בעלי התקבל לשיקגו!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nooshP

New member
בעלי התקבל לשיקגו!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אנחנו בהתקף לב! הרגע קיבלנו מהם מייל שהוא התקבל!!!!! והיינו כבר פסימיים לגמרי!!! אני אכתוב עוד פרטים כשאני אחזור לנשום!!!!!
 

nooshP

New member
תודה רבה!

אני ממש לא מאמינה שזה באמת קרה! אני אדם אופטימי אבל אפילו אני כבר הייתי פסימית... והם גם נותנים אוטומטית מילגת מחייה של 22,000 דולר, וכמובן משלמים על השכר לימוד וכו'...אז איכשהו זה כנראה באמת יקרה! מרוב התרגשות קמתי מוקדם היום ולא הצלחתי להירדם שוב, קמתי באיזה 8 בבוקר....וביום שבת זה לא קרה מאז שהייתי קטנה קטנה....
 

FPNH

New member
תרשמו למעונות כמה שיותר מהר!

הרבה פעמים המקומות מוגבלים, לא עולה כסף להרשם וכל הקודם זוכה.
 

Franz Biberkopf

New member
דווקא בשיקגו המצב יחסית טוב

יש להם מערכת דיור מפותחת במיוחד לגראד-סטודנטס
 

nooshP

New member
כן, אבל יש שם משהו כמו 1300 מקומות

לבערך 9000 איש.... אנחנו עושים בירורים אחרונים ונרשם....וזה גם לא הכי יקר, לפחות יחסית לבוסטון, שחשבנו שנגור בה....
 

neko

New member
דחיה סופית ../images/Emo7.gif

בצער רב וביגון קודר אנו מכריזים בזאת על סוף ההרפתקאה החצי-מיותרת הזאת - חצי מיותרת, מפני שהיא עזרה לי הרבה למצוא את עצמי ולהבין מה זה לימודים גבוהים, מה זה מחקר, ומה הקריטריונים בתחום. נו, לא נורא, שמעתי שיש אחלה המבורגר ברחובות... ומי יודע, אולי עוד שנתיים.
 

nooshP

New member
בתור רחובותית לשעבר אני יכולה להגיד

לך רק דברים טובים על העיר...וההמבורגר אכן מעולה, אני עדיין מריירת עכשיו כשאני חושבת עליו... מצטערת בשבילך....
 

neko

New member
עכשיו רק צריך לדאוג להתקבל לוויצמן

 

FPNH

New member
האמת....

אין קשר בין תהליך הקבלה ללימודים והלימודים עצמם, או המחקר. זה רק תהליך סינון ומיון. כדי להבין מה זה מחקר תצטרך להתנסות ומכון וייצמן לא פחות טוב מהרבה אוניברסיטאות יוקרתיות בארה"ב. המבורגר? אם אתה כבר ברחובות תאכל אוכל תימני, או בשעריים או אצל יוחנן (מול היוניברס קלאב), מרק רגל ועוף עם כוסברה.
 

neko

New member
ברגע שאני מתקבל (יש לי עוד תהליך

מיון לעבור.. :-\) אני אקפוץ לכאן לחפש עצות בנידון
 

neko

New member
לגבי תהליך הקבלה - בגלל הצורך

לבחור מוסדות ולכתוב STATEMENT טוב, נאלצתי לעשות הרבה SOUL SEARCH ולהבין למה בעצם אני נכנס, למה אני רוצה את זה, ומה מעניין אותי. אני חושב שרוב האנשים שמגיעים בארץ לתואר שני לא עוברים את המסע הזה (פשוט מפני שהוא לא נדרש לקבלה בארץ - דרושים רק גליון ציונים טוב וצ'ק על 100$).
 

nooshP

New member
עברו כמה ימים, אנחנו מתחילים לקלוט

אני כל כך גאה בבעלי! רק חבל לחשוב שאם הוא היה אמריקאי, הוא היה מתקבל בלי שאלות בכלל לכל תוכנית שהוא היה רוצה עם התנאים שלו, ובגלל שהוא ישראלי , או יותר נכון, בגלל שהוא לא אמריקאי, אז הוא קיבל כמה דחיות. מזל שבסוף הוא התקבל למקום שהוא הכי רצה.... ואני בטוחה גם לגבי המאוכזבים שיש כאן-אם הייתם אמריקאים לא היתה שום בעיה בכלל להתקבל...אני מקווה שזה איפשהו מנחם אתכם...
 
למעלה