בפעם השישית והאחרונה

veronicashu

New member
בפעם השישית והאחרונה

היי בנות,
הסיפור שלי ארוך מורכב כואב ועצוב!
אני לא אכנס לזה עכשיו כי אין טעם . יום שלישי שעבר הייתה שאיבה ובחמישי ההחזרה. הוחזרו 2 עוברים באיכות "לא משהו" 3 תאים ועם טיפה שברים (אף פעם לא היו לי עוברים באיכות טובה).
אני אחרי שאיבה תמיד סובלת מהתכווצויות, דקירות ועוד. זה ממשיך עד אחרי ההחזרה +4 ימים לפחות. זה כל כך כואב, אני מרגישה פשוט חסרת אונים. מגיע לרמות כאלה שאני פשוט בוכה בלילות כי כבר נמאס. כמה אפשר לעבור שוב ושוב ושוב ואין כלום.
לא נורא גם זה עובר. אני כבר שבוע מאז ההחזרה. מרגישה בסדר גמור. אבל לעיתים יש דקירות למטה לאיזה דקה ואז עובר. תמיד אחרי זה באות החששות. היו לי טיפה בחילות וסחרחורות שבאות והולכות.
בקיצור יש כל כך הרבה דברים שעוברים לי בראש. מצד אחד אני מנסה בכלל לא לחשוב על זה ומצד שני כל התופעות נותנות לי לחשוב על זה. כמו כן, הבטן התנפחה לי כמו בטן הריונית בחיי, החזה גם קצת. אני שותה הרבה אומנם גם אוכלת יותר מבדרך כלל. כל ההפריות שלי הייתי ככה. גם עליתי במשקל 4 קילו סה"כ לאחר כל ההפריות (עשיתי אותם אחד אחרי השני כמעט). הפריה הזאת היא השישית במספר והאחרונה. אני ת'אמת אני מרגישה אחרת, גם הפרוטוקול היה שונה. אני מדברת עם הקטנים שלי שיישארו כי אמא ואבא מחכים להם. אני באמת מרגישה שהפעם אני בהריון. בעזרת ה' בלי נדר. כמו כן, זה עוד מוקדם להסיק מסקנות כמובן אבל אני מאמינה שאם את כל כך רוצה את זה אז זה יגיע.
אז רציתי לשאול מי מכם אולי עברה או הרגישה כמוני? אחרי כמה זמן אני יכולה לנסות לעשות בדיקת בטא שתהיה אמיתית ובדיקה ביתית?
 

טוליתי

New member
יש לך עוברים בבטן...אז יש לך תקווה
,

ויש אפשרות שהכול יתהפך לטובה, כלומר שיהיה סוף שמח לסיפור שלך
.

דקירות ועלייה במשקל בעקבות שאיבה - מאוד שכיחים.

בטא ניתן לבצע 12 ימים מההחזרה, אלא אם את נוטלת כתמיכה אוביטרל/פרגניל.
בדיקה ביתית אינה מומלצת כי היא מפספסת הריונות צעירים, ולא נחשבת לאמינה.

בהצלחה
 

SimplyM2

New member
לדעתי -

הרקע שלנו שונה אבל השורה התחתונה זהה - גם אני מרגישה החודש שזה זה...
וגם כתבתי כאן שאלה דומה לגבי מועד הבדיקה.

לדעתי כדאי שליתר ביטחון תעשי את הבדיקה כמה ימים אחרי האיחור במחזור, ועדיף שזו תהיה בדיקת דם ולא בדיקה ביתית כי לא תמיד בדיקות ביתיות מדויקות...

שיהיה לך המון בהצלחה!
 

tupsh

New member
תקווה!!!

בהריון האחרון שהיה לי הייתה לי ולבעלי תחושה של הפעם זה זה, וקבענו שנעשה בטא רק אחרי שאם זה כימי (כמו שהיו לי) זה היה כבר נמוך מידי וזה עבד (עד שבוע 17 אבל זה בעיות שלא קשורות חלפוריות) בגלל נסיונות של כימי אני לא יודעת אם תשובה חיובית ראשונה באמת נותנת את הרוגע שאנחנו מחפשות, למה לא לתת עוד קצת זמן ולאמין שתחושות בטן?
ובלי קשר אני ממש ממש מקווה שאת בהריון שאת והעובר\ים תעברו חודשים ביחד... :)
 
למעלה