בעייה דחופה ביותר

  • פותח הנושא lbz
  • פורסם בתאריך

lbz

New member
בעייה דחופה ביותר

כבר מעל לשנה אני משתמש בנורטון 2006 סקיוריטי והשני לפני כמה ימים הופיע לי הודעה שאני צריך לעשות activation לתוכנה שאני לוחץ אוקי מופיע לי החלון הבא שבוא אני אמור ללחוץ על נקסט. אבל יש לי בעייה אין לי גישה לחלון כל פעם שאני שם את העכבר על החלון הזה העכבר מנוטרל(יש עליו סימן של שעון חול"(מצורפת תמונה) ניסיתי להתקין מחדש אצ שני התוכנות(סקיורטי והאנטי וירוס עצמו וזה לא עושר אחרי ההתקנה הוא שוב מבקש ממני לעשות אקטיווישן ושוב אותה בעייה מה לעשות?? זה דחוף המחשב שלי פרוץ לגמרי
 

GreatGTM

New member
לפני שנתעסק בבעיה עצמה

יש לך בכלל רשיון להכניס לשם?
 

lbz

New member
נו כן...

אני אומר לך שחצי שנה השתמשתי ולא הייתה לי שום בעייה
 

GreatGTM

New member
יש או אין

אז מה אם השתמשת חצי שנה? יש לך קוד/רשיון חדש להכניס לשם?
 

lbz

New member
כמו שכבר אמרתי

יש לי רשיון להכנס לשם עכשיו אפשר לקבל בבקשה עזרה?
 

GreatGTM

New member
אמ...

ניסיון ללחוץ על next בכל זאת אפשרי? כנס למנהל המשימות>תהליכים ותבדוק אם מישהו תופס את כל ה- CPU, תסגור אותו. פיתרון קצת כסחני: ננסה משהו, יתכן שאיזו תוכנה אחרת תוקעת את זה ולכן תנסה לסגור הכל לפני. אם זה לא עובד תתנתק מהאינטרנט ותסגור גם את הפיירוול ואז תנסה. אם אתה רוצה תסגור דרך מנהל המשימות גם כמה שירותים של הנורטון.
 

Old Cat

New member
התוכנה מנסה להתחבר לבעל הבית

כתוב במפורש שהתוכנה לא מצליחה ליצור קשר עם שרת החברה (סימנטק). בדוק נא עוד אמצעי הגנה מופעלים שעלולים למנוע זאת. סגור פעילות חומת אש של החלונות עצמה. הסיבה להופעת שעון החול - מתמשך ולא מופסק הנסיון של התוכנה ליצור קשר.
 
למעלה