושי חצי משמרת. איך בדיוק הנהגים יטעינו את האוטובוס? הרי הם לא יכולים לנסוע למוסך כל 3 שעות.
 

אורי404

New member
שימוש אוטובוסים חשמליים

בכתבה אחרת נאמר
שהסוללה החשמלית מוגבלת ל3-4 שעות נסיעה. שזה בקושי חצי משמרת. איך בדיוק הנהגים יטעינו את האוטובוס? הרי הם לא יכולים לנסוע למוסך כל 3 שעות.
שימוש אוטובוסים חשמליים
כנראה שימוש באוטובוסים חשמליים ברחבי העולם הוא בתחומים מסויימים. למשל שאטלים ברחבי קמפוסים או קווי תיירות קצרי מסלול.
לא לסידור יומי בקווי תחבורה ציבורית. אם כבר קווי שכונות קצרים ולא מעבר לזה.
 

oschlick

New member
באותו עניין - שמתם לב לכמות הפיח החריגה

בקרוב - אוטובוס חשמלי סיני בקו 5
נוסעי קו 5 בתל אביב יזכו בעוד חודשיים לנסיעה ראשונה באוטובוס חשמלי ■ תושבי חיפה והקריות ייהנו בשנה הבאה מנסיעה בשישה אוטובוסים היברידיים ■ מהפכות ירוקות, כך מתברר, מתחילות קודם היכן שהן משתלמות יותר
באותו עניין - שמתם לב לכמות הפיח החריגה
שיוצאת מאגזוזי ה-VOLVO B7L הותיקים של קווים? זה פשוט אבסורד, הם מזהמים יותר מה-MAN EL הישנים של דן.
 
אם כבר כדאי שייסע על קו פחות מוצלח, ולא על

בקרוב - אוטובוס חשמלי סיני בקו 5
נוסעי קו 5 בתל אביב יזכו בעוד חודשיים לנסיעה ראשונה באוטובוס חשמלי ■ תושבי חיפה והקריות ייהנו בשנה הבאה מנסיעה בשישה אוטובוסים היברידיים ■ מהפכות ירוקות, כך מתברר, מתחילות קודם היכן שהן משתלמות יותר
אם כבר כדאי שייסע על קו פחות מוצלח, ולא על
הקו הכי מפורסם. למשל קו שייכנס לשכנות המשתלה, וקצת יתפרסם בזכות זה.
קו 5 הוא הקו האחרון שזקוק לפרסומת/אייטם.
אפילו כבר עדיף שישימו אוטובוס חשמלי בקו 4, שזקוק לתוספת נוסעים שבורחים למוניות.
 

אורי404

New member
בנוגע לאוטובוסים היברידיים (שימוש ועלות)

בקרוב - אוטובוס חשמלי סיני בקו 5
נוסעי קו 5 בתל אביב יזכו בעוד חודשיים לנסיעה ראשונה באוטובוס חשמלי ■ תושבי חיפה והקריות ייהנו בשנה הבאה מנסיעה בשישה אוטובוסים היברידיים ■ מהפכות ירוקות, כך מתברר, מתחילות קודם היכן שהן משתלמות יותר
בנוגע לאוטובוסים היברידיים (שימוש ועלות)
אני חושב, שהיה תכנון, שחלק מהאוטובוסים בפרויקט ה"מטרונית" יהיו היברידיים, אבל אולי אני טועה בכך.

לגבי עלות רכישה גבוהה, לכאורה - בתחום המכוניות יש 'מיסוי ירוק', שבו בכלי רכב עם דרגת זיהום נמוכה יותר (למשל מנוע היברידי או מנוע מוגדש טורבו מול מנועים מיושנים יותר או גיר ידני מול אוטומטי) יש הטבת מס, אשר מורידה את מחיר הרכישה.
הגיוני, שכך יהיה המצב גם כלי רכב אחרים (ביניהם אוטובוסים, משאיות וכלי עבודה אחרים). זה ייתן מענה לעלות הרכישה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה