בעיות של מתחילים (עזרתכם בבקשה..)
יש לי כמה שאלות, אבל אל תצחקו איך אפשר לשמור קובץ מסורק כ- gif או כ- jepg, ומה בכלל ההבדל ביניהם? אני רק יודעת שכשאני שומרת (אחרי העברה לפוטושופ) כ- psd, הקובץ יוצא ענקי מבחינת המשקל, ואם אני רוצה לשבץ אותו במצגת פאואר פוינט או סתם בקובץ וורד הוא מנפח את הגודל שלהם למוות. במחשבה שניה, השאלה צריכה להיות מנוסחת אחרת, איך אני צריכה לשמור קבצים של תמונות (למשל מסורק) כך שהם לא יהיו כ"כ כבדים? כל הסבר יתקבל בשמחה
יש לי כמה שאלות, אבל אל תצחקו איך אפשר לשמור קובץ מסורק כ- gif או כ- jepg, ומה בכלל ההבדל ביניהם? אני רק יודעת שכשאני שומרת (אחרי העברה לפוטושופ) כ- psd, הקובץ יוצא ענקי מבחינת המשקל, ואם אני רוצה לשבץ אותו במצגת פאואר פוינט או סתם בקובץ וורד הוא מנפח את הגודל שלהם למוות. במחשבה שניה, השאלה צריכה להיות מנוסחת אחרת, איך אני צריכה לשמור קבצים של תמונות (למשל מסורק) כך שהם לא יהיו כ"כ כבדים? כל הסבר יתקבל בשמחה