בעית זכרון בדיסק הקשיח

ALEF111

New member
בעית זכרון בדיסק הקשיח

המחשב התחיל לצעוק שיש לו בעיה של חוסר בדיסק C בדקתי היו לו בערך 200M כדי לפנות מקום מחקתי הודעות לא נחוצות מOUTLOOK EXPRESS ומה שרציתי לשמור העברתי לדיסק השני המותקן לי במחשב. בדיסק השני יש לי 87M הודעות שהעברתי (יצרתי ספריה חדשה לכך). אבל הפלא ופלא לאחר סיום התהליך לא רק שלא התפנו לי 87M אלא נוספו לי 50M לדיסק C כלומר התחלתי ב 200M ולאחר הפינוי נשארתי עם 154M. מה יכולה להיות הסיבה לכך ואיך לפתור ניתן לפתור אותה. מערכת הפעלה XP PRO OUTLOOK EXPRESS 6 תודה אלון
 

Y. Welis

New member
רוקנת את סל המיחזור?

בדוק גם מדורים בשם Temp ומחק כל מה שתמצא בהם (ואח"כ רוקן מסל המחיזור).
 

ALEF111

New member
שאתה מוחק מפריטים שנימחקו הם לא

עוברים לסל המיחזור. מה שמעניין שהזכרון בדיסק משתחרר לאט לאט לא הייתי כל היום בבית אבל בצוהריים היו לי 225M פנויים ועכשיו יש לי 275M פנויים ולא עשתי כלום. ד"א לא עם קשור אבל מנל"ש המחשב מידי פעם עושה RESET לבד. תודה אלון
 
למעלה