בעיית התחברות נודניקית

BLACKniceGOAT

New member
בעיית התחברות נודניקית

התקנתי מסנגר 7.5 והכל עבד. לאחר יום אני מנסה להתחבר אז אומר לי שאני לא מחובר ל NET מסנגר ומנתק אותי כל העת. לפעמים תחת חשבון אחר, אני מצליח להתחבר. למה זה ככה? ואגב.. בדקתי את הכל.. חיבור לנט, "פתרון בעיות".. והסרה והתקנה.. וכלום לא מועיל. מצורף קובץ.
 

ל א ק י

New member
../images/Emo37.gif

תלחץ על Cancel, ונסה להתחבר לבד מופיעה הודעת שגיאה כלשהי הכוללת מספר? אם כן, צרף צילום מסך
 

BLACKniceGOAT

New member
לצערי אין מספר שגיאה.

ניסיתי לאתר כזו. כי ככה היה לי קל יותר לפתור.. ואין דבר כזה
 

BLACKniceGOAT

New member
כבר ניסיתי את הגרסאות הללו

כעת חזרתי ל 7. ולא ל 7.5 . מוזר.. ניתקתי פיירוול.. ביררתי הכל. ואין לי שמץ. אגב, אם אני מתחבר למסנגר שבאינטרנט [ המקוון] הכל תקין. שאלה : אני יכול להתחבר למסנגר שלא דרך ה NET
 

BLACKniceGOAT

New member
כבר ניסיתי את הגרסאות הללו

כעת חזרתי ל 7. ולא ל 7.5 . מוזר.. ניתקתי פיירוול.. ביררתי הכל. ואין לי שמץ. אגב, אם אני מתחבר למסנגר שבאינטרנט [ המקוון] הכל תקין. שאלה : אני יכול להתחבר למסנגר שלא דרך ה NET מסנגר סרוויס ?
 

Googlish

New member
הייתה שגיאה כזו בעבר

אצל מכר קרוב שלי. מה שהוא עשה זה לא השתמש במייל שלו כל היום והעניין הפסיק... נראה כאילו אין קשר בין הדברים (שהרי מדובר על אי חיבור ל"NET PASSPORT" ולא לשרתים כמו אימייל וכו', אבל זה עבד ומאז הוא פותח את האימייל רק בערב, לאחר שהוא מסיים שיחות במסנג'ר. אך לדעתי זה מעבר לכך - נסה לבדוק, גם אם יישמע מגוחך מעט, וירוסים ורוגלות שעלולים לגרום לכך שהמחשב מתנתק מן השירות וגורם לבעיות שכאלה - הרבה פעמים רוגלות יודעות לשחק תפקיד חשוב בתוך מערכת המסנג'ר ומפריעה לתקשורת אגב בכלל בתוך המחשב. בהצלחה לך
 

BLACKniceGOAT

New member
תודה איש

אני בדקתי כל אפשרות של רוגלה וכולי.. שיניתי את המייל שלי ופתרתי את הבעיה. וכעת אני רואה משהו שדי מעצבן, במסנגר הקודם גרסא 7 למשל הייתי יכול לבדוק את המייל שלי דרך התוכנה. ועם 7.5 זה לא ניתן אלא רק לחשבונות הוטמייל ושיט כזה.. וואלה שייתביישו.
 
למעלה