בעית חשמל - סטינג
לפני כשבוע החלה תופעה מוזרה באזעקת הסטינג שלי - מדי פעם (לא תמיד), כשאני מסיים נסיעה ומכבה את האופנוע (עם המפתח, לא הכפתור) האזעקה נדרכת. אז היא מתחילה לצפצף כמובן (משום שאני עדיין על האופנוע) ואני צריך לנטרל, ולדרוך שוב. מישהו מכיר את התופעה? מספר אנשים אמרו לי שיש "לאפס את המערכת". מה זה אומר בדיוק? איזו מערכת מתוחכמת במיוחד נמצאת שם שיש לאפסה? האם אני יכול לעשות זאת לבד? התופעה התחילה השבוע, אחרי שהחלפתי וינקרים. לא עשיתי קצרים, כל הוינקרים עובדים ולפי מתח יצרן (החלפתי מוינקרים מקוריים לוינקרים אחרים של הונדה, במקרה מ CBR FS) ודבר אחרון, הקליטה של האזעקה המחורבנת הזו בכלל לא משהו. יותר מ-3 מטרים לא קולט בכלל. יש דרך לשפר את זה? יש רכיב שאותו צריך להחליף? תודה לעונים
לפני כשבוע החלה תופעה מוזרה באזעקת הסטינג שלי - מדי פעם (לא תמיד), כשאני מסיים נסיעה ומכבה את האופנוע (עם המפתח, לא הכפתור) האזעקה נדרכת. אז היא מתחילה לצפצף כמובן (משום שאני עדיין על האופנוע) ואני צריך לנטרל, ולדרוך שוב. מישהו מכיר את התופעה? מספר אנשים אמרו לי שיש "לאפס את המערכת". מה זה אומר בדיוק? איזו מערכת מתוחכמת במיוחד נמצאת שם שיש לאפסה? האם אני יכול לעשות זאת לבד? התופעה התחילה השבוע, אחרי שהחלפתי וינקרים. לא עשיתי קצרים, כל הוינקרים עובדים ולפי מתח יצרן (החלפתי מוינקרים מקוריים לוינקרים אחרים של הונדה, במקרה מ CBR FS) ודבר אחרון, הקליטה של האזעקה המחורבנת הזו בכלל לא משהו. יותר מ-3 מטרים לא קולט בכלל. יש דרך לשפר את זה? יש רכיב שאותו צריך להחליף? תודה לעונים