בצפון קוריאה נרצחים אנשים בתאי גזים
בצפון קוריאה נרחצים מידי יום בני אדם בתאי גזים איך אנחנו יכולים להתלונן שכל העולם ידע ולא עשה כלום לפני 60 שנה אם היום אנחנו יודעים מה קורה בצפון קוריאה ויושבים בשקט? אסור לנו לשתוק!!! כל מי שהנושא הזה חשוב לו בבקשה שיכנס! http://www.korea-lo-lishtok.com/index.aspx
בצפון קוריאה נרחצים מידי יום בני אדם בתאי גזים איך אנחנו יכולים להתלונן שכל העולם ידע ולא עשה כלום לפני 60 שנה אם היום אנחנו יודעים מה קורה בצפון קוריאה ויושבים בשקט? אסור לנו לשתוק!!! כל מי שהנושא הזה חשוב לו בבקשה שיכנס! http://www.korea-lo-lishtok.com/index.aspx