בעיית מזומנים לאחר יציאה בשאלה.

rigoletto111

New member
בשביל לנצח היית צריך לתת

"קונטרה לקונטרה". עבדך הנאמן הוציא רישיון בגיל 18 , וכמדומני שבסך הכל אני נהגתי יותר בשיעורי נהיגה מאשר "על אמת"...
 

rigoletto111

New member
אין מה להתקוטט - פשוט ניצחתי!

אלו הכללים. לא מאמין? תראה את הרט "ארבינקא" על המשחק "מי שחושב על המספר היותר גבוה הוא המנצח!"
 
קונטרה-בס

דבר ראשון, מה רע בלתלות רשיון על הקיר? אם רופאים יכולים, גם הוא יכול. דבר שני, יש חשביות לרישיון גם בלי אוטו, כי יש מקומות עבודה שדורשים זאת (שלא לדבר על כאלה שנותנים רכב לעובדיהם). דבר שלישי, גם אם אתה לא נוהג, תוקף חוקי נהג חדש פגים עם הזמן ולא עם כמות הקילומטרג'. (אם כי, יש לציין שמומלץ בחום לנהג לא מיומן שלא לנסוע בגפו, ללא קשר לתוקף חוקי הנהח). >ספל חמאה חולמת על ג'יפ<
 

rigoletto111

New member
הבנתי

אז שייכנס לחובות ויעדיף לימודי נהיגה על טיפולי שיניים, הכל בשביל שיתיישנו לו מהר חוקי נהג חדש. ממש הגיוני... וגם בשביל הסיכוי הלא גדול שימצא עבודה שדורשת רישיון.
 
תגיד כרכשתא

איפה ראית שאני אמרתי לו לעשות העדפה כלשהי? מה שאני עשיתי זה להפריך את הטיעון שאין צורך לעשות רשיון אם אין כסף למשינה. ק
? >ספל חמאה הולכת לאונן על תמונה שבועזון הביא<
 

rachel21

New member
אולי אני חוזרת על עיצות אחרים אבל..

אני בעבודה אז אני לא קוראת את התגובות. דבר ראשון מה אתה חייב.שיניים אתה חייב.רשיון אתה יכול לחכות קצת. יש לך אוטו?מה הדחיפות?וכן אלאה. כדאי להעזר בהלל.הם יכולים לעזור לך למלגות לימודים משמעותיות.וזה דבר שכדאי להשקיע בו.זה לכל החיים.אחרי הלימודים תוכל להתקדם בלי הלוואות. המשכורות שתשיג אחרי הלימודים שוות כל מאמץ. בנוסף אולי תקבל מהם עזרה בשכירות?וכמובן הרבה חברים ששווה להכיר. בהצלחה.תמשיך לשאוף.
 
תחפש עבודה בגסר שאתה יודע לעשות

הכי טוב. ככה תוכל לבקש כמה כסף שאתה רוצה ותקבל אותו.
 

uri80

New member
את נושא השיניים אל תדחה.

זה דחוף יותר מאשר ריהוט לבית. המצב עלול להדרדר במשך הזמן בלי טיפול. פנה להל"ל-אולי הם יוכלו לעזור לך במלגות ללימודים-חשוב. אם אתה רוצה להתקדם הלאה, לימודים יוכלו לעזור לך בהשגת משרה יותר טובה בהמשך (ואם אתה עובד בשמירה בלילה, ולא צריך לפטרל יותר מדי, זה הרבה פעמים אחלה מקום לנצל את הזמן בצורה יעילה. כך לפחות היה אצלי) העיקר שיהיה לך לאן להתקדם עם הזמן.
 
אני חושב

שאת כל הדברים שאתה צריך(כמובן חוץ מהרישיון) אתה יכול לקנות ולעשות אתזה בתשלומים ותעשה רשימה של הדברים שהכי חשובים לך ואיתם תתחיל. ואחרי זה כשהתשלומים יתחילו להגמר תקנה עוד דברים גם הם בתשלומים.
 

RAMDN

New member
תלך לגמ"חים ../images/Emo67.gif

תשים חולצה לבנה וחליפה וכובע ותלך לגמחים. יש רשימה במדריך החרדי! סתם... האמת עדיף לא להוציא כסף לפני שאתה מרוויח אותו כי ה50,000 שאתה תוציא עכשיו יעלה לך פי 4 אח"כ! תתאפק ותעשה הכל בצורה שקולה והגיונית ותראה איך הכל מסתדר בסוף. אגב, הנה טיפ כיפי ויצירתי לגבי רהיטים! אני אוהבת להסתובב בשכונה ביום של השלכת גזם או זבל גדול ואני אוספת רהיטים ישנים ומחדשת אותם עם צבע וקשקושים- זה יוצא יפה ולא עולה שקל!!!! בהצלחה!!
 
למעלה