בעצמאות הרכבת מנהריה תעבור בנתב"ג בדרך לב"ש

מצב
הנושא נעול.
למה להדגיש את השלילי ולא את החיובי?

55 דקות זה 10% תוספת להצהרה על 50 דקות
גם ניקיון שירותים ברכבת זה זניח ביחס לכך שהרכבת לא תצא בזמן...
למה להדגיש את השלילי ולא את החיובי?
קו מהיר לתושבי ב''ש והדרום עם מסילה כפולה , קיצור משמעותי בזמן הנסיעה, יותר רכבות, קשר משופר בין דרום למרכז, , קרונות וקטרים חדשים מגיעים לארץ כל הזמן כדי לתגבר רכבות במאות ויותר מקומות ישיבה לכל רכבת, ובתדירות משופרת .
עם יותר ציוד נייד המשמעות טיפול ובדק יסודי ברכבות וחלון ארוך לשטיפה ונקיון רכבות.
להזכירך בשנת 2000 נסעו לכל כוון בקו ב''ש 8 רכבות ביום , היום נוסעות כ17 רכבות לכל כוון (ביום א' 19 רכבות) בלו''ז הבא תסענה כ40 רכבות לכל כוון.
 

בועז ל

New member
גם אני רוצה להדגיש משהו שלילי, סר אשבי.

למה להדגיש את השלילי ולא את החיובי?
קו מהיר לתושבי ב''ש והדרום עם מסילה כפולה , קיצור משמעותי בזמן הנסיעה, יותר רכבות, קשר משופר בין דרום למרכז, , קרונות וקטרים חדשים מגיעים לארץ כל הזמן כדי לתגבר רכבות במאות ויותר מקומות ישיבה לכל רכבת, ובתדירות משופרת .
עם יותר ציוד נייד המשמעות טיפול ובדק יסודי ברכבות וחלון ארוך לשטיפה ונקיון רכבות.
להזכירך בשנת 2000 נסעו לכל כוון בקו ב''ש 8 רכבות ביום , היום נוסעות כ17 רכבות לכל כוון (ביום א' 19 רכבות) בלו''ז הבא תסענה כ40 רכבות לכל כוון.
גם אני רוצה להדגיש משהו שלילי, סר אשבי.
51 דקות מבאר שבע לת"א. להיכן נעלמה הדקה שהוסיפו ללו"ז המתוכנן?
 

romcd

New member
מייקל עדכון בבקשה על קווי הלילה ,תודה.

למה להדגיש את השלילי ולא את החיובי?
קו מהיר לתושבי ב''ש והדרום עם מסילה כפולה , קיצור משמעותי בזמן הנסיעה, יותר רכבות, קשר משופר בין דרום למרכז, , קרונות וקטרים חדשים מגיעים לארץ כל הזמן כדי לתגבר רכבות במאות ויותר מקומות ישיבה לכל רכבת, ובתדירות משופרת .
עם יותר ציוד נייד המשמעות טיפול ובדק יסודי ברכבות וחלון ארוך לשטיפה ונקיון רכבות.
להזכירך בשנת 2000 נסעו לכל כוון בקו ב''ש 8 רכבות ביום , היום נוסעות כ17 רכבות לכל כוון (ביום א' 19 רכבות) בלו''ז הבא תסענה כ40 רכבות לכל כוון.
מייקל עדכון בבקשה על קווי הלילה ,תודה.
 
נכון לעכשיו תעצור באשקלון, אשדוד, רחובות

תעצור ביבנה
נכון לעכשיו תעצור באשקלון, אשדוד, רחובות
לוד, ונתב''ג.
אם ישכנעו גורמים מיבנה בעלי השפעה מתאימה את משרד התחבורה והנהלת הרכבת לעצור ביבנה, יש להניח שרכבת הלילה תעצור גם ביבנה.
 

romcd

New member
ואני אומר תודה ,55 דקות זה מצויין לב"ש.


נכון לעכשיו תעצור באשקלון, אשדוד, רחובות
לוד, ונתב''ג.
אם ישכנעו גורמים מיבנה בעלי השפעה מתאימה את משרד התחבורה והנהלת הרכבת לעצור ביבנה, יש להניח שרכבת הלילה תעצור גם ביבנה.
ואני אומר תודה ,55 דקות זה מצויין לב"ש.
 

olli3

New member
מנהל
מה מצויין בזה? מי כבר עולה בהגנה ומי יורד

ואני אומר תודה ,55 דקות זה מצויין לב"ש.
מה מצויין בזה? מי כבר עולה בהגנה ומי יורד
בב"ש צפון? הרוב עולים בעזריאלי או ברכבת מרכז ויורדים בבאר שבע מרכז (התחנה המרכזית). בשביל אלו זמן הנסיעה יהיה שעה ו10 דקות. מה טוב בזה כל כך? האוטובוס עושה את זה בשעה ו15-20 דקות ולכניסה לעיר בשעה ו6-10 דקות. ואני מדבר על נסיעה מרכבת מרכז לבאר שבע.

אז מה השיפור הכה גדול? המחיר עדיין פי שניים, הנגישות לתחנת רכבת צפון דפוקה בעליל וזמן הנסיעה זהה-דומה. בשביל זה חיכו כמה וכמה שנים כאן? אנשים חשבו שמה שיהיה כאן יהיה כמו עם הקו לחיפה, אבל במצב הזה, מה הטעם ברכבת כמו אוטובוס ובמחיר כפול? אולי יש טעם, חיילים ינטשו את 370/380 ואז יהיה מקום תמיד באוטובוסים שהפכו לנחלת החיילים בימים ראשון, חמישי ושישי עקב האיטיות של הרכבת כיום.
 

romcd

New member
קודם כל זה 53 דק' ומניסיון זה עלול להיות פחות

מה מצויין בזה? מי כבר עולה בהגנה ומי יורד
בב"ש צפון? הרוב עולים בעזריאלי או ברכבת מרכז ויורדים בבאר שבע מרכז (התחנה המרכזית). בשביל אלו זמן הנסיעה יהיה שעה ו10 דקות. מה טוב בזה כל כך? האוטובוס עושה את זה בשעה ו15-20 דקות ולכניסה לעיר בשעה ו6-10 דקות. ואני מדבר על נסיעה מרכבת מרכז לבאר שבע.

אז מה השיפור הכה גדול? המחיר עדיין פי שניים, הנגישות לתחנת רכבת צפון דפוקה בעליל וזמן הנסיעה זהה-דומה. בשביל זה חיכו כמה וכמה שנים כאן? אנשים חשבו שמה שיהיה כאן יהיה כמו עם הקו לחיפה, אבל במצב הזה, מה הטעם ברכבת כמו אוטובוס ובמחיר כפול? אולי יש טעם, חיילים ינטשו את 370/380 ואז יהיה מקום תמיד באוטובוסים שהפכו לנחלת החיילים בימים ראשון, חמישי ושישי עקב האיטיות של הרכבת כיום.
קודם כל זה 53 דק' ומניסיון זה עלול להיות פחות

53-52 דק'מההגנה לאונ' ב"ש ההגנה-ת"מ ,אוני' ב"ש פארק המדע-אוני'-תושבי ערד ועומר וכל השכנות הצפוניות של ב"ש.

מעזראלי להגנה עוד 5-4 דקות ,ומתחנת אוני' למרכז ב"ש זה עוד 4-5 ,ככה שזה יוצא שעה +1\2\3 דק ' ,מעולה , באוטובוס זה שעה ו 20 דק לא פחות מתל אביב ויש 4 תחנות בשד' רגר .
 

romcd

New member
עזראלי-ההגנה 5 דק',ההגנה ב"ש אוני' 52 דק'-אונ

קודם כל זה 53 דק' ומניסיון זה עלול להיות פחות

53-52 דק'מההגנה לאונ' ב"ש ההגנה-ת"מ ,אוני' ב"ש פארק המדע-אוני'-תושבי ערד ועומר וכל השכנות הצפוניות של ב"ש.

מעזראלי להגנה עוד 5-4 דקות ,ומתחנת אוני' למרכז ב"ש זה עוד 4-5 ,ככה שזה יוצא שעה +1\2\3 דק ' ,מעולה , באוטובוס זה שעה ו 20 דק לא פחות מתל אביב ויש 4 תחנות בשד' רגר .
עזראלי-ההגנה 5 דק',ההגנה ב"ש אוני' 52 דק'-אונ
עזראלי-ההגנה 5 דק',
ההגנה ב"ש אוני' 52 דק'-
אונ' ב"ש-מרכז ב"ש 8-9 דק'

סה"כ שעה ו 5-4 דק וכל זה עם הקטר החדש .

אוטובוס מת"מ עד שד' רגר מרכז אורון כ שעה ו 15-10 דק' ועד תחנה מרכזית שעה ו 25-20 דק'.

כלומר במקרה הגרוע ההפרש 20 דק' ובמקרה הטוב כ 15 דק' .
 

mister K

New member
לאוטובוס לוקח בדר"כ פחות מהזמן שציינת.

עזראלי-ההגנה 5 דק',ההגנה ב"ש אוני' 52 דק'-אונ
עזראלי-ההגנה 5 דק',
ההגנה ב"ש אוני' 52 דק'-
אונ' ב"ש-מרכז ב"ש 8-9 דק'

סה"כ שעה ו 5-4 דק וכל זה עם הקטר החדש .

אוטובוס מת"מ עד שד' רגר מרכז אורון כ שעה ו 15-10 דק' ועד תחנה מרכזית שעה ו 25-20 דק'.

כלומר במקרה הגרוע ההפרש 20 דק' ובמקרה הטוב כ 15 דק' .
לאוטובוס לוקח בדר"כ פחות מהזמן שציינת.
עד מרכז אורן זה שעה ו-5 עד שעה ו-10 ועד ת"מ באר שבע כשעה ורבע.
 

olli3

New member
מנהל
ואת זה אתה אומר מניסיון?

קודם כל זה 53 דק' ומניסיון זה עלול להיות פחות

53-52 דק'מההגנה לאונ' ב"ש ההגנה-ת"מ ,אוני' ב"ש פארק המדע-אוני'-תושבי ערד ועומר וכל השכנות הצפוניות של ב"ש.

מעזראלי להגנה עוד 5-4 דקות ,ומתחנת אוני' למרכז ב"ש זה עוד 4-5 ,ככה שזה יוצא שעה +1\2\3 דק ' ,מעולה , באוטובוס זה שעה ו 20 דק לא פחות מתל אביב ויש 4 תחנות בשד' רגר .
ואת זה אתה אומר מניסיון?
בחיים לא לוקח לרכבת מבאר שבע מרכז לבאר שבע צפון 4-5 דקות נסיעה. היא עושה את זה כל הזמן ב8 דקות נסיעה.

והתחנות האלו בשדרות רגר זה בדיוק היחוד של הקווים. אף אחד מתושבי השכונות הצפוניות לא צריך לנסוע עד למרכזית כדי לחזור חזרה לשכונות הצפוניות. אבל מתחנת הרכבת צפון אין לו שירות אוטובוסים נורמלי לשכונות, אז הוא נאלץ להמשיך לתחנה המרכזית, משם לעלות על אוטובוס שקודם כל יורד העירה ורק אז עולה לשכונות ומה יש לנו כאן? שום כדאיות לנסיעה לחצי מהעיר.

ובאוטובוס זה שעה ו20 דקות לא פחות? אתה חי בסרט. רק השבוע לקח לי שעה ו12 מרכבת מרכז ב380 ועד למרכזית באר שבע. שעה ו20 דקות זה זמן הגג שלוקח לאוטובוס לעשות זאת ובמרכזית יורדים פחות ממחצית הנוסעים, הרוב יורדים בתחנות שעל רגר ובצדק, משם יש קישור נפלא לשכונות רבות בלי הצורך לרדת במרכזית, לעבור למסוף העירוני, לעלות על אוטובוס שיורד לשוק ולער ומשם לשכונות.

הרכבת עדיין פי שניים יותר יקרה, הרכבת עדיין תהיה בזמן נסיעה דומה למדיי לאוטובוס והרכבת עדיין לא תהיה נגישה לתח"צ משלימה אל חצי משכונות העיר.

כאן זה לא חיפה והמחיר בהחלט משפיע על תנועת הנוסעים ואפשר לראות את זה כל מוצ"ש-ראשון-חמישי עם הסטודנטים הרבים שעולים על האוטובוסים ולא על הרכבות. מה גם שאת רוב הסטודנטים האוטובוס מוריד ליד הבית בעוד רק מעטים גרים קרוב לתחנת הרכבת.
 

amit1270

New member
לא הבנתי את התלונה שלך

ואת זה אתה אומר מניסיון?
בחיים לא לוקח לרכבת מבאר שבע מרכז לבאר שבע צפון 4-5 דקות נסיעה. היא עושה את זה כל הזמן ב8 דקות נסיעה.

והתחנות האלו בשדרות רגר זה בדיוק היחוד של הקווים. אף אחד מתושבי השכונות הצפוניות לא צריך לנסוע עד למרכזית כדי לחזור חזרה לשכונות הצפוניות. אבל מתחנת הרכבת צפון אין לו שירות אוטובוסים נורמלי לשכונות, אז הוא נאלץ להמשיך לתחנה המרכזית, משם לעלות על אוטובוס שקודם כל יורד העירה ורק אז עולה לשכונות ומה יש לנו כאן? שום כדאיות לנסיעה לחצי מהעיר.

ובאוטובוס זה שעה ו20 דקות לא פחות? אתה חי בסרט. רק השבוע לקח לי שעה ו12 מרכבת מרכז ב380 ועד למרכזית באר שבע. שעה ו20 דקות זה זמן הגג שלוקח לאוטובוס לעשות זאת ובמרכזית יורדים פחות ממחצית הנוסעים, הרוב יורדים בתחנות שעל רגר ובצדק, משם יש קישור נפלא לשכונות רבות בלי הצורך לרדת במרכזית, לעבור למסוף העירוני, לעלות על אוטובוס שיורד לשוק ולער ומשם לשכונות.

הרכבת עדיין פי שניים יותר יקרה, הרכבת עדיין תהיה בזמן נסיעה דומה למדיי לאוטובוס והרכבת עדיין לא תהיה נגישה לתח"צ משלימה אל חצי משכונות העיר.

כאן זה לא חיפה והמחיר בהחלט משפיע על תנועת הנוסעים ואפשר לראות את זה כל מוצ"ש-ראשון-חמישי עם הסטודנטים הרבים שעולים על האוטובוסים ולא על הרכבות. מה גם שאת רוב הסטודנטים האוטובוס מוריד ליד הבית בעוד רק מעטים גרים קרוב לתחנת הרכבת.
לא הבנתי את התלונה שלך
לא נאה לך שיש קו כפול ומיושר? אתה רוצה לחזור לקו הישן הבודד והמפותל? לוחות זמנים יכולים להשתנות, לשנות מסילות ותשתיות הרבה יותר קשה, אבל מרגע שהתשתית הונחה יש מקום גם לשיפורים בלו"ז בהתאם לשיפור במצבת הנייד ובגורמים אחרים. יכול להיות שלקחו כאן (כמו במקרים רבים אחרים) טווח ביטחון ("ריפוד") רחב, שיצומצם בעתיד. כל עוד התשתית קיימת אלה דברים שקל יחסית לשנות. להתלונן היום על הלו"ז הראשון אחרי ההכפלה נראה לי קטנוני.
 

olli3

New member
מנהל
לא הבנת על מה אני מדבר.

לא הבנתי את התלונה שלך
לא נאה לך שיש קו כפול ומיושר? אתה רוצה לחזור לקו הישן הבודד והמפותל? לוחות זמנים יכולים להשתנות, לשנות מסילות ותשתיות הרבה יותר קשה, אבל מרגע שהתשתית הונחה יש מקום גם לשיפורים בלו"ז בהתאם לשיפור במצבת הנייד ובגורמים אחרים. יכול להיות שלקחו כאן (כמו במקרים רבים אחרים) טווח ביטחון ("ריפוד") רחב, שיצומצם בעתיד. כל עוד התשתית קיימת אלה דברים שקל יחסית לשנות. להתלונן היום על הלו"ז הראשון אחרי ההכפלה נראה לי קטנוני.
לא הבנת על מה אני מדבר.
אנשים מדברים כאן על כך שהנה תהיה רכבת ישירה ומהירה לת"א, אבל מי יסע בה? במחיר של פי שניים מי יסע בה? היוממים גם ככה יסעו בה, זה לא ישתנה. אבל במהלך היום, ברצינות, לא נראה לי שזה יתפוס תאוצה, לא כשהמחיר כמעט כפול.

הרכבת הוכת להיות תח"צ למבוססים וזה מה שחורה לי. למה שאני גר במרחק הליכה של 30 דקות (רגועות) מתחנת הרכבת צריך להמתין חצי שעה לשני קווים (שבאים ביחד כל הזמן) ושהם עוד לא עוצרים בתחנת הרכבת אלא במרחק של 5 דקות הליכה ממנה. ומה אני אעשה כשאני אחזור בלילה? אלך ברגל או אסע למרכזית ואתקע שם 20-30 דקות אם בדיוק פספסתי את האוטובוס לשכונה.

אתה מבין על מה אני מדבר? כולם חושבים שברגע שיש קו כפול ושהרכבת מגיעה לבאר שבע מהר, זהו, הכל טוב ויפה. אבל מסביב לא הכל טוב ויפה. המחיר (שנגיד את האמת, בימי אגד הרכבת הייתה יקרה בשקל בודד מהאוטובוס, אבל עבר כבר עשור והמחיר הופחת בחצי באוטובוסים).

מדברים על הקו הזה כאילו הוא יהיה כמו הקו לחיפה, והוא לא הולך להיות כזה, לא בגלל הרכבת עצמה, אלא בגלל הקישור הדיי דפוק לתחנת רכבת צפון, מחיר הנסיעה ואי תיאום בין הרכבות לאוטובוסים ואת זה אני יכול להבטיח לך שלא ישנו, כי כמה פעמים ביקשו לשנות את שמני יציאת קו 25 כדי שלפחות יתאים להגעת הרכבת ותמיד הוא חולף על פניך עוד לפני שהסקפת להגיע לתחנה ולהנכיס את קו 25 לתחנת הרכבת מר אילן קרני לא מוכן לעשות, למרות שהוא הבטיח שברגע שיהיה שם מחסום אלקטרוני גם 4 גם 5 גם 16 וגם 25 יכנסו לשם והוא הבטיח את זה בשידור חי ברדיו דרום. אז מה נהיה עם ההבטחות האלו? שום דבר.

אז בשורה תחתונה, זה שתהיה רכבת מהירה לבאר שבע יעזור למי שיש רכב, לא למי שרוצה לחזור הביתה אח"כ אם אוטובוס. בתכל'ס היא לא תקבור את קווי האוטובוס לת"א כמו שקו 900 מת"א לחיפה מת (למרות שהוא זכה לחידוש יישון ע"י הטייגר הצהוב).
 

amit1270

New member
אני מבין שאתה מוחה נגד ה"מסביב"

לא הבנת על מה אני מדבר.
אנשים מדברים כאן על כך שהנה תהיה רכבת ישירה ומהירה לת"א, אבל מי יסע בה? במחיר של פי שניים מי יסע בה? היוממים גם ככה יסעו בה, זה לא ישתנה. אבל במהלך היום, ברצינות, לא נראה לי שזה יתפוס תאוצה, לא כשהמחיר כמעט כפול.

הרכבת הוכת להיות תח"צ למבוססים וזה מה שחורה לי. למה שאני גר במרחק הליכה של 30 דקות (רגועות) מתחנת הרכבת צריך להמתין חצי שעה לשני קווים (שבאים ביחד כל הזמן) ושהם עוד לא עוצרים בתחנת הרכבת אלא במרחק של 5 דקות הליכה ממנה. ומה אני אעשה כשאני אחזור בלילה? אלך ברגל או אסע למרכזית ואתקע שם 20-30 דקות אם בדיוק פספסתי את האוטובוס לשכונה.

אתה מבין על מה אני מדבר? כולם חושבים שברגע שיש קו כפול ושהרכבת מגיעה לבאר שבע מהר, זהו, הכל טוב ויפה. אבל מסביב לא הכל טוב ויפה. המחיר (שנגיד את האמת, בימי אגד הרכבת הייתה יקרה בשקל בודד מהאוטובוס, אבל עבר כבר עשור והמחיר הופחת בחצי באוטובוסים).

מדברים על הקו הזה כאילו הוא יהיה כמו הקו לחיפה, והוא לא הולך להיות כזה, לא בגלל הרכבת עצמה, אלא בגלל הקישור הדיי דפוק לתחנת רכבת צפון, מחיר הנסיעה ואי תיאום בין הרכבות לאוטובוסים ואת זה אני יכול להבטיח לך שלא ישנו, כי כמה פעמים ביקשו לשנות את שמני יציאת קו 25 כדי שלפחות יתאים להגעת הרכבת ותמיד הוא חולף על פניך עוד לפני שהסקפת להגיע לתחנה ולהנכיס את קו 25 לתחנת הרכבת מר אילן קרני לא מוכן לעשות, למרות שהוא הבטיח שברגע שיהיה שם מחסום אלקטרוני גם 4 גם 5 גם 16 וגם 25 יכנסו לשם והוא הבטיח את זה בשידור חי ברדיו דרום. אז מה נהיה עם ההבטחות האלו? שום דבר.

אז בשורה תחתונה, זה שתהיה רכבת מהירה לבאר שבע יעזור למי שיש רכב, לא למי שרוצה לחזור הביתה אח"כ אם אוטובוס. בתכל'ס היא לא תקבור את קווי האוטובוס לת"א כמו שקו 900 מת"א לחיפה מת (למרות שהוא זכה לחידוש יישון ע"י הטייגר הצהוב).
אני מבין שאתה מוחה נגד ה"מסביב"
ואני מסכים עם לא מעט מדבריך. ברור שלא הגענו למנוחה ולנחלה, אבל אי אפשר לומר שלא נעשה כאן שיפור עצום ופוטנציאל לעוד שיפורים רבים שצריך לפעול למענם. לפעול למענם - זאת מילת המפתח. אם תמשיך רק לבכו כמה הכול רע שום דבר לא יקרה. אם תנסה קצת להשפיע, אולי דרך ארגון נוסעים בדומה ל"תחבורה בדרך שלנו" בגוש דן, יש סיכוי שבסוף גם יקשיבו לך ותראה את השינויים.
 

olli3

New member
מנהל
אני גם עושה, אבל זה מתסכל.

אני מבין שאתה מוחה נגד ה"מסביב"
ואני מסכים עם לא מעט מדבריך. ברור שלא הגענו למנוחה ולנחלה, אבל אי אפשר לומר שלא נעשה כאן שיפור עצום ופוטנציאל לעוד שיפורים רבים שצריך לפעול למענם. לפעול למענם - זאת מילת המפתח. אם תמשיך רק לבכו כמה הכול רע שום דבר לא יקרה. אם תנסה קצת להשפיע, אולי דרך ארגון נוסעים בדומה ל"תחבורה בדרך שלנו" בגוש דן, יש סיכוי שבסוף גם יקשיבו לך ותראה את השינויים.
אני גם עושה, אבל זה מתסכל.
מטרודן היא פשוט חברה גרועה בכל מה שקשור בלהקשיב לציבור הנוסעים. אפילו תושבי רמות התחננו במשך כ-7 שנים לקו נורמלי שלא לוקח לו שעה ויותר להגיע מהשכונה העירה. קו 24 עוד הומצא ע"י החברה העירונית שבכל מה שקשור לפתיחת קווים חדשים על פי הצורך דברים קרו חי שמהר. אבל במטרודן הכל תקוע, אבל תקוע חזק.

אתה יודע מזה שבפורים בקרנבל הגדול שעשו במתחם הביג ומטרודן טוענת שהיא לא יודעת שום דבר מזה כשאד מהקבט"ים שאחראים על האירוע אמר לי שהוא שלח למטרודן בעצמו את השינויים ומשום מה מטרופולין קיבלה את זה ומטרודן לא (לשתיהן אותו המנכ"ל). אז איך? ומה עשו קווי האוטובוס? החליטו שמסלולם מסתיים קילומטר שלם מהמתחם. זה שירות תח"צ להמוני אנשים שחיפשו את האוטובוס? גועל נפש.

יש לי לב מלא על מטרודן, שנים שהם לא עשו כלום, רק הפחיתו את התדירות מהימים של החברה העירונית וכל פעם שהוסיפו עוד אוטובוס לקו מסויים הם התגאו באתר שלהם שהם משפרים את השירות. רק לפני שנתיים הם הגיעו ללו"ז שהיה לחברה העירונית ב2012, רק עכשיו הם מגיעים לצי האוטובוסים שהיה לחברה העירונית בימי סוף פעילותה.

אני לא אומר שהכל היה חלום בחברה העירונית, בל לפחות הם דאגו לציבור הנוסעים וביצעו שיפורים ושינויים בהרף עין ולא שתחכה לקו אוטובוס במשך כמה שנים טובות.

כמו כן, הרכבת מאבדת את כל האפקטיביות שלה כשדווקא מהתחנה הצפונית שמשרתת שכונת ענק כמו רמות, שכונה ג', שכונה ד' שהיא השניה בגודלה בעיר וקרובה מאד לשכונות ו', נחל עשן וי"א (שזה בעצם חצי עיר) זוכה לתח"צ דפוק מאין כמוהו מלבד הכניסה של קו 5 לאחרונה לתחנת הרכבת.

יודע מה עוד משהו דפוק? כשהייתי חייל ורציתי לעלות על קו 26 (בזמנו לא היה 25) הייתי ממתין לו בתחנה והנהג חושב שאני אדיוט שלא יודע לאיזה קו אני רוצה לעלות ופשוט לא עוצר ומסמן לי עם הידיים שהוא לא, מה לא? מי רוצה להגיע למרכזית מי? רציתי להגיע לרכבת צפון כדי ליסוע עם הרכבת לטירונות בבית ליד. ולפספס את רכבת הבוקר אומר לא נעים אח"כ בבסיס. שבוע אחרי זה אותו הדבר, הפעם קפצתי לכביש והתפוצצתי מעצבים על הנהג הזה שלא עצר לי גם שבוע לפני כן. הוא ניסה להגן על עצמו שהוא ממהר (הבנתי אותו אבל הייתי עצבני טילים) ואמרתי לו הקו הזה קיים כבר יותר מ5 שנים, אני נראה לך קשיש שלא יודע לקרוא את מספר הקו? נראה לך שסתם ככה אני ב6 בבוקר ממתין לאוטובוס בשכונת מגורים? וומטרודן לא זכיתי לשמוע שום דבר על התלונה הזאת שלי דאז.

העניין הוא שזה קו המחשבה בחברה הזאת, שקווים 25/26/16 לא נחוץ שיכנסו לתחנת הרכבת.

שמע פרקתי עכשיו קצת עצבים, אבל ברצינות קו הרכבת הזה לא שווה שום דבר למי שאין לו רכב לחצי מהיער לפחות. תוסיף את עניין המחיר ואת זה שמבחינת זמן הנסיעה זה זניח כמה שהרכבת תהיה מהירה יותר ואנחנו לא מקבלים כאן שירות משובח ומעולה כמו שיש לחיפה. ואין סיבה שבאר שבע לא תהיה כמו חיפה בתחום של קישור לתחנות רכבת ומהן. לא אומר שהכל מושלם בחיפה, אבל לפחות מתחנות הרכבת יש קישור טוב לכמעט כל מקום בעיר.
 

amit1270

New member
אולי מטרודן היא לא הכתובת לתלונות?

אני גם עושה, אבל זה מתסכל.
מטרודן היא פשוט חברה גרועה בכל מה שקשור בלהקשיב לציבור הנוסעים. אפילו תושבי רמות התחננו במשך כ-7 שנים לקו נורמלי שלא לוקח לו שעה ויותר להגיע מהשכונה העירה. קו 24 עוד הומצא ע"י החברה העירונית שבכל מה שקשור לפתיחת קווים חדשים על פי הצורך דברים קרו חי שמהר. אבל במטרודן הכל תקוע, אבל תקוע חזק.

אתה יודע מזה שבפורים בקרנבל הגדול שעשו במתחם הביג ומטרודן טוענת שהיא לא יודעת שום דבר מזה כשאד מהקבט"ים שאחראים על האירוע אמר לי שהוא שלח למטרודן בעצמו את השינויים ומשום מה מטרופולין קיבלה את זה ומטרודן לא (לשתיהן אותו המנכ"ל). אז איך? ומה עשו קווי האוטובוס? החליטו שמסלולם מסתיים קילומטר שלם מהמתחם. זה שירות תח"צ להמוני אנשים שחיפשו את האוטובוס? גועל נפש.

יש לי לב מלא על מטרודן, שנים שהם לא עשו כלום, רק הפחיתו את התדירות מהימים של החברה העירונית וכל פעם שהוסיפו עוד אוטובוס לקו מסויים הם התגאו באתר שלהם שהם משפרים את השירות. רק לפני שנתיים הם הגיעו ללו"ז שהיה לחברה העירונית ב2012, רק עכשיו הם מגיעים לצי האוטובוסים שהיה לחברה העירונית בימי סוף פעילותה.

אני לא אומר שהכל היה חלום בחברה העירונית, בל לפחות הם דאגו לציבור הנוסעים וביצעו שיפורים ושינויים בהרף עין ולא שתחכה לקו אוטובוס במשך כמה שנים טובות.

כמו כן, הרכבת מאבדת את כל האפקטיביות שלה כשדווקא מהתחנה הצפונית שמשרתת שכונת ענק כמו רמות, שכונה ג', שכונה ד' שהיא השניה בגודלה בעיר וקרובה מאד לשכונות ו', נחל עשן וי"א (שזה בעצם חצי עיר) זוכה לתח"צ דפוק מאין כמוהו מלבד הכניסה של קו 5 לאחרונה לתחנת הרכבת.

יודע מה עוד משהו דפוק? כשהייתי חייל ורציתי לעלות על קו 26 (בזמנו לא היה 25) הייתי ממתין לו בתחנה והנהג חושב שאני אדיוט שלא יודע לאיזה קו אני רוצה לעלות ופשוט לא עוצר ומסמן לי עם הידיים שהוא לא, מה לא? מי רוצה להגיע למרכזית מי? רציתי להגיע לרכבת צפון כדי ליסוע עם הרכבת לטירונות בבית ליד. ולפספס את רכבת הבוקר אומר לא נעים אח"כ בבסיס. שבוע אחרי זה אותו הדבר, הפעם קפצתי לכביש והתפוצצתי מעצבים על הנהג הזה שלא עצר לי גם שבוע לפני כן. הוא ניסה להגן על עצמו שהוא ממהר (הבנתי אותו אבל הייתי עצבני טילים) ואמרתי לו הקו הזה קיים כבר יותר מ5 שנים, אני נראה לך קשיש שלא יודע לקרוא את מספר הקו? נראה לך שסתם ככה אני ב6 בבוקר ממתין לאוטובוס בשכונת מגורים? וומטרודן לא זכיתי לשמוע שום דבר על התלונה הזאת שלי דאז.

העניין הוא שזה קו המחשבה בחברה הזאת, שקווים 25/26/16 לא נחוץ שיכנסו לתחנת הרכבת.

שמע פרקתי עכשיו קצת עצבים, אבל ברצינות קו הרכבת הזה לא שווה שום דבר למי שאין לו רכב לחצי מהיער לפחות. תוסיף את עניין המחיר ואת זה שמבחינת זמן הנסיעה זה זניח כמה שהרכבת תהיה מהירה יותר ואנחנו לא מקבלים כאן שירות משובח ומעולה כמו שיש לחיפה. ואין סיבה שבאר שבע לא תהיה כמו חיפה בתחום של קישור לתחנות רכבת ומהן. לא אומר שהכל מושלם בחיפה, אבל לפחות מתחנות הרכבת יש קישור טוב לכמעט כל מקום בעיר.
אולי מטרודן היא לא הכתובת לתלונות?
מה לגבי עיריית באר שבע? משרד התחבורה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה