טיפוס נחמד
New member
בעשרייה של השנה לפחות!
בהחלט אחד השירים של השנה מבחינתי הוא "I BELIEVE IN YOU" אבל כדי שהוא גם יגיע למקום גבוה צריך שמלא מלא אנשים ילכו להצביע בגלגל"צ (ולאו דווקא פעם אחת..חח..) גם הפרס הראשון די שווה (הופעה של קיילי בבריטניה) אז אנה עשו ג'סטה ולכו להצביע!!! www.glglz.msn.co.il
בהחלט אחד השירים של השנה מבחינתי הוא "I BELIEVE IN YOU" אבל כדי שהוא גם יגיע למקום גבוה צריך שמלא מלא אנשים ילכו להצביע בגלגל"צ (ולאו דווקא פעם אחת..חח..) גם הפרס הראשון די שווה (הופעה של קיילי בבריטניה) אז אנה עשו ג'סטה ולכו להצביע!!! www.glglz.msn.co.il