בצער רב, הפסדתי את ההרשמה לקידום

  • פותח הנושא stac
  • פורסם בתאריך

stac

New member
בצער רב, הפסדתי את ההרשמה לקידום

טוב כנראה שאלמד לפ תוכנית הראשונה שלי לבד! :) בהצלחה לי ולכל אלו שילמדו לבד.
 
למעלה