בעל חסד, תודה רבה רבה!

בעל חסד

New member
שרשור נסיעה טובה לחוצ ניק..

הבחור נוסע לצרפת לתקופה.. תאחלו לו טיסה נעימה!
 

חוצ ניק

New member
בעל חסד, תודה רבה רבה!

הרבה זמן לא קיבלתי כ``כ הרבה מסרים ואיחולים. אז אני טס לצרפת? לאן בדיוק? מי סיפר לך? ובכל מחיר אתה רוצה שאני ישאר בפורום? מפחד להפסיד בהתערבות? למי שלא כ``כ מבין מה קורה כאן, להלן הסבר קצר. יש לי כמה חברים שמן הסתם יודעים מי זה חוצ ניק האמיתי, מחוץ לעולם הוירטואלי הממכר הזה... מכירים אותי ויודעים שאני כותב. הם בעצמם לא כותבים לפי מיטב ידיעתי, יש כאלה שלא מעניין אותם להגיב ופשוט אף פעם לא ניסו ואין להם אישור כתיבה, ויש כאלה, מעטים, שבכלל לא גולשים. התערבתי עם מישהו שאני לא כזה מכור לכאן ואני יכול, אם אני רק רוצה, להפסיק לכתוב ולהתנתק לגמרי מהאינטרנט. לא אידאולוגיה, פרינציפ כזה... הניסיון שלי עוד לא התחיל, אז אני מרשה לעצמי עדיין להגיב. ראשית עלי להודות... אני די מכור לאינטרנט בכלל, ולתפוז בפרט. מעצבן אותי מצב בו אני רואה הודעה מעניינת בפורום, ואין לי מספיק בטריה כדי להגיב. יש לי דחף לכתוב תגובות, אני אוהב את זה, וגם כשאני עסוק בדברים אחרים, משעמם לי אם אני לא מציץ. ההתערבות עצמה הייתה, עם חבר קרוב, חודשיים בלי אינטרנט. אם אני לא מצליח, אני משלם לו חמש מאות שקלים חדשים בלבד. אני יודע שאני מסוגל, ולא אכפת לי להראות את זה למקורביי. גם הסדר-יום יהיה מנוצל יותר טוב בגלל זה, וגם, אם אצליח, קצת כסף לא יזיק לי. בתחבולות תעשה לך מלחמה. לך כתוב, ולא איתי. נראה לך שבשביל להוכיח לגולשים כאן שאני נשאר בארץ, ושאני לא חוצניק אמיתי, אפסיד בהתערבות? זה לא כ``כ מעניין אותם אם אני טס או לא. אולי יש כאלה שירצו לראות את תגובותיי, והם יחכו חודשיים בסבלנות. אולי אני עוד יקנה להם מתנות מהכסף שלך. אתה הולך להפסיד... ולמי שמעדיף לחשוב שאכן אני טס לצרפת, יש סיכוי שתעלו עלי. חוצניק בצרפת יש רק אחד... ‏ נ.ב. באיזה שעה המטוס ממריא? ובאיזה שעה להגיע לנתב``ג? מישהו לוקח אותי או להזמין מונית?
 

בעל חסד

New member
אתה ממש גאון!

איך הצלחת לחשוב על כזה רעיון כ"כ מהר? לא הכרתי אותך ככה.. בקיצור, חברה אל תקנו את הבולשיט שהוא מוכר לכם.. אני לא מבין מה יש להתביש בזה שנוסעים לצרפת..
 

חוצ ניק

New member
לא הכרתי אותך ככה...

אם זה אתה מי שאני חושב, אז גם אני לא הכרתי אותך. שיטה טובה. מקמבן מהצד בדרכים פסולות כדי שאפסיד בהתערבות. המכשול הזה היה קל, אני מקוה שלא הכנת לי עוד כמה בדרך. אם כן, אחשוב על דרכים חלופיות להשיב לך כגמולך. אם זה לא אתה, וכל מה שכתבתי לעיל זה סתם קונספירציה, אז למה אתה כותב `לא הכרתי אותך ככה`? אם אתה כותב שאני טס, אז אתה לא מכיר אותי בכלל...
 

בעל חסד

New member
חלש..

הרסת את כל מה שכתבת בהודעתך הקודמת.. ההודעה הקודמת שכנעה יותר..
 

חוצ ניק

New member
אבקש מהיועץ תדמית שלי

להגיב לך מחר על הבוקר על הודעתך זו. בעקרון אין לי מה לענות לך. נשמע עכשיו את ההברקה הבאה שלך, בבקשה.
 
וואלה.

אז חודשיים עכשיו לא נקרא תגובות שלך? באיזה ניק חוץ(מה)ניק הזה שלך נראה אותך... אם בכלל? או שהוא מחרים לך את הטלפון... הא?
 

חוצ ניק

New member
מתנתק מהאינטרנט בפלא,

בודקים אחרי זה בחשבונית. זו ההוכחה הכי טובה. אם אכנס פעם בשבוע ממחשב או לא, עוד לא סוכם בתנאים הנספחים, נראה. אני כבר יעדכן לפני שאני פורש. כמובן אם התקנון שננסח יאפשר לי לעשות זאת.
 
סרט חדש חדש ``התערבות`` של חוצ ניק

הסרט שלך הוא חלק שלישי שנקרא ``התערבות - חוצ ניק במדים רגילים בצרפת``.. שיהיה לך בהצלחה ובילוי בנעימים בצרפת.. אל תשכח לבקר את מגדל אייפל ושער ניצחון.. אפשר להצטרף אליך?? לא נראה לי..... כי הייתי שם. אני מחזיק לך אצבעות!!
 
למעלה