משרד התחבורה לא עושה כלום.
העיריה דווקא לוחצת יותר, יחד עם התושבים. אבל זה לא הכי עוזר.
תראה אם מטרודן רק לאחרונה מתחילה להגיע למספר האוטובוסים שהיו לחבר העירונית בסוף דרכה, מזה אומר? שכמה שלא תתלונן שום דבר לא ישתנה כי אוטובוסים נוספים אין.
תראה, ב5 שנים האחרונות באר שבע הפכה לפקוקה בשעות הבוקר ואח"הצ בצירים המרכזיים ובצירים שמובילים לצירים המרכזיים. קווי אוטובוס רבים בבוקר כבר לא אוספים נוסעים בתחנות האחרונות שבשכונה כי הם מפוצצים עד הדלתות. קו 16 למשל מתדירות של פעם ב15 דקות בימי החברה העירונית ירד לפעם בחצי שעה (למעט הפרש בין שתי נסיעות בבוקר של פחות). ומי שמנסה לעלות עליו מהקטע שבין שכונה ה' לשכונה א' לא יכול לעלות עליו בבוקר כי הוא מפוצץ.
צריך פה עוד 20 אוטובוסים כדי לעמוד בעומסים שיש כאן כעת, אז לשפר את התח"צ מבחינת קווים חדשים זה רק חלום רחוק. ומפרקיות לא יופעלו במטרודן, כפי שהן לא מופעלות במטרופולין וכפי שהן כאלו באף חברה מלבד דן ואגד וזה קטע דפוק בפני עצמו.
התחבורה העירונית של היום בבאר שבע מתאימה לביקושים ולצרכים של לפני כ- 8 שנים. שכונת רמות הכפילה את גודלה בשנת 2005 ולמה היא זכתה? לשיפור מזערי של תוספת נסיעות לקו 24 שהח ללפעול כמה חודשים אחרי שאוכלסו דירות רבות ברמות ב' (וזה היה בתקופת החברה העירונית, הם קיבלו את הקו בירושה מהם). וכמה זמן לקח עד שנפתח עוד קו בתדירות נמוכה כמובן? עוד 7 שנים.
לפני כמה חודשים הוסיפו למצבת האוטובוסים עוד 6 אוטובוסים בלבד, באותו הזמן ש34 החל לפעול וכך גם הלו"ז של קו 12 חזר להיות זהה למה שהיה לפני עשור, וופי איזה כיף, שיפור בעלאק שירות... כיום קו 12 צריך לעבור כל 4 דקות ולא יותר מזה. הוא עמוס יותר מידי.
משרד התחבורה לא עושה כלום.אולי מטרודן היא לא הכתובת לתלונות?
מה לגבי עיריית באר שבע? משרד התחבורה?
העיריה דווקא לוחצת יותר, יחד עם התושבים. אבל זה לא הכי עוזר.
תראה אם מטרודן רק לאחרונה מתחילה להגיע למספר האוטובוסים שהיו לחבר העירונית בסוף דרכה, מזה אומר? שכמה שלא תתלונן שום דבר לא ישתנה כי אוטובוסים נוספים אין.
תראה, ב5 שנים האחרונות באר שבע הפכה לפקוקה בשעות הבוקר ואח"הצ בצירים המרכזיים ובצירים שמובילים לצירים המרכזיים. קווי אוטובוס רבים בבוקר כבר לא אוספים נוסעים בתחנות האחרונות שבשכונה כי הם מפוצצים עד הדלתות. קו 16 למשל מתדירות של פעם ב15 דקות בימי החברה העירונית ירד לפעם בחצי שעה (למעט הפרש בין שתי נסיעות בבוקר של פחות). ומי שמנסה לעלות עליו מהקטע שבין שכונה ה' לשכונה א' לא יכול לעלות עליו בבוקר כי הוא מפוצץ.
צריך פה עוד 20 אוטובוסים כדי לעמוד בעומסים שיש כאן כעת, אז לשפר את התח"צ מבחינת קווים חדשים זה רק חלום רחוק. ומפרקיות לא יופעלו במטרודן, כפי שהן לא מופעלות במטרופולין וכפי שהן כאלו באף חברה מלבד דן ואגד וזה קטע דפוק בפני עצמו.
התחבורה העירונית של היום בבאר שבע מתאימה לביקושים ולצרכים של לפני כ- 8 שנים. שכונת רמות הכפילה את גודלה בשנת 2005 ולמה היא זכתה? לשיפור מזערי של תוספת נסיעות לקו 24 שהח ללפעול כמה חודשים אחרי שאוכלסו דירות רבות ברמות ב' (וזה היה בתקופת החברה העירונית, הם קיבלו את הקו בירושה מהם). וכמה זמן לקח עד שנפתח עוד קו בתדירות נמוכה כמובן? עוד 7 שנים.
לפני כמה חודשים הוסיפו למצבת האוטובוסים עוד 6 אוטובוסים בלבד, באותו הזמן ש34 החל לפעול וכך גם הלו"ז של קו 12 חזר להיות זהה למה שהיה לפני עשור, וופי איזה כיף, שיפור בעלאק שירות... כיום קו 12 צריך לעבור כל 4 דקות ולא יותר מזה. הוא עמוס יותר מידי.