כמה דברים:
יכול להיות מאוד שיש בעיית דרייברים. אבל מתלונן גם שיש בעיה בעת עלית המחשב- עוד לפני מערכת הפעלה. תראה, מה אתה רוצה שאני אגיד לך? אני אספקר לך 3 סיפורים: 1. נכנסתי לחנות, דיברתי שקט, מהוסס, קיבלתי הצעת מחיר למחשב חדש ואז שאלתי על הרחבת כרטיס המסך - המוכר אמר - אין בעיה! יש לך סלוט agp להרחבה, הפעם ביקשתי - תוכיח לי! תראה לי באינטרנט, (כי ידעתי שאין ללוח הזה סלוט agp להרחבה. המוכר ניסה להתחמק, המוכר ראה שאני צודק, אני סיננתי עדיין בקול השקט והמהוסס שלי שנראה לי שאני עדיין טיפה מבין במחשבים - המוכר הבין שהוא נפל, ולכן הציע לי פתאום הצעה אחרת לחלוטין. 2. הייתה לי בעייה בהרד דיסק, התקשרתי לחנות, הם טענו שלא יכול להיות ובגלל שהם לא התקינו את המחשב אז נוצרה הבעייה. בפעם השנייה התקשרתי לאותה חנות ואמרתי בעצבים לבחור - שמע! ההרד דיסק לא עובד בדיקת של תוכנת smart, מה עושים??? החליפו באותו יום את ההרד דיסק. 3. הייתה לי בעיה עם איזה חנות, לא קשור למחשבים בכלל, אמרתי לבעל החנות: שמע, אני מוכן לקחת אותך לרחוב כזה וכזה בשעות הערב, אתה יודע מה יש שם? הוא ענה לי - לא! אז אמרתי לו - זה הכתובת של בית משפט, אני אקח אותך לטיול בשעות הערב לבית המשפט - וזו תהיה פשלה שלי, כי בערב בית המשפט סגור ולא תוכל להינות מהטיול. תשתדל -הוספתי - שגם לא נערוך טיול בבוקר, כי אז באמת לא תיהנה! הרי אתה יודע בדיוק מה בית משפט יגיד על היחס שלך ללקוחות.... תדע שאיום כזה בדרך כלל מזיז דברים מאוד מהר אצל בעלי חנויות. מסקנות: ידע=כוח! אתה צריך להוכיח למוכר/טכנאי בחנות ידע, ואז הם ינסו פחות לעבוד עליך בעינים ופחות למכור לך בולשיט ויותר לעזור לך. אסרטיביות, כלומר היכולתלעמוד על שלך ולנצל את הידע שלך לטובתך - לא בצורה אלימה ולא בצורה מאיימת - יביאו אותך למטרה. בהצלחה וחג שמח!