בעייה

kicki007

New member
בעייה

אני וחבר שלי יחד כבר כמה חודשים לאחרונה התחלנו לקיים יחסי מין ונתקלנו בבעיה, לחברי איבר מין קטן יחסית עם כל תנועה קטנה שלי האיבר שלו "בורח" וצריך לחדיר אותו שוב ניסינו כמה וכמה תנוחות, אבל לא הצלחנו לפתור את הבעייה.... התנוחה הכי נוחה היא שהוא שוכב ואני מעליו, אבל הוא בחור רחב, ואחריי כמה דקות אני מתעייפת... אנחנו ממש מתוסכלים, משהו יכול לתת לנו עצה?!? מה עושים במצב כזה? תודה....
 

E s t e b a n

New member
התאמה...

יש אנשים שונים עם איברים שונים, וכנראה שלכם קצת פחות תואמים. בכל מקרה קצת קשה לי להאמין שחוסר ההתאמה הוא עד כדי כך קיצוני... גם לא ממש הבנתי מה הקשר בין רחב לבין עייפות. המפתח הוא הזווית בין האגן של שניכם. יש תנוחות שמתאימות יותר לחדירה שטחית, ויש כאלה שיותר מתאימות לחדירה עמוקה. אולי תנסו את אלה של חדירה עמוקה, כמו המסיונרית המשודרגת (כשהרגליים שלך לכיוון האוזניים), או חדירה אחורית (דוגי סטייל כשהכתפיים שלך נמוכות מהאגן שלך). אני בטוח לגמרי שתצליחו למצוא את התנוחות שמתאימות לכם ביותר. לכל זוג יש את התנוחות שלו, אין חוקים כאן.
 
שקע ותקע...

האם ניסיתם תנוחות בהן את למעלה ?? אם לא תנסו, ויש שתי צורות - כשאת עם הגב אליו וכשאת עם הפנם אליו. תנוחות אחוריות, (כשאת עם הגב אליו) החדירה יותר עמוקה. שאלות ??
 

kicki007

New member
ניסינו

את התנוחות שאני מעליו... כנראה שהתשובה היא בתנוחות אחוריות... בהמשך הקשר ננסה תודה
 
למעלה