בעייה מוזרה במכונית

werthaim

New member
בעייה מוזרה במכונית

יש לי מכונית פ'יגו 306 שנת 97 1600 ידני. לרכב יש תופעה מוזרה: במידה והרכב קר יש לי הזדמנות אחת להתניע את הרכב (ב 95% מהמקרים אין בעיה). אם אני לא מצליח, אין סיכוי להצליח בפעמים הבאות ואני נאלץ לחכות הרבה מאוד זמן עד הניסיון הבא אחריו. אני מניח שיש לי בעייה מסויימת של הצפת דלק ... במידה והרכב חם אין בעיה לכבות את הרכב ואחריו להתניע שוב. לעומת זאת אם אני אכבה את הרכב אחרי שהדלקתי והמנוע עדיין קר, גם כאן אני לא יצליח להתניע שוב. מה עושים? איזה חלק צריך להחליף? תודה
 

חן 1111

Active member
באמת משונה. זה לא הצפה

לא יכולה להיות הצפה ברכב עם הזרקה. אי אפשר לדעת ככה. אתה חייב ללכת למוסך מורשה עם מכשיר אבחון. רצוי שתשאיר שם את הרכב בערב כדי שהם יוכלו לשחזר את התקלה בבוקר וכך לנסות לגלות מה זה.
 

enigo

New member
אתה יכול להסביר את האמירה הזו

"לא יכולה להיות הצפה ברכב עם הזרקה"? לא נראה לי שהתכוונת לאיך שאני מבין את זה "לא יכול להיות שמגיעה תערובת עשירה מדי למנוע".
 

חן 1111

Active member
לדעתי הוא התכוון שהתופעה מזכירה

לו הצפה במנוע עם קרבורטור. אם הרכב היה עם קרבורטור, גם אני הייתי חושד שזו אפשרות סבירה. ברכב עם הזרקה אין את התופעה הזו. כמובן שיכול להיות תערובת עשירה מדי, אבל אז צריך לאבחן את הסיבה לכך (מספר תקלות אלקטרוניות במערכת יכולות לגרום לזה) במוסך מקצועי ועם ציוד.
 
למעלה