בעייה דחופה:המחשב בועט אותי החוצה..

בעייה דחופה:המחשב בועט אותי החוצה..

מה עושים כאשר המחשב נמצא רק על הביוס ולא מכניס אותי לווינדוס?
 
לא יודע מה זה. יש לי מחשב נייד ו..

בשבוע האחרון עובר לי למצב של הביוס ושם נתקע ולא נותן להעלות את המערכת הפעלה. כרגע תקוע על מסך שחור וכתוב שם שחסר איזשהו שם קובץ. שכנראה חיוני להפעלת המערכת. השאלה איך נמחק הקובץ הזה ואיך מחזירים את המחשב לפעולה רגילה?
 

OrtalK

New member
איזו מערכת הפעלה יש לך?

המחשב חדש? יש לו אחריות? זה קרה לי עם נייד חדש של dell ומערכת הפעלה ויסטה והתקשרתי אליהם והם עזרו לי לשחזר את הויסטה. ויש לך את הדיסק התקנה? אפשר לעשות משם recover
 

BravoMan

Active member
מה הוא כותב לך?

עם מערכת הפעלה לא עולה חייבת להיות הודעת שגיאה כלשהי. תכתוב אותה פה וזה יעזור לנו לעזור לך. אם קשה לך עם אנגלית פשוט צלם את המסך במצלמה דיגיטלית ותעלה את התמונה לפורום. נ.ב. מצב "SAFE MODE" זה מצב להעלות WINDOWS בצורה מינימלית כך שאם יש לך דרייבר או תוכנה שעושה בעיות בעלייה או אפילו ווירוס זה עשוי למנוע מהם לפעול ולאפשר תיקון של המערכת. נכנסים עליו ע"י לחיצה על F8 לפני עליית WINDOWS.
 
תודה לעוזרים

הזמנתי טכנאי. הבעיה היתה שבדף ראשי בצבע שחור כתב:NTLDR IS MISSING.‎ ולא איפשר לשום פעולה. עשינו פירמוט למחשב והתקננו את הxp מחדש. יותר טוב ככה היה לי מלא ג`אנק על המחשב עכשיו דף חדש..
 

BravoMan

Active member
שמח לשמוע שהבעיה נפתרה

חיפוש קצר בGOOGLE מגלה שמדובר בבעיה מוכרת שיכולה להיגרם בגלל השחתת מידע בכונן או בגלל כשל פיזי. נראה שבמקרה שלך זה היה הראשון. מסתבר גם (ואולי זה יועיל למישהו אחר שיתקל בבעיה זו) שניתן לפתור אותה ללא פירמוט. זה קצת מסובך והמאמר באנגלית אבל אולי אחד המומחים פה ירצה לתרגם אותו ולהוסיף למאמרים של הפורום: http://tinyempire.com/notes/ntldrismissing.htm
 
למעלה