בעיית זיכון

dune d

New member
בעיית זיכון

אז ככה... יש לי בעיה אני אנסה לפרט כמה שיותר על מנת להקל על הסבל הזה. יש לי הרד-דיסק של 40 ג'יגה מחולק לשניים. האחד של התוכנות ,גודל כ-5 ג'יגה. נשאר לי בו בערך 18 מגה וזה יורד כל הזמן למרות שאני לא מוסיף כלום למחשב ולכונן, אין לי מושג למה זה. השני 35 ג'יגה, לכל השאר ואין בעיית מקום. לאחרונה נגמר לי המקום בכונן הקטן ואני מנסה לברר למה זה. גיליתי שב-Temporary Internet Files יש המון MB שהם בכלל לא שם, מה הקוונה? כאשר אני מסתכל על המאפינים הוא מראה לי כמה מאות MB כאשר בפנים יש אולי 10 מגה וגם זה בלחץ.(תמונה מצורפת) השאלה שלי מאיפה זה מגיע? והאם אני יכול למוחק קבצי TEMP? אין לי מושג איך להעביר זיכרון מאחד לשני ולכן אני תקוע. ניסיתי למחוק כל תוכנה אפשרית על מנת לחסוך במקום אבל זה לא עוזר לי (הורדתי כבר תוכנת צריבה ועוד כמה תוכנות). כל עזרה תבוא בברכה, תודה.
 
תשובות

* את קבצי האינטרנט הזמניים מותר למחוק ואף רצוי. אני משתמש בתוכנה שעושה זאת בשבילי. * האם המחיצה של ה-5 ג'יגה היא המחיצה הראשית? כי אם כן אז מצבך הוא רע והסיבה שזה מתמלא היא פעולות שאתה עושה עם המחשב.
 

dune d

New member
תודה רבה על ההתיחסות קודם כל!

לדעתי אכן מדובר על המחיצה הראשית כי כל דבר שאני רוצה להתקין הוא מתין לי שם, לפעמים הוא שואל אותו לפעמים גם לא, וזה בעיה. אני מבין שאין ממש מה לעשות אם זה...
 
אז תעביר חומר בין המחיצות

תשאיר במחיצה הראשית רק את ה-WINDOWS, התוכנות שהוא צריך ועוד מספר תוכנות שימושיות. כל השאר תעביר למחיצה של ה-35 ג'יגה.
 
למעלה