בעקבות השרשור של אורז

בעקבות השרשור של אורז

כמו שהבטחתי כתבה בדה מרקר על הנושא עם ההודעה של אורז במלואה: חג שמח שיהיה אחרי היום העצוב הזה
 
ניסיון שני

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=%2Fibo%2Frepositories%2Fstories%2Fm1_2000%2Fskira20050510_573.xml&origin=ibo&layer=hp&layer2=&layer3=technology משום מה זה לא נפתח בהודעה הקודמת
 

carpas

New member
קיבעון

אז הוא כתב ש "הדרך לבניית מותג....זמן...ואין קיצורי דרך" אז מה? זה הופך את זה לנכון? האם יש רק דרך שיווקית אחת? האם כל המהלכים שנבנו על פי הספר בהכרח הצליחו? ועל איזה קיצורי דרך אתם מדברים בדיוק? הבנק הזה קיים יותר שנים מכל משרד פרסום כזה או אחר. יוסי זה כבר לא טרנדי לרדת על העשירים. חלא'ס עבר כבר. לא בכל הזדמנות עקיצה לכיוונם של בעלי ההון היא מטרה להתנגחות ולהפרדה. אני לא מבין למה מה שאתה עושה נחשב אותנטי ולעומת זאת מה שתאגיד גדול ועשיר עושה נחשד מיד בציניות מתנשאת על ידך. כאילו רק לך יש את הבעלות על כל דבר שהוא בעל זיקה חברתית. כמו שעיתון מסחרי לחלוטין מחלק את הפוסטר של ראש הממשלה בתום כל מערכת בחירות, יכול הבנק הגדול לחלק דגלים. כמו שאתה מנהל עסק ככה גם הם. יאללה יוסי תתלה את הדגל, אפילו אם לדעתך הפעם הבנק הוא זה שחורג. חג שמח
 
למעלה