בעל יהודי אשכנזי מגעיל ביותר

בעל יהודי אשכנזי מגעיל ביותר

חבל שאין לו אישה פולניה
תוך יום היה נהפך לפודל גם הבעל הערבי מוסלמי הוא חנון נחנח עושה כל מה שהאישה מבקשת ממנו,זה צריך לשלוח אותו לקורס בערב הסעודית כדי שילמד מי הגבר בבית.
 
והודעה הזאת רק לבעל היהודי אשכנזי

אתה גועל נפש אחד גדול. אני לא בעד ערבים בכלל!!! אך ההתנהגות המבישה שלך שלא לתת כבוד לאורחת בבית שלך והעקיצות והאטימות שלך לגבי האורחת שלך היה דבר מגעיל ביותר. לגבי לימוד השפה הערבית רואים כמה שאתה מטומטם,הילדים שלך ישרתו בצבא יעבדו עם ערבים וגם השכנים על יד המושב שלך ערבים הם חייבים לדעת כמה מילים בערבית,ויש ערבים בצבא שלנו אם לא ידעת-ערבים מוסלמים. כמה שהאישה שלך אילת סובלת ממך,פשוט רחמים עליה. בגללך הערבים חושבים שאנחנו אטומים ובעלי קרנים ושטנים. אתה בושה ליהודים!!!!
 
ידפוק שון אדם מדהים וסובלני

הערביה לאחר 10 דקות בבית שבאה אליו כאורחת מעליבה את בעל הבית כשהיא אומרת שהוא פרימיטבי כמו ערבי מחברון ומוסיפה בעזות מצח שהוא גזען אני שואל איזה אדם נורמלי היה שותק לברבריות המוסלמית כפי שהייתה לאותה ערביה
 
סלח לי מאוד

היא קראה לו גזעני! ומה הוא ענה לה? אני גזעני?התחתנתי עם תימניה זאת תשובה ממש לא חכמה. אם לא היא היתה קורא גזעני?? הייתי עונה לה בהפוך על הפוך ובקול שקט במקום לענות תשובות בקול רם ועוד תשובה כמו ששון נתן
 

שריוש2

New member
אין ספק! ממש נשפכתי ממנו! [כע, בטח]

הוא חרא של אדם! נכון שהיא לא היתה צריכה לומר לו גזעני פרימטיבי וכו', אבל תסכים איתי שהוא זה שהצית את האש וגרם לכל זה! נכון, היא היתה צריכה בהתחלה לעבוד לפי חוקי הבית של איילת, אבל מה לגבי החוקים שלה?! מה פתאום הוא אומר לה לא לראות אלג'זירה או לא לשמוע מוזיקה ישראלית שעכשיו זה תור החוקים שלה?! גם הוא לא התנהג בסדר! ומה זה הדבר הזה להחביא ת'שלט של הלטוויזיה?! מה, הוא בגן ילדים?! כל היחס שלו היה מחפיר כלפיה ומזעזע!! גם בשיחת סיכום!! לעומת איך שבעלה התייחס לאשתו!! אין לי מה לומר חוץ מזה שהוא פשוט ב - ר - ב - ר - י - ! - ! - ! - !
 
הכי הצחיק אותי

שהיא ביקשה ממנו לשים אלג'זירה והוא אמר לה "תרגעי טוב" חהחהחהה כמה צחקתי מזההההה !!! חחחחח
 

junior gong

New member
איפה אפשר לראות ת'פרק הזה?

של האמא הערביה והיהודיה מתחלפות? ניסיתי באתר קשת אבל שם יש רק הצצות קטנות, אני רוצה לראות את כל הפרק, הוא הועלה לאיזה שהוא אתר או משהו????
 
למעלה