מריאן של הפיות
New member
בקבוקי שתיה רב פעמיים
שלום רב לחברי הפורום, יש לי שאלה בגוון פרקטי- לכבוד החזרה החגיגית לבית הספר רכשתי בקבוקי שתיה רב פעמיים העשויים מתכת כלשהי (אלומיניום?). לאחר מספר שימושים התפתחו על גבי הצד הפנימי גבשושיות בצבע לבן, שפסלתי את היותן מושבות חיידקיות או תפטיר. ושאלותי- מה עשוי לדעתכם להיות החומר (הייתי מנחשת משהו כמו Al2O3, בהנחה שהבקבוק אכן עשוי אלומיניום- אשמח לדעות מבוססות יותר), וחשוב יותר- האם הוא מסוכן? או סתם לא יפה לבריאות? תודה וחג שמח!
שלום רב לחברי הפורום, יש לי שאלה בגוון פרקטי- לכבוד החזרה החגיגית לבית הספר רכשתי בקבוקי שתיה רב פעמיים העשויים מתכת כלשהי (אלומיניום?). לאחר מספר שימושים התפתחו על גבי הצד הפנימי גבשושיות בצבע לבן, שפסלתי את היותן מושבות חיידקיות או תפטיר. ושאלותי- מה עשוי לדעתכם להיות החומר (הייתי מנחשת משהו כמו Al2O3, בהנחה שהבקבוק אכן עשוי אלומיניום- אשמח לדעות מבוססות יותר), וחשוב יותר- האם הוא מסוכן? או סתם לא יפה לבריאות? תודה וחג שמח!