בעצם, למה מראש יש התעניינות בעבמ"ים?

בעצם, למה מראש יש התעניינות בעבמ"ים?

אני שואל באמת- למה יש התעניינות בעב"מים? הרי אף אחד מאיתנו לא יתייר בעולם בצלחת מעופפת. בשלב הזה זה כבר חייב להיות מאוד ברור לנו. אם עד עכשיו האדם הפשוט ברחוב לא ניצל את יכולות העבמ"ים, אז כנראה שהוא גם לא יעשה כן בעתיד. גם אם נניח שרוזוול היא הפלת צלחת מעופפת, אז מדובר ב 60 שנים לפחות של אחזקת ציוד חוצני ברשות האנושות. אם נניח שפיל שניידר צדק בדבריו, וקיים מגע עם החוצנים כבר מ 1909, אז מדובר ב 100שנים של מגע. אני לא רואה שום פריצת דרך טכנולוגית, שאינה הדרגתית. החוצנים האלה- אם הם קיימים או לא, אינם מספקים את הדבר היחיד שהם יכולים לספק- טכנולוגיה. אז מה הם שווים באמת? כנראה שהם שווים מעט... אין להם שום ערך משל עצמם, כל זמן שהם לא מקדמים את עניינינו. לפי פיל שניידר ( שנרצח בנסיבות מסתוריות ), העב"מים האלה מתכננים לכבוש את העולם. לדבריו של פיל שניידר הפרט שמונע מהם לעשות כן, זה התאמה לא מושלמת לתנאי כדור הארץ. אני זוכר שפיל שניידר עצמו ציין באחד הקליפים, שאף אחד לא יודע מאיפה הם באים. כלומר שגם את המידע המועט הזה, הם מסתירים. אבל גם אילו ידע, זה לא היה ממש מקדם את עניין האנושות בעב"מים האלו. למה? שוב, מפני שהם עומדים בסירובם לשתף פעולה וליצור קשר כלשהו עם אנשים פשוטים ורגילים. כלומר שהם לא מתעניינים בבני אדם. אם הם יוצרים קשר, זה רק עם סוכנויות ביטחון סודיות, שלא ניתן להוציא מהן שום מידע ממשי על העב"מים האלו. אם הם יוצרים קשר עם סוכנות ביטחון כלשהי, אז רק עם ארה"ב... למה? הנסיבות האלה רק מחדדות את החשדות שממילא קיימים. החשדות לפיהם, העבמ"ים האלו, אינם שוחרי שלום. הם כנראה נמצאים בשלב דגירה כלשהו. שלב המתנה כלשהו, למועד שאינו ברור לי. מה שברור לי, זה שפריצת הדרך אל האמת, וחשיפת האמת, תגיע מארה"ב ולא משום מדינה אחרת. אני חושב שמדובר בשדים. השדים האלו מחזקים את כוחות הרשע של ארה"ב. הם מבצעים ניסויים שונים כדי ליצור "גזע עליון", יצור כלאיים של בן אדם רגיל- ושד. על כך למדתי מהתוכנית "ציידי עב"מים". אני בכוונה לא נוקט במילה "חוצן" מפני שמקורם אינו בכוכב אחר... מקורם אינו ידוע לאיש. אבל יהיה מקורם אשר יהיה, מקורם אינו בכוכב אחר. הם פשוט שדים, או מלאכי רשע, מלאכי מרד. התבונה שלהם ( מיותר לאמר ) עולה על זו של כל גאון. תועלת? לא תצמח לנו מהם לעולם. מה שיצמח הוא מלחמת עולם שאין בה שום רמז לעובדה שכל היוזמה כולה, היא למעשה יוזמת השדים האלו, ותומכיהם האמריקאים. זו תהיה מלחמת ה New World Order, ממנה תקום ממשלת רשע עולמית.
 

SPACE BROS

New member
קצת איזון

באופן טבעי המסקנות שכל אחד מאיתנו מגיע אליהם מושפע משפע הספרות שקיימת בנושא, מהתנסות אישית ודעות של אחרים. השאלה שנשאלת היא האם השלמת את הסיבוב, האם קראת ושמעת את כל העמדות ?
 

SPACE BROS

New member
קשר עם ישויות אמפתיים

במשך עשרות שנים, יצרו ישויות נאורים קשר עם אנשים (1) שונים מרחבי העולם. אנשי הקשר מתארים את הישויות כאמפתיים (Benevolent) ודומים לבני אנוש במראה החיצוני. הקשר נוצר מתוך הסכמה. לעתים מאפשרים הישויות לאנשי הקשר לצלם את כלי הטייס של הישויות. (2) המכנה המשותף של קשרים אלה, על פי עדות אנשי הקשר, היא דאגה למין האנושי, וקשר מתמשך עם אנשי הקשר בסדר גודל של עשרות שנים. בגלל שאין עדות מוחשית לקשרים אלו, לרוב מתעלמים מאנשי הקשר. אבל לדעתי ריבוי המקרים, התפוצה (מכל רחבי העולם) ואיכות אנשי הקשר (דניאל פריי היה מהנדס במקצועו) , מקנים משקל רב לעדויות אלה. סוג שני של קשרים: עתיקי יומין עם ישויות שעזרו לבנות חיי תרבות בתחומים רבים על כדור הארץ. דוגמה: שבט הדוגון בסומלייה. עשיר בידע אסטרונומי. זקני השבט מתארים ישות אמפיבית שהקנתה ידע רב לאבותיהם. קרא את ספרו של רוברט טמפל: The Sirius Mystery. כל אלה אינם סממנים של גזע שהגיע לכאן לשעבד ולנצל. 1. בעגה של העבמולוגים מכנים אנשים אלה בשם: Contactee - אנשי קשר. 2. דוגמאות של הזדמנויות צילום: קרלוס דיאז, ג'ורג' אדמסקי, בילי מאייר, דניאל פריי, אליזבט קלארר. דוגמאות נוספות בקישור הזה.
 

the breezer

New member
אתה נשמע לי כמו בנאדם עם אג'נדה.

הניחוח האפוקליפטי שעולה מהדברים שכתבת לא יכול שלא להוביל אותי למחשבה שמדובר באדם חרדי או אדם שמונע על פי צו דתי כזה או אחר. אני טועה?
 

hamamin

New member
נקודת מבט נוחה מידי ---

אנחנו הטובים והם הרעים. סך הכל סיכמת את נקודת המבט הדתית או תורת הסוד על פי "הזוהר". 1.אם תעיין בגירסת זוהר-חדש [בפירוש לעיברית הרב אשלג]פרשת בני קיין ושבע ארצות לעומת בראשית בזוהר ישן [ששם מופיעים החוצנים כשדים מעולמות פנימיים]תראה שתי גישות שונות, מדובר בצוויליזציות שחלקם עולים במוסריות על בני האדם ובעלי מגמות חיוביות יותר. 2.ההנחה שהאפורים הם החוצנים המובילים דומה להנחה שבשתיים בלילה השיכורים ברחובות מיצגים את המין האנושי. 3.ההצלחה ב"כיבוש ושליטה" של תושבי כדור הארץ כבר ביד שלהם כבר אלפי שנים,על ידי מערכות הפחד הדתיות, כך שמפה ואילך אפשר רק להשתחרר על ידי תודעה וידע והבנה ---סך הכל את מרבית הרוע מפיקים בני אדם על ידי אנוכיות ,רשעות ואמונות כוזבות למכביר. 4.ההנחה שהיקום מספק רק יצורים שליליים היא תוצאה מיהירות האדם ואינה מתקבלת על הדעת. 5.אם מגמת ה"אפורים" ליצר הרכב גנטי שלילי,אדם -שד, היתה ממשית סביר שדווקא האדם היה מספק להם את הצד האכזרי [ראה סטלין וחבריו והיטלר וחבריו כדוגמא] ומהרעיון של NWO נשארו בינתיים הרבנות הראשית האפיפיורות ומועצת המהפכה האסלמית. כל היתר כבר הושמד על ידי האנושות הנאורה. לסיכום----- כל מה שיש כיום שדומה לשלטון חושך עולמי היא המערכות הדתיות ותאוות הבצע של המערכות הפיננסית למינהם שלמרות הכל ממש לא עומדות בהגדרה הטוטלית של מערכת שלטון קטלנית. סתם מגעילים.
 
אבל יש התכוננות בארה"ב

ראיתי קליפים ב יוטיוב על מתקנים תת קרקעיים שאמורים לתת מחסה לשואה גרעינית, או כימית, או אסון טבע אחר. אלו שמתכוננים, יודעים משהו. מה שהם יודעים, אינו ידוע לי. אבל לא יכול להיות שזה רק לוח השנה של המאיה. אני מתקשה להאמין שהם סתם חופרים מתחת לאדמה מתוך חרדה סתמית. מה שהולך מתחת לנמל התעופה של דנוור זה ממש משהו מיוחד. מה הקשר? הקשר הוא שיש התכוננות לקראת אירוע מיוחד. יתכן שהאירוע הזה יחול רק בארה"ב, ויתכן שהוא כלל עולמי. אני באמת לא יודע. אם לא יקרה משהו- אני אהיה מופתע. יש בכל זאת זרמים שונים וכוחות שונים בארה"ב שיש להם את השאיפות שלהם. האילומינטי למשל. ה NWO הוא רעיון שעדיין לא יושם. הרעיון הזה הוא בדגירה ויום אחד ( לצערי ), הוא כנראה יתגשם. אז כולנו נסתובב ברחוב עם שבב תת עורי ועם ברקוד על המצח או על היד. הקשר החוצני- הקשר הוא שנראה לי שקיימת איזו ברית עם החוצנים האלה. קיים עניין משותף בין האילומינטי לבין החוצנים. העניין הוא שליטה כלל עולמית. האילומינטי כנראה ייעזרו בכוח ובידע החוצני כדי להשמיד את רוב האנושות. כעת מדברים על 2012 כמועד ההתפרצות. אני לא יודע אם זה אכן יהיה המועד הנכון. יתכן שכן. ב 2012 אני אעקוב מקרוב אחרי מה שקורה בנמה"ת של דנוור. נראה לי שמשם תקום הממשלה העולמית הבאה. אני חושב שגם אז, לא נראה את החוצנים האלה שמדברים עליהם כל הזמן. החוצנים האלו יישארו סמויים לאורך כל הדרך. אם אכן תהיה מלחמת עולם שלישית- חייב להיות איזה טריגר כביכול "הגיוני" שיעורר את המלחמה את המלחמה הזו. אבל הטריגר הזה כנראה יהיה זיוף. הוא לא יהיה אמתי. הוא יהיה תירוץ שקרי כדי להתחיל את מלחמת העולם השלישית. הרעיון הוא לדלל את אוכלוסיית העולם עד מאוד, לפני הפלישה העתידית, שתהיה או שלא תהיה. בכל מקרה, אני לא חושב שאי פעם נקצור איזו תועלת מהעב"מים האלו. אפילו לא "סיבוב" בחללית. לפחות אם היה איזה חוצן שיאמר "הגעתי מכוכב נוגה". אבל גם זה לא. הם קיימים ופועלים תחת מעטה סודיות רב מאוד. למה? מפני שהם חייבים להסתיר את כוונותיהם מכלל האנושות. כוונותיהם הן זדוניות. אחרת זה לא הגיוני. הבנו כבר יש צלחות מעופפות, וממשלת ארה"ב מכחישה בערך את כל מה שרק ניתן להכחיש. אבל מה הלאה? מה יהיה הלאה?
 

hamamin

New member
אני לא סותר את דבריך כלל

רק קצת פרופורציות. האמריקאים עם\תרבות נילהבת ודרמטית שהביאו שורה של השגים לאנושות--ג'ז,קוקה קולה,פטיפון,מטוסים,ג'ינס,קטשופ ואבני ירח. מפה ועד ממשלה עולמית [אילומינטי זה מועדון אירופאי] יש מרחק. בסך הכל ממלכה דמוי רומית ודמוקרטית, יש לכלוך והרבה דיס -אינפורמציה בכל הקשור למבצעים מיוחדים. ועבמים. כאדם מאמין אתה מחויב להקש לוגי פשוט שיש טוב במוקד האירועים היקומי. יש מערות ענק מלאכותיות בנורבגיה ובישראל [ועוד כמובן] זה עוד לא שיך ל-2012 כל שהוא. בינתיים האמריקאים עוד לא עשו סדר בגבול הדרומי שלהם דמוקרטיה בקושי שומרת על שרידותה העצמית מרוב וויסות מוסרי---- לא תהיה ממשלה עולמית שלילית לעולם כל עוד האנושות יודעת קרוא וכתוב. קח יותר בקלות [או שתה קוקה קולה משקה החיים] ביי.
 

promod

New member
זה נישמע כמו סדרה דרמתית

אתה מעלה השערות מאוד לא קשורות למציאות. ניתן להבין מאיפה כל המסקנות לכך אבל לא הכל כמו שזה נשמע. בני המאיה? לפי מדענים גיאולוגים ועוד זה האחד הקישקושים שידעה האנושות. ב2012 אין שום סימן למשו שיתרחש. להחליט על ברית או לא נקודת המבט שלךך זה השערה נחמדה אבל היא רק השערה אנחנו לא מדברים על דיווח מפי נשיא ארה"ב ואפילו לא הוחכה מדעית\או כל הוחכה אחרת ואפילו בקשר ל"סיבוב" שוב השערה שאין לקחת אותה כהגיונית (לדעתי) מה הם חיבים להסתיר איזה כוונות מהאנושות שהם זדוניות? מניין לך שהכוונות זדוניות. למעשה מפי רבים ומומחים החיבור בין החוצנים לאנושות שלנו לא זדונית ביחסי קירבה. כנראה רק שהחשיפה תגיע נזכה לדעת את האמת. עד אז אנחנו יכולים רק לשער דברים ולהיות בטוחים רק במקרים בדוקעים מדעית. לכן יש לקחת שוב ושוב אני אומר כל מקרה כהשקפה פרטית בלבד!
 

promod

New member
כל התגובות פה עיניניות

לפיכך אני מסכים עם הנאמר אבל בתהיות מעורבות. למעשה כל אחד פה מראה את ההשקפה שלו, אבל כל עוד הכל בגדר השקפה פרטית אין לתת על זה את הדעת מפני שאין זה ראיה מדעית. בני המאיה? מבחינת מדענים\אסטרונומים\גיאולוגים זה השטות הכי גדולה שידעה האנושות. בנוגע לטכנולוגיה שהם לא נותנים לנו? מניין לך שלא? יש הרבה פריצות דרך טכנולוגיות שמאוד קשה להניח שבן אדם המציא אז מאיפה הדעת שאין חלוקת מידע חוצני בתמורה לאיזה משהו שאיש מאיתנו יודע. העבמים אינם שוחרי שלום זה גם השקפה אינדיווידואלית כלומר עם ההשקפה שלי נכונה שיש חלוקת מידע טכנולוגי בין 2 הישויות זה אומר שיש ידידות לכן אין צורך לחשוש אתה גם סותר את עצמך בהערכה שלך שאתה אומר באופן אחד שהם עוינים ובאופן אחד שהם יוצרים קשר רק עם רשתות מסווגות. בכל מקרה מה שאני מנסה להגיד בגדול שכל עוד העינין לא מבוסס על מדע אין להחשיבו אלא כעל השקפה פרטית בלבד.
 
כשאתה משקף את דעתך, יש לקחת זאת בערבון

למה? כי זאת דעתך בלבד. אבל, אם אנו נקח את הדברים עליהם אפשר להניח את הדעת ולהוכיח, בין הנושאים השונים בהם ההוכחה חלה, אין כל עניין של השקפה. כאמור, אין קשר להשקפות להוכחות בכל המקרים, כפי שאתה מציג זאת. יחד עם זאת, אין כל סיבה לחשוב שיש זן אחד של חוצנים, אשר גם חוטפים, עורכים משא ומתן טכנולוגי ומשתתפים בניסויים. יש מספיק סוגי חוצנים בעולם, וכרגע אי אפשר לאמוד מי בדיוק עושה מה. כך שגם דעתך, היא רק דעה ואין היא משקפת דבר חוץ מהרעיון שאתה מציג.
 

promod

New member
תקרא את המשפט האחרון שכתבתי

הנחתי את דעתי בלבד. כמו שאמרתי שאין לקחת כל השקפה של כל אחד כאל משו נכון אלא כאל השקפה פרטית. ז"א כל אחד ומה שהוא רואה כל עוד זה לא מבוסס על מדע אין הדבר מוכח. אלא השקפה. מה שאני הסברתי ואמרתי היה מנקודת המבט שלי כלומר-השקפה שלי. לגבי הסוגים הכמויות והצבעים לא אני ולא אתה יודעים. אנחנו יכולים לשער ולספק מה שאנחנו חושבים ולהאמין או לא למה שאנחנו שומעים ומדווחים. לדעת בוודאות?=הוחכה מדעית בלבד. שוב אני משקף את דעתי הפרטית בלבד!
 

Ace in the hole

New member
קצת תמוה

אני לא מבין למה אתה מסיק שמדובר ב"שדים", שלמיטב הבנתי, הם יצורים על טבעיים שלא קיימים בצורה גשמית, אלא "אוחזים" במחשבה בן אדם. אם אין להם צורה גשמית, למה שהם יצטרכו צלחות מעופפות? "אני בכוונה לא נוקט במילה "חוצן" מפני שמקורם אינו בכוכב אחר..." אם כך, מה הקשר לפורום הזה, שמתעסק ביצורים מכוכבים אחרים? תכתוב את ההודעה בפורום תאולוגי או פוליטי כלשהו. "אם הם יוצרים קשר עם סוכנות ביטחון כלשהי, אז רק עם ארה"ב... למה?", כי הם מזהים שארה"ב היא מעצמת העל הגדולה והכי חזקה בכוכב שלנו. "אני לא רואה שום פריצת דרך טכנולוגית, שאינה הדרגתית." אולי כי זה יגרום לחשד? פתאום תצוץ איזו טכנולוגיה שתקדם אותנו 1000 שנה, ואף אחד לא ירים גבה ויתהה מאיפה היא הגיעה?
 
אז למה כל המיסתורין?

מה הקשר לפורום הזה? הקשר הוא עב"מים. הם מעופפים בכלים לא מזוהים. למעשה לא ברור אפילו אם הם ממשיים. לא ברור כלום לגביהם. הם מסתוריים לאורך כל הדרך. אתה יודע... זה לא לגמרי נכון שארה"ב היא מעצמת העל הכי גדולה והכי חזקה בכוכב שלנו. זה עניין שנתון לוויכוח. סין יכולה להכיל את ארה"ב מבחינת אוכלוסיה, 4 פעמים וחצי. רוסיה היא הרבה יותר גדולה מארה"ב מבחינת שטח. לרוסיה גם סוכנות חלל לא מבוטלת בכלל. יפן היא גם מעצמה טכנולוגית. לא רק ארה"ב. חוץ מזה, איך החוצנים האלה יודעים שארה"ב היא כביכול המעצמה הכי חזקה בעולם? אני לא סגור על זה שמדובר בשדים. אבל לפחות אם היה איזה פרט שמעיד באופן ברור מנין הם באים ומה הם מחפשים כאן. אני לא חושב שיש להם מה לחפש כאן. אם הם היו רוצים קשר עם האנושות, אז הם היו יוצרים קשר כזה באופן ישיר וגלוי , אבל הם לא עושים כך. בספר בראשית מדובר על נפילים שלקחו להם נשים והולידו צאצאים. לפי ספר חנוך לפחות, מדובר על מלאכי חטא שבאופן לא ברור לבשו גוף ממשי ופיתו נשים. אני לא יודע אם החוצנים האלה הם נפילים או לא.
 

Ace in the hole

New member
אתה מדבר בצורה מאוד מעורפלת

"למעשה לא ברור אפילו אם הם ממשיים. לא ברור כלום לגביהם. הם מסתוריים לאורך כל הדרך." - אז תן לי להבין, אתה מאמין למישהו שאומר שהחייזרים אמיתיים ולממשלת ארה"ב יש קשר איתם, אבל הבנאדם הזה לא טורח לפחות לספר לך אם יש להם צורה גשמית? נשמע לי מאוד מוזר. בעניין ארה"ב... אני לא מומחה למעצמות על, אבל לא נראה לי שמעצמת על נמדדת דווקא לפי גודל השטח שלה או גודל האוכלוסיה. גם לא רק מבחינת טכנולוגיה. אבל לארה"ב יש את כל אלה ביחד - שטח גדול, אוכלוסיה גדולה, טכנולוגיה הכי מתקדמת, השפה שלה היא שפה בינלאומית, התרבות שלה נצרכת בכל מקום (כמעט) בעולם, והכי חשוב - יש לה את ההשפעה הכי גדולה על מה שבאמת קורה. איך החוצנים יודעים... אני גם לא יודע הרבה על חוצנים, אבל אני מניח שאם היתה להם הטכנולוגיה להגיע לכדור הארץ ולעשות את כל הדברים המפחידים שאנשים טוענים שהם עושים, הם יכולים לפחות לפתוח עיתון ולהבין "עם מי כדאי להתחבר". שפה היא לא באמת בעיה - בלשנים הצליחו ללמוד שפות שלא מדוברות אלפי שנים מתוך כתבים, ויכול להיות שזו בכלל הסיבה שחייזרים חוטפים אנשים - כדי שילמדו אותם שפות. "אבל לפחות אם היה איזה פרט שמעיד באופן ברור מנין הם באים ומה הם מחפשים כאן." - עצם אי הידיעה מה הם, לא אומרת שהם דווקא שדים. כרגע קשה לנו לדעת אם הם "טובים" או "רעים" (למרות שהמונחים האלה לא באמת אובייקטיביים), אז בוא לא נניח הנחות מוגזמות כלפיהם, כמו שאתה לא שופט אדם לפני שאתה מכיר אותו.
 

shalomel

New member
אין באמת חייזרים רעים ושדים

במשך שנים ניסיתי להבין את העניין הזה ללא הועיל , ההתעסקות בשדים למיניהם או בחייזרים רק מרחיקה אותנו ממה שאנו באמת צריכים לשים דגש עליו , כל מה שנברא נברא באהבה , לא נברא שד כי אין באמת רוע , אין באמת את ההפך של האהבה , השדים , החוצנים הרעים והסיוטים לא קיימים מעבר לאיך שאנו יוצרים אותם וגם אז קיומם זמני ויכול להתקיים רק כל עוד אנו מעניקים לו אנרגיה נוספת , יכול להיות שבמהלך ההיסטוריה התערבו חוצנים בנעשה בכדור הארץ אך יש להבין את המערכת שאנו חיים בה , אנו בגן עדן כבר עכשיו , כל מה שאנו חושבים שיכול לאיים עלינו לא באמת קיים , כל פחד הוא רק פירוש חוטא לדבר האמת , אנו בטוחים היכן שאנו נמצאים אלה אם אנו מדמים לעצמנו שלא כך הדבר , שום רוע לא יכול "פתאום" לנחות עליך ולעשות לך חיי קשים , יש חוקים מסויימים שמשפיעים על כולם .
 
יש תרבויות בהן קראו לנו שדים

בתרבויות אחרות מכירים אותנו בתור מפלצות, אלים, מלאכים, נפילים, טיטאנים וכן הלאה. אבל כולנו הגענו מכוכבים אחרים. האנושות לא מעניינת אותנו במיוחד. אתם עדיין תרבות לא מפותחת. רק עכשיו במאה השנים האחרונות הגעתם לשלב מעבר מתרבות ברמה טכנולוגית 3 לרמה טכנולוגית 4. אין בכדור הארץ משאבים מיוחדים שאנחנו זקוקים להם שאין בכוכבים אחרים, אתם לא מהווים עבורינו איום, אנחנו כבר יודעים עליכם כל מה שאפשר, ואנחנו גם לא כאן בשביל לעזור לכם. רובינו כאן בשליחות המועצה. המטרה שלנו היא לשמור על כוכבים המאוכלסים בתרבויות פרמיטיביות מפני התערבות של תרבויות מתקדמות יותר ולהגן על קצב ההתפתחות הטבעי של הכוכב. אין לנו עניין לעזור או להפריע, וגם אם תשמידו את עצמכם לא נתערב. אנחנו לעולם לא יוצרים קשר רשמי עם תרבויות לא מפותחות. חוקי המועצה אוסרים על יצירת קשר עם תרבות שלא הגיעה לרמת התפתחות 5, ואנחנו צופים שיעברו עוד מאות שנים עד שתגיעו לרמת ההתפתחות הזו. ישנן בגלקסיה מאות תרבויות מפותחות ברמה חמש ומעלה שמקיימים תעבורה בין כוכבית. המועצה מורכבת מ-12 התרבויות המתקדמות, בדרגה 7, שמתקיימות בשיתוף פעולה ושומרות על כללי היסוד. למרות האיסור, מבקרים בכדור הארץ גם בני תרבויות אחרות ברמות 5 ו-6, ובהם אתם מבחינים לפעמים. רובם מגיעים לכאן למטרת תיירות, בייחוד בני התרבויות הצעירות והפחות מפותחות שבינינו. חלקם גם למטרות אחרות. אנחנו דואגים לטפל בהפרות על האמברגו על כדור הארץ, אבל לפעמים יש כאלו שמצליחים לזמן מה לחמוק מאיתנו. רוזוול היה מקרה כזה, של ספינת תיירות שחדרה למרחב האסור, אבל לא נותר שם שום ציוד של תרבות זרה שתוכלו ללמוד ממנו. אנחנו דאגנו לכך. היו גם כאלו שיצרו מגע עם הומוסאפיאנס, בניגוד חמור לתקנות המועצה. בעיקר בני גזע 1341. הרעיון שלהם לבידור הוא לבקר בכוכבים פרמיטיביים ולשחק איתם משחקים. הם גילו את כדור הארץ רק לאחרונה ומאז החל גל של מבקרים שיצרו קשר עם מדינות שונות והבטיחו להם הבטחות שונות. בשבילם זה סוג של משחק, מעין "הומור", אם תרצו, אבל אנחנו לוקחים את זה ברצינות. הצלחנו לחסום את רובם אבל עדיין יש כאלו שמסתננים מדי פעם. כדור הארץ הוא רק כוכב אחד מתוך מיליוני כוכבים שאנחנו משגיחים עליהם, ואין למועצה את המשאבים הנדרשים בכדי למנוע ביקורים לחלוטין, בייחוד כאשר הכוכב שלכם לא היה בסדר עדיפויות גבוה. מבקרים ימשיכו להגיע אליכם לפעמים וימשיכו להתגלות, אבל כאן ואנחנו דואגים לשמור בפני התערבות משמעותית.
 
למעלה