בעייה קטנה..

lol123

New member
בעייה קטנה..

אני נמצאת בתחילת קשר עם בחור שהכירו לי. השיחות תמיד זורמות,ובאמת כיף לי לדבר איתו,יש לו את כל התכונות שאי פעם חיפשתי אצל בן אדם. ביום שני דיברנו קצת בSMS,והוא זרק איזו הערה שלא במקום, אז אמרתי לו שכיף לי לדבר איתו ולצחוק איתו,אבל לפעמים צריך לדעת לשים גבולות... מאז אותו יום הבן אדם השתנה! זה נראה כאילו הוא מפחד לדבר לידי,וכשאמרתי לו את זה הוא אמר שזה לא נכון. אני מבינה אותו,כי סך הכל הוא מנסה רק להצחיק ולהרשים,ופתאום באתי ואמרתי לו משפט כזה שהבהיל והרחיק אותו. מה אני יכולה לעשות\להגיד כדי שהמצב יחזור לקדמותו?
 

seeyou

New member
מצבים לא חוזרים לקדמותם-בדרך כלל

האם גם נפגשתם פנים אל פנים? קשה לי לתת עצה כאשר לא מבין את טבעו האמיתי.. ישנם בחורים שבטלפון "זורמים"....ואם זה לא בטבע שלהם...כול הפרעה מוציא אותם משיבוי משקל..
 
א. ספרי לו את מה שסיפרת לנו

ב. תגידי לו שהוא יכול לדבר חופשי ג. תבטיחי לו שאם משהו יפריע לך את תעירי לו על זה בעדינות ולא תיפגעי. כך תוכלו להגיע למצב שהוא יהיה בטוח בתקשורת שלו איתך, וגם את תוכלי בעדינות לכוון אותו מה רצוי ומה לא רצוי לאמר לידך. דרך אגב, מה הוא אמר?
 

lol123

New member
כבר אמרתי לו שהוא יכול לדבר חופשי

וזה לא עזר.. היום דיברנו,והוא סיים את הקשר(לא שהוא ממש התחיל). התחלנו לדבר כבר מלפני חודש,אבל רק בשבועיים האחרונים הקשר התהדק. שבת שעברה נפגשנו והייתה פגישה טובה. הוא מצא חן בעיניי,וההפך... באותו יום הוא כבר ביקש שניפגש,והראה שהוא ממש מעוניין. היום החלטתי לשאול לאן הקשר מוביל כי שמתי לב שמשהו אצלו השתנה. הוא ענה "אני לא יודע כל כך מה לענות לך.נראה לי שכרגע הקשר לא יכול להתפתח לכיוון רציני". שאלתי אותו אם זה בגלל המרחק(אני גרה בצפון,הוא בדרום,שנינו בצבא...אבל אפשר להתסדר),והוא ענה שלא,שהוא פשוט לא יודע מה הוא רוצה מעצמו. שאלתי אותו מה קרה שהכל השתנה,שלפני שבוע הוא רצה והיה מוכן לנסות,ועכשיו אפילו לזה הוא לא מוכן.. הוא ענה אחרי שתיקה קצרה "לא יודע..אני בעצמי לא יודע מה גרם לזה ומה קרה לי..." אני כבר לא יודעת מה לחשוב... האם המשפט הקטן הזה הרס הכל?!? או שאולי הוא חזר הבייתה והבין שכרגע הכי חשובים לו החברים ושאר הדברים.?
 
מה זה משנה בעצם?

הוא החליט את ההחלטה שלו ואת לא צריכה להתייסר הוא לא מעוניין כרגע לא ידוע אם הוא מעוניין באחרות או שהוא לא מעוניין בקשר משמעותי בשלב זה אבל זה לא ממש משנה קחי את עצמך בידיים זה לא סוף העולם ההרגשה לא נעימה, ברור לי אבל אני מקווה שזה יחזק אותך לקראת מערכת יחסים אמיתית שתעטוף אותך בעתיד. תהיי חזקה!
 

lol123

New member
לא לקחתי את זה קשה..

כי לא ממש נקשרתי אליו.. אבל אני פשוט לא מבינה איך פתאום ביום אחד הוא שינה את דעתו..
 

ליאן.

New member
מכירה את הלופים האלה..

שלא מבינים מה-לעזאזל-קרה ושוברים את הראש כמה שבועות בהרגשת פיספוס. האמת היא ש.... אין מה לדעת. כי ככה הוא. אם אחרי שהערת לו משהו הוא התקפל וברח, אז זה בדיוק מי שהוא. ואם הקשר בינכם היה ממשיך, אז ככה הוא היה מתנהג כל הזמן. אני לא יודעת אם בנאדם כזה מסוגל לנהל קשר רציני לאורך טווח.. וזה חבל לשניכם, אבל הפיספוס במקרה הזה הוא כולו שלו.
 

lol123

New member
הוא שלח לי היום הודעה..

הוא כתב "####,אל תנסי לשבור את הראש על הנושא... את לא עשית כלום.אם אני לא מצליח להבין מה קורה לי,לך זה יהיה קשה עוד יותר..." לא עניתי..ואין גם מה לענות. רק חבל שזה נגמר ככה.
 
למעלה