בעיות מים חמים - למי יש רעיון

בעיות מים חמים - למי יש רעיון

היי, שואלת בשביל חברה: משפחה מרובת ילדים עם כמה מתבגרים. גרים בבית פרטי ישן. בשעות הערב יוצא שקודם הקטנים מתקלחים ברצף ואז כל הגדולים/מבוגרים צריכים להתקלח. כמובן שמתחילים ריבים של מי קודם ומי אח"כ ונגמרים המים החמים וכו'. אמנם יש שני חדרי מקלחת אבל לחץ המים לא מאפשר לשני אנשים להתקלח בו זמנית (זה מצב נורמלי? אפשר לטפל בזה?) והדוד לא מספיק לכולם בכל מקרה. הצעתי להתקלח עם דוד דולק אבל הבנתי שזה לא בטיחותי. יש למישהו הצעה יצירתית?
תודה!
 

גלמיש1

New member
אם יש הרבה ילדים - אפשר להפריד דודים.

אולי להוסיף על הקיים דוד נוסף קטן, 30 ליטר, שמספיק למקלחת או 2 ומתחמם ברבע שעה. ככה אפשר לשרשר מקלחון במהירות יחסית, וגם אולי להתקלח במקביל.
 
תודה, לא בטוחה שהבנתי

אפשר שדוד אחד יהיה משוייך למקלחת אחת והשני למקלחת אחרת? כי אחרת איך זה עובד בעצם? אם נגמרים המים החמים בדוד א', צריך איכשהו "ליידע" את המקלחת שצריך לקחת עכשיו מים מדוד ב'. איך זה עובד?
&nbsp
 
פחות מתאים, אבל תודה

בתור אמא לילדים קטנים בעצמי אני חושבת שהייתי חוששת להעלות יותר מדי את הטמפרטורה האפשרית מחשש לכוויה. נכון שאמורים להשגיח אבל אפילו המתבגרים עלולים לפתוח את הברז יותר מדי לכיוון החם (במיוחד בברזים שהם עם ידית שצריך להסיט הצידה ולא עם הברגה). מה גם שזה לא בהכרח יעזור עם המתבגרים שעלולים לבלות גם חצי שעה במקלחת. וכן, נכון, צריך לחנך וכו', אבל כרגע מחפשים פתרון מהיר יותר מאשר לחכות לתוצאותיו של חינוך.
 
דווקא הפתרון שרוני הציע

הגיוני, זול ומהיר לביצוע.
החשש לכוויות אכן מוצדק אך פתיר בהוספה של משגיחום , קל להתקנה .
 
להבנתי, ואני ממש לא מומחית בנושא, עלולה להיות סכנת התחשמלות

הנה סיפור אחד http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/952/343.html
והנה אחר http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4697561,00.html
אני מבינה שמדובר בתקלות ורשמית לא אמורה להיות סכנת התחשמלות אבל זה מפחיד. הבית שלהם ישן ושופץ פעמים רבות בעבר. אני מניחה שאפשר להזמין מומחה שיבדוק ויאשר שאין בעיה ובכל זאת, את יודעת, יש פחדים שמושרשים בנו אפילו אם הם לא ממש רציונליים.
 
אם יש צל צילו של חשש

מזמינים מיד חשמלאי מוסמך.
&nbsp
בלי שום קשר למקלחות, אם יש בעיית הארקה או בעיה אחרת, עלולה לקרות התחשמלות גם במקומות נוספים שאינם המקלחת.
&nbsp
אצלי התגלתה בעיה כזו בחדר ההורים. טופל למזלנו.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה