אני אגיד לך מה אני מעדיף
שיבטלו את השיטה המטומטמת הזאת של זכיונות לפי איזור שידור. אם נגיד בתחום הטלוויזיה הרשות השנייה הייתה גם מספקת אזורי זכיון לכל זכיינית אז מה? איזה מן טלוויזיה הייתה לנו? ערוץ2 ו10 לא מדברים לאנשים הגרים מחוץ למרכז? הם מדברים. כפי שיניב כתב כאן למטה השיטה הזו היא פשוט מגוחכת. אני בהחלט מעדיף שכל תחנה תקלט בתחום איזור הזכיון שלה בלבד. לא ייתכן שרדיו ירושלים החל לקדם את עצמו בתדר המשני שלו (89.5), כבר שומעים את התדר הזה מאד מקודם ברדיו ירושלים, כל הזמן מציינים אותו והוא כבר הפך להיות התדר המרכזי למרות שהוא כלל לא נקלט בירושלים עצמה אלא בכל איזור השפלה בעיקר מבאר שבע ועד גוש דן. זה לא ייתכן שאתה שומע בפרומואים: "כאן ברדיו ירושלים וגם 89.5 במרכז". אז רדיו ת"א נחסמה ע"י תחנה פלשתינאית שמשדרת מוסיקה ערבית, מה רדיו ת"א יכולים להגיד על זה? זה לא מפריע לתנאי הזכיון שלהם. נגד מי הם יקבלו? אותו הדבר ללא הפסקה, מפריעים להם בגוש דן? לא, אז לא צריכה להיות להם כל בעיה עם זה. מצידי שיפריעו לרדיוס בת"א, לא בעיה של רדיוס, אזור הזכיון שלה הוא השרון, שתשדר לשרון בלבד. אני מבין גיחות לגוש דן כשם של אקו 99 יש, אבל גם זה משתבש לו באיזור דרום ת"א כבר. זה עוד נורמלי הרי אי אפשר לחסום שידור בקו גבול של הרצליה - ת"א. אבל ללא הפסקה שנכנסת גם לשרון וגם לשפלה (עד נתניה ועד אשקלון) זה כבר בעייתי. רדיו ת"א בעבר נקלטה חלק חלק מנתניה עד אשקלון גם כן, זה ממש לא גוש דן, מצטער. תשים משדר של תחנה חינוכית כמו קול הקמפוס בגוש דן ותקבל תחנה שתיקלט אך ורק בגוש דן, פשוט מאד.