בעקבות הכתבה: מה שהיה לא הוא שיהיה

מצב
הנושא נעול.

גילביון

New member
בעקבות הכתבה: מה שהיה לא הוא שיהיה

בעקבות הכתבה: מה שהיה לא הוא שיהיה
חברים יקרים, זה זמן רב אני מכור לחדשות הרכבת ומשפחתי רואה בזה עניין תמוה משהו. השבוע פרצנו החוצה, ובגדול. אני מרגיש שיך למשפחה גדולה ומסורה העושה למען אכות חיינו בארץ הזו. אני רוצה להודות לכל פורצי הדרך. שמכם ירשם במקום מכובד בספרי ההסטוריה. הבה נמשיך במעלה ההר גילביון (כינוי חיבה, פשוט גילבוע היה תפוס)
 
הגעתי לפורום בעקבות הכתבה

בעקבות הכתבה: מה שהיה לא הוא שיהיה
חברים יקרים, זה זמן רב אני מכור לחדשות הרכבת ומשפחתי רואה בזה עניין תמוה משהו. השבוע פרצנו החוצה, ובגדול. אני מרגיש שיך למשפחה גדולה ומסורה העושה למען אכות חיינו בארץ הזו. אני רוצה להודות לכל פורצי הדרך. שמכם ירשם במקום מכובד בספרי ההסטוריה. הבה נמשיך במעלה ההר גילביון (כינוי חיבה, פשוט גילבוע היה תפוס)
הגעתי לפורום בעקבות הכתבה
אני חובב רכבות עוד מילדותי אם כי לא משוגע לעניין (השגעון האמיתי שלי הוא מזג האויר וזה הפורום בו אני כותב). אני מוכרח להחמיא לכם על עיתון הרכבת שלכם. תמד חיפשתי בעיתונים את הכתבות המועטות בנושא הרכבת וקראתי אותן בעיון רב. כמו כן הייתי מעיף מבט כשהתקרבתי לפרוייקטים של הרכבת לראות כיצד הם מתקדמים. העיתון שלכם נתן לי את כל האינפורמציה שחיפשתי, ועוד יותר מכך. באמת כתבות יפות ותמונות מעולות. אני מבין שאתם מפיקים את העיתון ללא תקציבים בניגוד לעיתון הדי עלוב שהרכבת עצמה היתה מוציאה. עיתון שאכל לבטח תקציבי עתק והציג מעט מאוד אינפורמציה לגבי הפרוייקטים השונים של הרכבת. ישר כח לכל השותפים להוצאת עיתון! אני ועוד הרבה שלבטח עיינו בו בעקבות הכתבה ולא הביעו את תגובות בפורום, נשוב ונעיין בעידכוניו בתדירות תכופה.
 

oren*

New member
ברוכים הבאים, גילביון והספקן החיפאי

הגעתי לפורום בעקבות הכתבה
אני חובב רכבות עוד מילדותי אם כי לא משוגע לעניין (השגעון האמיתי שלי הוא מזג האויר וזה הפורום בו אני כותב). אני מוכרח להחמיא לכם על עיתון הרכבת שלכם. תמד חיפשתי בעיתונים את הכתבות המועטות בנושא הרכבת וקראתי אותן בעיון רב. כמו כן הייתי מעיף מבט כשהתקרבתי לפרוייקטים של הרכבת לראות כיצד הם מתקדמים. העיתון שלכם נתן לי את כל האינפורמציה שחיפשתי, ועוד יותר מכך. באמת כתבות יפות ותמונות מעולות. אני מבין שאתם מפיקים את העיתון ללא תקציבים בניגוד לעיתון הדי עלוב שהרכבת עצמה היתה מוציאה. עיתון שאכל לבטח תקציבי עתק והציג מעט מאוד אינפורמציה לגבי הפרוייקטים השונים של הרכבת. ישר כח לכל השותפים להוצאת עיתון! אני ועוד הרבה שלבטח עיינו בו בעקבות הכתבה ולא הביעו את תגובות בפורום, נשוב ונעיין בעידכוניו בתדירות תכופה.
ברוכים הבאים, גילביון והספקן החיפאי
בפורום שלנו יש מקום לכל קשת חובבי התחבורה הציבורית, גם אם אינם "משוגעים" לנושא.
 

ארזS

New member
בעקבות הכתבה

בעקבות הכתבה: מה שהיה לא הוא שיהיה
חברים יקרים, זה זמן רב אני מכור לחדשות הרכבת ומשפחתי רואה בזה עניין תמוה משהו. השבוע פרצנו החוצה, ובגדול. אני מרגיש שיך למשפחה גדולה ומסורה העושה למען אכות חיינו בארץ הזו. אני רוצה להודות לכל פורצי הדרך. שמכם ירשם במקום מכובד בספרי ההסטוריה. הבה נמשיך במעלה ההר גילביון (כינוי חיבה, פשוט גילבוע היה תפוס)
בעקבות הכתבה
אני עדיין בהלם
... ידעתי שיש "משוגעים לדבר" בכל מיני דברים, אבל לא ידעתי שעד כדי כך... מה אומר ומה אגיד ? כל הכבוד חברים ! אני מאוד מעריך אתכם על היוזמה, המרץ והחריצות שאתם מגלים באהבה הזאת שלכם. הערה בשם "חובת גילוי נאות" :
הכותב דווקא לא "משוגע" על רכבות... פעם [כשהיה ילד] היה קצת "חולה" על אוטובוסים והיום רק מתעניין בכל מה שקשור לנושאים הנידונים בפורום הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה