בפעם הראשונה בהחלט- פאנדאב דיג'ימון!!!

וולפהרט

New member
בפעם הראשונה בהחלט- פאנדאב דיג'ימון!!!../images/Emo124.gif

כן כן... הדיג'יפאנדאב הראשון בתולדות הפורום, בתולדות ישראל ואולי אפילו בתולדות העולם! (או שכאן קצת נסחפת
X) עבדנו על זה קשה והשתדלנו באמת שיהיה מקצועי, אז תגיבו בהמוניכם! כאן וביוטיוב. http://www.youtube.com/watch?v=e25I6Go0qxU גטומון- אני קארי- מאיה וויזרדמון- דניאל מיוטיסמון+ קריינות סוף- יותם (הגדול) מדובר בחלק הראשון מתוך שניים. את השני אני אעלה בתקווה עוד כמה ימים, מקסימום שבוע. תהנו:)
 

Tsur016

New member
ואוו יפה מאוד! (=

עבודה יפה כולם! קאסטינג מעולה לדעתי ^_^ וולפהרט- המשחק היה ממש טוב, והקול הי מאוד מתאים לגטומון (= הצלחת להישמע באמת כחתולה.. אחלה כולם! מחכה לקטע השני.. בהצלחה! D:
 

וולפהרט

New member
תודה!

באמת? נשמעתי חתולית?:) לא עשיתי השתדלות מסויימת להשמע ככה, פשוט אני מכירה את גטומון טוב, (טוב נו ואולי העובדה שיש לי 13 חתולים עזרה בעניין
) גם לדעתי הקאסט יצא מעולה.
 

Tsur016

New member
אה.. חח 13 חתולים!? OO ואוו חח

פאנדאב ממש מושקע, כל הכבוד! D:
 

amityosovich

New member
מגניב ביותר

מאיה מעולה בתור קארי, יושבת מצויין. מבחינה קולית גם את יושבת מצויין על גטומון. בכלל הליהוק מעולה לדעתי. היו כמה אינטונאציות של גטומון שהייתי מוסיף עוד אוויר בקול ומקצין עוד את הרגשות. "תראו את חתול המחמד הזה שם"... הייתי מוסיף יותר ציניות סך הכל יצא מעולללההה זה סתם קטנוניות קטנה, 9/10 הייתי נותן, אפילו 9.5
 

וולפהרט

New member
חח עמית, מתלהב ממשהו חדש שלמדת../images/Emo6.gif

אוויר בקול? ממ... אולי תנסה להסביר לי למה עמי מתכוון כשהוא אומר את זהP: תודה! חכה תראה את החלק השני המהולל...
 

מאי 88

New member
וואי, יצא מהמם!!!!

וולפהרט את ענקיייייייייית בתור גטומון, וכשזה בא ממעריצת דיג'ימון (שבעיקר מתה על קארי ועל גטומון) זה אומר משהו P: אין לי מושג איך, אבל נשמעת ממש ממש חתולית כזו, שזו בעצם המטרה! אולי בתגובות כשהיא קופצת מהמעקה הזה ונופלת מהספה יכולת לעשות טוב יותר, אבל אהבתי מאוד מאוד את טון הדיבור שלך. יותם כהרגלו יכול להישמע סופר מפחיד כשהוא רוצה, וזה מה שצריך למיוטיסמון XD והקריינות בסוף גם יצאה מעולה. לדניאל לא היו הרבה משפטים, אז אצטרך לראות איך הוא יצא בחלק הבא כדי לתת תגובה. יחסית למשפטים שעליהם נתקעתי הכי הרבה זמן, יצא לי הרבה יותר טוב ממה שחשבתי ס.ס כשהקלטתי הייתי בטוחה שהלך לי גרוע.. אבל עכשיו נראה לי שהפאנדאב הזה נכנס לרשימת הפאנדאבים שבהם יצאתי טוב לפי דעתי {: וולפהרט, אני מתה על העריכה! בייחוד על השיר בסוף! איך הצלחת לקצר אותו ככה??
 

וולפהרט

New member
:)

אכן מחמאה ממעריצת דיג'ימון מושבעת! אני שמחה שבסוף, אחרי כל הניג'וסים, יכלת לעשות לי את קארי! זוכרת שהבטחתי לך מזמן מזמן, כשזה היה בתור תכנית באוויר??? כן, הקפיצה מהמעקה היתה החלק הקשה:S יש כאלו תגובות מוזרות שקשה לי איתן... חח יותם הקורעXD חכי חכי... דניאל יצא תותח יצא לך מעולה, בבקשה לא להצטנעP: ו...מממ...קיצור השיר בסוף- יפה ששמת לב! זו המומחיות שלי בעריכה- קיצור שירים!;)
 

מאי 88

New member
אני מבינה אותך.. גם אני

מתעבת תגובות מעצבנות כאלו XD ובטח ששמתי לב! אני גם יודעת איזה שיר לקחת- את הסיום של העונה הראשונה (אני כבר לא זוכרת אם הסיום של העונה השנייה הוא אותו דבר..). יצא ממש חמוד {:
 

Hawkgirl

New member
אני חייבת להגיד... XDDD

יותם הרג אותי בסוףףף XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD די זה היה ענק XDDDDDDDDDDDDD ובת חן, זה הקול שלך?!?!? הקול שלך ממש נשמע שונה.. אבל לגמרי.. Oo
 

וולפהרט

New member
באמת? שונה?

אני שמחה! איכשהו תמיד נדמה לי שהקול שלי נשמע אותו דבר בפאנדאבים (חוץ מיאגו אולי...), אז זה טוב לשמוע את זה! חחח.... הסוף היה הברקת פתע שלי והחלטתי ללכת על זה:) שמחה שיצא טוב.
 

Snake Bandage

New member
אגיב אחרי שאחזור רשמית מהלימודים

אבל בינתיים, שתדעי לך שזו אחלה יוזמה. דיג'ימון שליטה.
 

razop90

New member
יפה!!

אין לי מה להרחיב כי כולם אמרו פה כבר הכל, אבל יצא לכם ממש טוב! אהבתי! מחכה לחלק 2
 
למעלה