בצפיה חוזרת של העונה - שמתי לב למשהו..

  • פותח הנושא nk29
  • פורסם בתאריך

nk29

New member
בצפיה חוזרת של העונה - שמתי לב למשהו..

בפרק 1 של עונה 5, הדוקטור מדבר עם האטראקסי, אלה היצורים עם העין הענקית שמחפשים את אסיר אפס, ושואל אותם האם הכוכב ארץ בסכנה - ורואים הולוגרמה של האויבים של הדוקטור, ובינהם גם הדאלקים ותיבת בראשית. איימי אמרה שלא זוכרת את הדאלקים. התגובה שלי למקרה כזה - בהנחה כמובן שאיימי ראתה את ההולוגרמה - היא - ?! WTF ??? זוכרים או לא את הדאלקים?
 

timetraveler900

New member
אנסה לתת תשובה ../images/Emo58.gif

איימי כנראה לא ממש שמה לב לדאלקים ספיצפית כי ההולוגרמות עברו מאוד מהר. D עזרתי? חח
 

nk29

New member
אנסה להקשות... (שוב - זה עונה 5...)

אם היא כן ראתה... אז איך יכול להיות שהיא אומרת שלא זוכרת את הדאלקים ואת זה שהם העלימו את כל העולמות? הסדק ביקום - בסדר.... הסבר קלוש... אבל אם היא ראתה את הדאלקים כאויבים של הדוקטור - איך לא נזכרה? הרי הם לא נמחקו מהיקום! זה רק הזכרון שלה שנמחק! לא?...
 

noam 500

New member
../images/Emo203.gifרק הדוקטור עממד ממש מול../images/Emo58.gif

ההולוגרמה...
 

nk29

New member
אז?

איימי ורורי עוורים? יש להם מספר 15 במשקפיים? הרי הם גם הסתכלו!
 

Gal lifrey

New member
../images/Emo58.gif

כשראו את ההולוגרמה הם לא ידעו מי אלה- לא בטוח שהניחו בכלל שהם חייזרים והאויבים המושבעים של הדוקטור. ולמה שאיימי תזכור פרט כל כך שולי שראתה להרף עין? היא ראתה לרגע את התמונה, אבל למה שתתייחס ותזכור את זה לפרטי פרטים?
 
כי רוז זכרה את זה,

בthe age of steel רוז נזכרה שהיא ראתה-פעם-מזמן-מאוד את הסייברמנים לחצי שנייה שמוזיאון בdalek (הפרק) ,אם רוז יכולה, אז למה לא איימי? (אני לא תומכת בעובדה שהיא הייתה אמורה לזכור,רק רציתי לציין שזה כבר היה פעם באופן דומה,אז אין שום בעיה אם זה היה חוזר עוד פעם....)
 

timetraveler900

New member
זה לא אותו הדבר ../images/Emo58.gif

במוזיאון, רוז ראתה את הראש של הסייברמן והתבוננה בו. על הגג, איימי ראתה הרבה הולוגרמות עוברות בקצב מהיר מאוד, שלא לדבר על זה שהכל בצבע כחול ואפשר לראות דרכן. במבחינה אופטית (אני חושבת), לא סביר שהיא תקלוט את פיסת המידע הזאתי.
 

Gal lifrey

New member
../images/Emo45.gif והדוקטור דיבר איתה על זה

הוא סיפר לה שהם היו אויבים שלו, ובגגל שהוא נגע במסכה, אם אני זוכרת נכון- אז האזעקה של ה"מוזיאון" פעלה.
 

noam 500

New member
../images/Emo203.gif לי יש מספר 2 והייתי רואה את זה מטושטש

ולא ברור. שלא נדבר על זה שהתמונה הייתה חצי שקופה
 

John the Savage

New member
גם אני לא הייתי זוכר במצב כזה

חלקיק שניה בה רואים הולוגרמה של מלחיה זה לא משהו שהיה נחקק בזכרוני. אז נכון שאני הרבה פחות מוכשר מרוז והרבה פחות גינג'י מאיימי, אבל בכל זאת ...
 
למעלה