בפורום הזה אני חדשה וזקוקה לעזרה...

nona11

New member
בפורום הזה אני חדשה וזקוקה לעזרה...

קיבלנו מתנה מצלמת קנון A520. החברה שלחה רק חוברת הסבר והדרכה באנגלית, ואנחנו לא מסתדרים.... יחד עם זאת נשלחו אלינו 3 דפים בעברית ובו הסבר מאוד בסיסי להפעלתה. אשמח אם תוכלו ליעץ ולעזור לי. לאחר צילום, כאשר אני רוצה להוריד את התמונות למחשב, אני לא בטוחה שאני עושה נכון.... כל פעם אני עושה משהו שונה, לא תמיד מצליח... לעיתים אני צריכה לכבות את המחשב ואז אני כן מצליחה. אודה למי שיש באפשרותו לעזור לי, או לשלוח אליי הסבר מפורט וברור בעברית. המון המון תודות שנה טובה וגמר חתימה טובה.
 

mesek

New member
עזרה

מאד הייתי שמח לעזור לך אם הייתי מתעסק בצילום דיגיטלי אך מכיוון שאני מצלם ב nikon f100 אני לא מכיר כל כך תפעול של דיגיטליות. מצטער ygphoto
 

nona11

New member
../images/Emo10.gif חבל... אבל תודה

בכל אופן על ההתחייסות.
 
השאלה שלך אינה ברורה מספיק

לא הבנתי למה את צריכה לכבות את המחשב בכל פעם שאת רוצה להעביר תמונות מהמצלמה למחשב?זה הרי הדבר שלא מומלץ לעשות?לא לכבות מחשב\מצלמה\ללחוץ על כפתורים במצלמה - תוך כדי העברת הקבצים? נא נסחי שאלה מדויקת יותר.יש כאן לא מעט משתמשי קנון וקומפקטיות דומות שיוכלו בודאות לענות על שאלתך,עד כדי פירוט אל תוך התפריט עצמו,אם זה מה שאת צריכה.
 

shlomi 1980

New member
לי יש קנון A510 שזה די דומה..

אם תוכלי לנסות להסביר יותר את הבעיה אולי אני יוכל לעזור למרות שאצלי פשוט התקנתי את התוכנה מהדיסק ואני מחבר את המצלמה למחשב ואז התוכנה עולה ואני פשוט אומר לה להעביר את התמונות מעולם לא היה לי צורך להתחל או משהו
 

nona11

New member
תודה. טוב... אנסה להסביר

גם אצלי התוכנה מותקנת. כאשר אני מחברת את הכבל למצלמה לא תמיד נפתחת התוכנה, או שאולי צריך לחכות הרבה זמן, כמה דקות זה לוקח לעלות? כשזה לא עולה, אני עושה איתחול של המחשב... אבל לא לפני שניתקתי את המצלמה מהכבל וכיביתי אותה! ואח"כ כשאני מחברת שוב את הכבל, אז התוכנה עולה די מהר. מעבר לזה, יחסית אני מסתדרת. אחרי שהתמונות עולות למחשב, אני מעבירה אלי למייל ושומרת כל תמונה איפה שאני רוצה. זהו.... אני מקווה שעכשיו אני ברורה יותר. תודה.
 

prizman

New member
יתכן שזו דווקא בעית מחשב

ולא בעיית מצלמה. דהיינו שמשהו גוזל את משאבי המחשב. הריצי תוכנות ניקוי נגד רוגלות, וירוסים, תולעים ושאר מרעין בישין ונסי שוב.
 

nona11

New member
ראשית תודה.

יכול להיות שזו הבעיה. יחד עם זאת, יש לי אנטי וירוס נורטון שסורק באופן אוטומטי פעם בשבוע.
 

prizman

New member
הנורטון לא פותר הכל

בכוונה ציינתי גם רוגלות ותוכנות זדוניות אחרות. את צריכה להריץ גם AD-AWARE ו SPYBOT שתיהן תוכנות חינמיות הניתנות להורדה מהרשת. תזדעזעי ממה שתמצאי על המחשב שלך, הסירי את כל הטינופת וכשי חינם תגלי שהמחשב עובד מהר יותר וגם שאולי חיבור המצלמה מתפקד.
 

nona11

New member
טב, זה נראה גדול

עליי, אני צריכה לבקש את עזרתו של חתני היקר, אם רק ימצא לזה זמן. אם לא, אזמין מישהו מומחה. קטונתי.... ואני סמכתי על נורטון, חרטה, הא? תודה.
 

gil מספר 1

New member
נונה לפי דעתי זה קשור לנורטון

אני חושב שפשוט התקנת את התוכנה בצורה לא נכונה תסירי את התוכנה ותתקיני מחדש בהצלחה
 

nona11

New member
../images/Emo7.gif שאלוהים ישמרני

אני הולכת ומסתבכת.... איך אני עושה זאת?
 

prizman

New member
התוכנות שהצעתי הן לא במקום הנורטון

אלא בנוסף אליו. כל אחת מטפלת במשהו אחר כך שאת זקוקה לשלושתן. וסביר שהתקנת הנורטון שלך בסדר, רק שחתנך יעיף באותה הזדמנות מבט בהגדרות.
 

nona11

New member
מה שהסתבר לי עכשיו

לאחר שהראתי לבעלי את הצעתך, הוא 'גילה' לי שיש לנו את התוכנה AD-AWARE. כעת אני מריצה אותה. הוא למעשה עושה זאת מידי פעם ועכשיו שוב. לא ידעתי מזה בכלל... כשחתני יגיע אראה לו את שכתבת והצעת. תודה רבה רבה......
 

prizman

New member
יופי. רק תורידו גם את

ה SPYBOT ותריצו גם אותו כי כל אחת מטפלת במזיקים מסוג אחר. עשו לתוכנות גם UPDATE מהאתר. לבסוף לתת לתוכנות למחוק כל מה שהן מאתרות. אם הן מציעות לעשות קובץ גיבוי-אשרו. ובסוף, ספרי איך נגמר.
 

gil מספר 1

New member
כנראה שאת מחברת את הכבל מהמצלמה למח

למחשב המחשב לא יודע לזהות את ההתקן .כאשר את מכבה את המחשב ומדליקה אותו מחדש המחשב מזהה באופן אוטומט את ההתקן ופותח לך את התוכנה יש לך אפשרות כאשר את מחברת את הכבל של המצלמה ללכת "למחשב שלי"ואז איפה שמופיעים הכוננים את תראי את ההתקן של המצלמה שלך דבל קליק על ההתקן הוא יפתח את התמונות תעשי העתק ותדביקי אותם איפה שאת רוצה אם ברצונך לערוך את התמונות בתוכנה תפתחי את התוכנה ואז תעשי קובץ פתח ותכניסי איזה תמונה שאת רוצה לעריכה
 

nona11

New member
גם את זה ניסיתי

ובכל זאת לא תמיד בפעם הראשונה הוא מוריד את התמונות. לגבי עריכת תמונות, עדיין לא ניסיתי, אבל אני מאוד מאוד רוצה. את העריכה עושים רק לאחר שהתמונות כבר במחשב, נכון?
 
למעלה