בעית זכרון בדיסק הקשיח
המחשב התחיל לצעוק שיש לו בעיה של חוסר בדיסק C בדקתי היו לו בערך 200M כדי לפנות מקום מחקתי הודעות לא נחוצות מOUTLOOK EXPRESS ומה שרציתי לשמור העברתי לדיסק השני המותקן לי במחשב. בדיסק השני יש לי 87M הודעות שהעברתי (יצרתי ספריה חדשה לכך). אבל הפלא ופלא לאחר סיום התהליך לא רק שלא התפנו לי 87M אלא נוספו לי 50M לדיסק C כלומר התחלתי ב 200M ולאחר הפינוי נשארתי עם 154M. מה יכולה להיות הסיבה לכך ואיך לפתור ניתן לפתור אותה. מערכת הפעלה XP PRO OUTLOOK EXPRESS 6 תודה אלון
המחשב התחיל לצעוק שיש לו בעיה של חוסר בדיסק C בדקתי היו לו בערך 200M כדי לפנות מקום מחקתי הודעות לא נחוצות מOUTLOOK EXPRESS ומה שרציתי לשמור העברתי לדיסק השני המותקן לי במחשב. בדיסק השני יש לי 87M הודעות שהעברתי (יצרתי ספריה חדשה לכך). אבל הפלא ופלא לאחר סיום התהליך לא רק שלא התפנו לי 87M אלא נוספו לי 50M לדיסק C כלומר התחלתי ב 200M ולאחר הפינוי נשארתי עם 154M. מה יכולה להיות הסיבה לכך ואיך לפתור ניתן לפתור אותה. מערכת הפעלה XP PRO OUTLOOK EXPRESS 6 תודה אלון