בעיית DRIVERS

limon1

New member
בעיית DRIVERS

הי, יש לי בעיה שהמחשב שלי נתקע באופן פתאומי ולא ניתן להזיז אותו (גם ALT+DEL+CTRL) לא עובד. המחשב יחסית חדש וטוב, ולדעתי יש בעיה עם הלוח אם (MSI). בימים אחרונים יצאה לי כבר פעמיים את ההודעה המצורפת, ואז המחשב נכבה. אם למשהו יש רעיון מה לא בסדר, אשמח לשמוע. תודה מראש, דני
 

nisso167

Member
מנהל
אם הוא חדש --

אז לממש אחריות. יש לך בעיית חומרה, תן למוכרים (אייבורי אולי??) לשבור את הראש. אתה צריך מחשב עובד. נקודה.
 

limon1

New member
הבעיה היא שהם טוענים שמדובר

בתוכנה לא חוקית כלשהי וזאת לא בעיית חומרה, דבר שאני בטוח שלא כך, כי לפעמים כבר בשלב שהמחשב עולה (קריאה ב-BIOS) כבר נתקע. שמעתי שהלוחות MSI לא כל לך טובים ואני מצטעת שויתרתי על ה-ASUS בזמן הרכישה השאלה איך אני מוכיח להם זאת ?
 

nisso167

Member
מנהל
תבקשי מהם שיוכיחו לך --

בעזרת דיסק קשיח שלהם עם מערכת הפעלה XP שלהם, שהכל עובד כמו שצריך. אחר כך הם יכולים להחזיר את הדיסק המקורי שלך. (ויתכן מאוד שהבעייה בדיסק שלך, שגם הוא אמור להיות תחת אחריות. אלא שבו נמצא החומר שלך, ועד כמה הוא חשוב לך.)
 

limon1

New member
האם יוצא תקין הכל ?

מדובר ככל הנראה בהתנגשות של DRIVERS וההודעה המצורפת מוכיחה זאת. יש לך מושג מהו ה-DRIVER שבהודעה ? בחיפוש במחשב לא מצאתי אותו...
 

אירית1959

New member
הודעת שגיאה

ההודעה במחשב לא אומרת דבר על תוכנה לא חוקית. ההודעה אומרת שיש לבדוק תוכנות או חומרות שהותקנו לאחרונה, כנראה בצורה לא טובה. תנסה להיזכר מה התקנת לאחרונה, ולהסיר אותו. כמו כן כדאי לבדוק אם יש התנגשויות חומרה.
 

nisso167

Member
מנהל
מדובר בבעיית חומרה.

ההימור שלי על כרטיסי זיכרון פגומים, או לוח אם. שווה לנסות במעבדה של החנות, עם ציוד של החנות, ואם אפשר, כאשר את נוכחת במקום.
 

nisso167

Member
מנהל
אופס, למה חשבתי, שאתה---את?../images/Emo6.gif

סליחה, ובבקשה.
 

frankthe

New member
כמה דברים:

יכול להיות מאוד שיש בעיית דרייברים. אבל מתלונן גם שיש בעיה בעת עלית המחשב- עוד לפני מערכת הפעלה. תראה, מה אתה רוצה שאני אגיד לך? אני אספקר לך 3 סיפורים: 1. נכנסתי לחנות, דיברתי שקט, מהוסס, קיבלתי הצעת מחיר למחשב חדש ואז שאלתי על הרחבת כרטיס המסך - המוכר אמר - אין בעיה! יש לך סלוט agp להרחבה, הפעם ביקשתי - תוכיח לי! תראה לי באינטרנט, (כי ידעתי שאין ללוח הזה סלוט agp להרחבה. המוכר ניסה להתחמק, המוכר ראה שאני צודק, אני סיננתי עדיין בקול השקט והמהוסס שלי שנראה לי שאני עדיין טיפה מבין במחשבים - המוכר הבין שהוא נפל, ולכן הציע לי פתאום הצעה אחרת לחלוטין. 2. הייתה לי בעייה בהרד דיסק, התקשרתי לחנות, הם טענו שלא יכול להיות ובגלל שהם לא התקינו את המחשב אז נוצרה הבעייה. בפעם השנייה התקשרתי לאותה חנות ואמרתי בעצבים לבחור - שמע! ההרד דיסק לא עובד בדיקת של תוכנת smart, מה עושים??? החליפו באותו יום את ההרד דיסק. 3. הייתה לי בעיה עם איזה חנות, לא קשור למחשבים בכלל, אמרתי לבעל החנות: שמע, אני מוכן לקחת אותך לרחוב כזה וכזה בשעות הערב, אתה יודע מה יש שם? הוא ענה לי - לא! אז אמרתי לו - זה הכתובת של בית משפט, אני אקח אותך לטיול בשעות הערב לבית המשפט - וזו תהיה פשלה שלי, כי בערב בית המשפט סגור ולא תוכל להינות מהטיול. תשתדל -הוספתי - שגם לא נערוך טיול בבוקר, כי אז באמת לא תיהנה! הרי אתה יודע בדיוק מה בית משפט יגיד על היחס שלך ללקוחות.... תדע שאיום כזה בדרך כלל מזיז דברים מאוד מהר אצל בעלי חנויות. מסקנות: ידע=כוח! אתה צריך להוכיח למוכר/טכנאי בחנות ידע, ואז הם ינסו פחות לעבוד עליך בעינים ופחות למכור לך בולשיט ויותר לעזור לך. אסרטיביות, כלומר היכולתלעמוד על שלך ולנצל את הידע שלך לטובתך - לא בצורה אלימה ולא בצורה מאיימת - יביאו אותך למטרה. בהצלחה וחג שמח!
 

limon1

New member
שמע:

דבר אחד או שתיים אני מבין במחשבים ולא קניתי מחשב מדף אלא הרכבתי אותו בהתייעצות עם מומחים, רק שלדעתי נפלתי הלוח אם של MSI כי שיכנעו אותי ב-IVORY. מהתגובה שלך מעניין אותי לדעת מה היא התוכנה smart ? בודקת חומרה כמו sisoft sandra למשל ?
 
למעלה