בצפון קוריאה נרצחים אנשים בתאי גזים

דרור

New member
בצפון קוריאה נרצחים אנשים בתאי גזים

בצפון קוריאה נרחצים מידי יום בני אדם בתאי גזים איך אנחנו יכולים להתלונן שכל העולם ידע ולא עשה כלום לפני 60 שנה אם היום אנחנו יודעים מה קורה בצפון קוריאה ויושבים בשקט? אסור לנו לשתוק!!! כל מי שהנושא הזה חשוב לו בבקשה שיכנס! http://www.korea-lo-lishtok.com/index.aspx
 
לקוריאה אין יחסים דיפלומטיים עימנו

אני בספק אם מחאה ישראלית תשפיע במשהו על האכזריות הצפון-קוריאנית, בהעדר יחסים דיפלומטיים בין שתי המדינות. מעבר לכך, פורום זה עוסק בשמירת טבע, ואני מבקש להשאירו ללא נגיעה בנושאים שאינם קשורים לשמירת טבע וסביבה.
מראש!
 
למעלה