בעקבות השרשור של עדי 57

בעקבות השרשור של עדי 57

אני לא מבין כ"כ את התגובות של חברי הפורום להודעות מהסוג הזה. היה כאן בעבר שרשור על גברים או נשים שדי בתחילת קשר כשעדיין מדובר במסנג'ר נעלמים בלי לומר מילה. היו כאן כאלה שאמרו שזה מה שהם היו עושים בדיוק ונעלמים והיו כאלה שאמרו שלכל אדם יש רגשות ולכן היו נפרדים בצורה יפה. בואו נודה על האמת, כל מי שנמצא כאן הוא לא טלית שכולה תכלת, ושקרים הם מצרך יומיומי ולא נדיר של כל אחד ואחת כאן. מה אתם עושים סיפור אם מישהו לא רוצה לפגוע באדם שהיה איתו בקשר? היה עדיף שייעלם בלי לומר מילה? ואם לא בא לו עליה? אז מה? עדיף שיגיד לה שהיא מבאסת לו את התחת ולכן הוא לא רוצה יותר בקשר? עם יד על הלב, יש כאן מישהו או מישהי שמעולם לא שיקר אפילו במעט כדי לסיים קשר? הרי גם כשמדובר בקשר חוקי יש את המשפט המטומטם: זו לא את זה אני. אני מניח שכל אחד השתמש במשפט הזה בשינוי קל לכאן או לכאן, העיקר לא לפגוע בבן זוגו. בקיצור, אנחנו חיים בעולם של שקרים. פעם גם אני נעלבתי כתוצאה מתירוצים עלובים שכאלה, היום אני לוחץ על DELETE וממשיך הלאה. מה יוצא לי מזה אם אמשיך להתעסק בזה ולנסות להבין למה אמרו לי ככה ולנתח התנהגויות של בני אדם. כמו שנאמר בפרסומת לבזק משנות השמונים: לא רוצה, לא צריך יש עוד אלף כמוך.
 
ככה צריך לעשות בכל דבר בחיים

לא להתעמק בשלילי. לחיות את החיובי. אם משהו לא נראה לא טוב לא בא. ממשיכים הלאה.
 
אולי......

אני מאמינה כיום יותר מתמיד שהתאהבות היא כל כך כימית בגוף שלנו שלא ממש מתחשק לברוח ממנה כשהיא מתרחשת. מתחשק לצאת ממנה כשהיא מעיקה, דועכת, משעממת. זו דעתי הצנועה כאחת שהיתה נתונה הן במצב של "חו"ח לא לעשות מעשה באהבה" והן במצב האוהב והנאהב.
 
ועוד משהו, חשוב מאוד

אוהב אמיתי - אם זה אמיתי וחזק - - - - - רוצה להעניק לנשוא אהבתו את הטוב ביותר שיכול
 
לא מסכימה איתך

אני חושבת שזה לא אמור להגיע לזה בכלל לא אמור להיות רגש של אהבה בקשר לא חוקי יכול להיות אכפתיות דאגה רצון תשוקה ועוד אלפי סוגים של רגשות רק לא אהבה וברגע שזה הופך להיות יותר מידי חייבים לחתוך ואני מקווה שזה שיהיה איתי אם באמת יש אהבה בקשר יהיה מספיק אנושי לקום וללכת.
 
ואני סבורה

שאנחנו סוחבים עכבות ודעות קדומות. כך אני הייתי על כל פנים רוב שנותיי. (וזה באמת המוני שנים). אפשרי לחלוטין לאהוב יותר מאדם אחד ! ! ! בדוק. אם מראשית הקשר מובן לשני הצדדים (ופה חשובה הדדיות מרובה) שהם שבעי רצון ממכלול הנישואין שלהם (פרט לחסר מסויים שבגקינו יצאו להרפתקה) אזי- הם יכולים לשקוע בתענוג רב אל תוך קשר כזה. אני הייתי הציניקאנית הכי גדולה כלפי גילויי אהבה ביחסים שניים. בפוסטים רבים שלי הבעתי את עמדתי הנחרצת, שאני מתעבת סיפורי זימה עטופי צלופן וקשורי סרטים וורדרדים. אבל ... אהבת אמת, היא לא משהו שקל למצוא. שבכלל מוצאים ממנה מינון רב. היא כל כך ייחודית, וכשהיא קורית (כקיים אצלי) ויש בראש ובראשונה כבוד רב לנישואים ולבני הזוג \וכשברור שבמקום הראשון בסדרי העדיפויות קיים בן הזוג החוקי - ייתכן שניצוץ החזק שמבעיר אהבה שניה יתקיים בשלום רב בחיינו. אבלללל וזה אבללל גדול- לא טוב לאהבה כזו להיות במקום בו אחד מבני הזוג חש ריקבון בחיי נישואיו. כי אז - ירצה לצאת מהבוץ בו שרוי, ויבקש להחליף אהבה באהבה. מסתבר מכל דבריי שזה מסובך ומאוד מאוד מותנה. אפשרית אהבה שניה - בתנאי הדדיות- עם כנות מירבית.
 
אפשרי לחלוטין לאהוב יותר מאדם אחד ../images/Emo106.gif

הבעיה היא שלא כולם בנויים לזאת. ולכן תמיד יהיו את אלה שיתנגדו בכל תוקף לאהבה בקשר הלא חוקי שלהם\ן. אבל בהחלט מסכימה עם הסיפא שאפשר לאהוב יותר מאחד אין חוקים ללב, ואין אפשר לכמת אהבה. הלב שלנו גדול להכיל הכל כשהנפש צמאה וזקוקה.
 

trainspotter

New member
ליידי שכחת שאהבה זה כמו מלחמה

שיש גם נפגעים בה.מי שאומר שאפשר לאהוב יותר מאדם אחד הוא אגואיסט
 

nona169

New member
לא נכון טרייני, ותפסיק

לעשות כאלו קביעות נחרצות.....ניתן ואפשר לאהוב יותר מאדם ואדם כזה הוא בדיוק ההיפך מאיגואיסט שמרוכז רק בעצמו השאלה טרייני, היא איך אתה מגדיר אהבה??
 

trainspotter

New member
נונה את מבינה שאהבה לחוד ומציאות לחוד

כאשר נבגד מגלה עולמו נחרב את לא קולטת את זה כנבגדת אני זוכר היטב את הפוסט שלך נכון.ואני אומר לך משהו ברגע שזה מתגלה הבוגד עושה חשבון נפש להשלכות שהביאו אותו אז מגיע לידי יעוץ נישואין ואולי לגירושין .אלא אם זאת זוגיות פתוחה וגם כאן קשה להגידרה כאן אהבה.אני מגדיר אהבה לתת ולקבל את יודעת אם יצא לךוא עתון סופשבוע של ידיעות אחרונות היה כתבה על פול ניומן המאצו האחרון שקיים שאלו אותו פעם תגיד לי לא התפתה כבחור יפה עם כל הנשים בחוץ.אני אוכל אותו שניצל טוב למה לי לחפש שניצל אחר הרי זה אותו שניצל בסופו של דבר.זה אדם להערצה כאלו לצערי אין הרבה כאלה בגלל זה אני רואה אהבה יותר חומרנית ואגואיסטית אנשים כבר האינטרסים שבאהבה .למה כמעט כל זוג רביעי בישראל מתגרש כי כבר לא היה כמו בעבר אנשים מסתכלים חלקם על חומריות .חלקם על התפתחות אישית .
 

nona169

New member
אוי טרייני,לא כל דבר שכתוב

בעיתון הוא בהכרח נכון, פול ניומן שייך לדור ההוא שדיברו בהיחבא על בגידות ולא נופפו בהן, אתה לא יכול לדעת אם זה נכון או לא נכון בכולופן מה הקשר בכלל בין יכולת לאהוב שניים או יותר, לבין להיות נבגד... אני נבגדתי, ובגדתי, מכירה את זה מכל הכיוונים, ותאמין לי שזה אפשרי... אפשר וניתן לאהוב יותר מאחד, זה בדוק! וזאת עובדה...
 

trainspotter

New member
ועובדה הוא נשוי כמה 50 שנים לאותה אישה

את יודעת מה אני רוצה לראות אם חלק מיושבי הפורום יהיו נשואים עד שארית חייהם לאותם אנשים שהתחתנו איתם.
 
למעלה