בפעם ההבאה שאתם יושבים מול זוג באיזה פאב

בפעם ההבאה שאתם יושבים מול זוג באיזה פאב

תשימו לב איפה היא נוגעת בו ... . כשהם מתנשקים , היא נוגעת לו בצוואר כשהם בשיחה אינטימית , היא נוגעת לו בבטן כשהוא מדבר והיא מקשיבה , היא מלטפת לו את הראש......... כשהם בדייטים ראשונים , היא בקושי נוגעת בבירה כשהם בדייטים מתקדמים ... הם לא יוצאים לפאבים
 

lev27

New member
למה שמישהו ישב בפאב?

לא הייתי בפאב בשלוש השנים האחרונות ובפעם האחרונה שכן הייתי זו הייתה החוויה הכי גרועה בחיים שלי.
 
כשתרצה המלצה למקומות איכותיים דבר איתי ../images/Emo13.gif

או תכנס לבלוג של עכברוש העיר החתיך
 
בארור...

כל החוויות בעולם מסווגות לפי מה שכיף לlev27 ומה שלא כיף לlev27, וכולם חייבים להרגיש ולחשוב אותו דבר.
 

Padod

New member
זה אחד המשחקים האהובים עלי

לשבת על הבר ולבנות סיפורים על האנשים שמסביב. פשוט לשבת, להסתכל ולנחש מה עובר להם בראש. מדהים כמה שאנחנו אנשים צפויים על הבר. האם היא מסתכלת לו בעיניים? האם הוא סוקר את הבר? למה הוא סוקר את הבר כשהוא איתה? הם קרובים? כמה קרובים? הוא מדבר אליה או מדבר אל החבר שהצטרף ומרגיש גלגל חמישי? אולי בגלל שהוא מתייחס רק אליה הם לא כל כך קרובים? זה דייט ראשון, שני, שלישי? הם כבר מכירים? הם כבר שכבו? היא מתרגשת ממנו? הוא מתרגש ממנה? בינינו, בדרך כלל המסקנות הן לא כל כך כיפיות. יותר פעמים כן מאשר לא רואים דברים מהצד שהם ברורים לך אבל כנראה לא להם. למה הם לא יותר קרובים, למה הם לא מתרגשים, למה הם בפאב בכלל. ואני לא מפסיק לצאת לפאבים. בדייטים מתקדמים מפסיקים לצאת לפאבים כשמשהו במאפיינים של היחסים משתנה, מפסיקים לחפש משהו. השאלה כאן היא למה הייתם יוצאים לפאב מלכתחילה - ומה השתנה שפתאום אתם לא מחפשים את זה.
 
../images/Emo45.gif "אנחנו הכי צפויים על הבר"

"בינינו, בדרך כלל המסקנות הן לא כל כך כיפיות. יותר פעמים כן מאשר לא רואים דברים מהצד שהם ברורים לך אבל כנראה לא להם" ואני דווקא יוצאת לפאבים עד היום, שאני עם חבר שלי כבר שנה וחצי כמעט.. גילוי נאות, בד"כ דווקא כבר לא בזוג אלא עם חברים לבד יוצאים למקומות אחרים
 

RieM

New member
כדי להעסיק את התודעה שלו

ולמקד אותו בה ולא בסביבה.
 
למעלה