בצפיה חוזרת של העונה - שמתי לב למשהו..
בפרק 1 של עונה 5, הדוקטור מדבר עם האטראקסי, אלה היצורים עם העין הענקית שמחפשים את אסיר אפס, ושואל אותם האם הכוכב ארץ בסכנה - ורואים הולוגרמה של האויבים של הדוקטור, ובינהם גם הדאלקים ותיבת בראשית. איימי אמרה שלא זוכרת את הדאלקים. התגובה שלי למקרה כזה - בהנחה כמובן שאיימי ראתה את ההולוגרמה - היא - ?! WTF ??? זוכרים או לא את הדאלקים?
בפרק 1 של עונה 5, הדוקטור מדבר עם האטראקסי, אלה היצורים עם העין הענקית שמחפשים את אסיר אפס, ושואל אותם האם הכוכב ארץ בסכנה - ורואים הולוגרמה של האויבים של הדוקטור, ובינהם גם הדאלקים ותיבת בראשית. איימי אמרה שלא זוכרת את הדאלקים. התגובה שלי למקרה כזה - בהנחה כמובן שאיימי ראתה את ההולוגרמה - היא - ?! WTF ??? זוכרים או לא את הדאלקים?