בקטנה על משחקי אתמול

Krit123

Well-known member
היט - גריזליס
ראיתי רבע אחרון וקצת, דילון ברוקס אולי במשחק חייו, 23 נקודות ברבע השלישי, הכי דינמי ויעיל מהכדרור שיצא לי לראות אותו.
ממפיס ידעו לנצל מיסמאצ'ים מול ההרכבים הנמוכים של מיאמי (אריזה ב-5 או איגי ב-4 לצד באם), כמו את החילוף האוטומטי של באם על הגארד, או באמצעות חדירה, או פשוט במסירה לשחקן חוץ אחר שבתורו ניסה לתקוף את הסל בידיעה שאדביו נמצא מחוץ לצבע.
בצד השני הגריזליס היו יותר ממושמעים ונמנעו מלבצע חילופים מוקדם בשעון הזריקות, הלכו לסוויץ' בסוף שעון והחזיקו מעמד יפה, כפו לא מעט איבודים שהפכו לנקודות קלות.
לא הספקתי לקבל רושם מיוחד מדיפו, נדמה שייקח זמן לשלב אותו בצורה אופטימלית מן הסתם. בינתיים הוא נראה כמו גרסה משופרת של קנדריק נאן.

ממפיס רושמים ניצחון 3 רצוף, 4 מ-5 האחרונים ומתבססים במקום ה-8, בזמן שהספרס והווריורס מדשדשים יחסית. עולים על הגל בזמן הנכון מבחינתם.

בוסטון - 76ers
ראיתי מחצית שנייה, פילי עם ידיים מצוינות בהגנה, חנקו קווי מסירה ויצרו המון דיפלקשנס ואיבודים (20 כאלו היו לסלטיקס). לא מהססים לשחק על יתרון הסייז בהתקפה, מביעים נכונות להפעיל את סימונס והאריס בפוסט, בנוסף לנזק הקולוסלי של אמביד כמובן, מגיע לעונשין כאוות נפשו (רוברט וויליאמס יצא ב-6 עבירות תוך 14 דקות). מצחיק שהם מחזיקים המון סנטרים בסגל (טאקו/קורנט/וואגנר/תומפסון/וויליאמס), בקושי משתמשים בהם בזמן שהם תופסים מקום של שחקנים ראויים אחרים. פורנייר לא שותף, מה שדחק עוד יותר את הספסל הקצר. לא הצליחו לנגוס משמעותית בהפרש שנוצר עוד ברבע השני, טייטום&בראון היו די פושרים. הניצחון של פילי שומר על השוויון בפסגה מול הנטס, כאשר הבאקס במרחק של 2.5 משחקים.

דנבר - פיסטונס
היה יפה לראות את גרנט מסתלבט עם חבריו לשעבר לפני הפתיחה, הצעד שלו התבהר עם הזמן וקיבל לגיטימיות עם היכולת המשופרת. שמעתי פוד לא מזמן שהסביר את הפער בין הלך המחשבה שלו ושל גורדון, מאוד מעניין, אני ירחיב על כך בהזדמנות. גרנט מסתמן כשחקן המשתפר של העונה, לא עולה לי לראש עוד מועמד מוביל האמת.

פתחנו חלש בהגנה, עד שהספסל עלה ושינה את התמונה, בעיקר פאפא מילסאפ שהתקמבק לאחר הופעה מאכזבת. הפעם קלע 12 נקודות מהירות לצד הגנה טובה, פתחנו פער שממנו הם לא חזרו.
איך שהכדור זז, פשוט תאווה לעניים (36 אסיסטים על 10 איבודים), במעבר ובהתקפה עומדת כאחד. ברטון/ג'וקר/MPJ סיימו 34-46 מהשדה, מטורף.
ההגנה פישלה ברבע האחרון, הפער נסגר באופן מלאכותי מה שמנע מאתנו לעלות את בול בול ואחרים. בצד של הפיסטונס נציין את סדיק ביי שקלע המון ג'אמפרים (25 נקודות, 6-12 לשלוש). נותן ווייב של מעין לואל דנג/אוטו פורטר ג'וניור. אייזיה סטיוארט שחקן הגנה טוב, מחליף ממש יפה על גארדים. מורי קיבל מנוחה, החלטה מעולה של מאלון וצוות האימון, נקווה שנמצא עוד מנוחה לאחרים בהמשך. נסיים בפוזשן הבא בין גורדון ליוקיץ'
 
למעלה