בעיות במטרונית

  • פותח הנושא ai22
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
היא כן פועלת 24/7

מסודרת !=יעילה, והיא לא פועלת נון-סטופ 24/7
היא כן פועלת 24/7
מדובר על קו 200 של אגד ועל קו 1 של המטרונית. גם זה משהו.
אל תנסי לתקן אותי אם את לא בקיאה בעובדות.

לגבי היעילות, נכון שהיא לא מושלמת. המטרונית נכון לעכשיו איטית מדי ויש קווים כמו קווי הכרמל שפועלים בתדירות נמוכה מדי.
אבל היא כן יותר יעילה ומתקדמת מהתח"צ בגוש דן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אוקיי, יש לנו הגדרה שונה ל"היא". אל תנסה לתקן

היא כן פועלת 24/7
מדובר על קו 200 של אגד ועל קו 1 של המטרונית. גם זה משהו.
אל תנסי לתקן אותי אם את לא בקיאה בעובדות.

לגבי היעילות, נכון שהיא לא מושלמת. המטרונית נכון לעכשיו איטית מדי ויש קווים כמו קווי הכרמל שפועלים בתדירות נמוכה מדי.
אבל היא כן יותר יעילה ומתקדמת מהתח"צ בגוש דן.
אוקיי, יש לנו הגדרה שונה ל"היא". אל תנסה לתקן
אותי אם אתה לא גר בחיפה והקווים האלה לא עוזרים לך בשיט ולא רלוונטיים לך בכלל ולא משנים או משפרים דבר בחייך, בסדר?

ולא, היא לא יעילה. כדי להגיע היום לשכונה שנמצאת 7 דקות נסיעה מהבית שלי אני צריכה שני אוטובוסים, לקח לי חצי שעה להגיע לשם. כדי להגיע בין שתי שכונות קרובות זו לזו אני צריכה לפעמים שלושה או שאין לי בכלל.

אם אתה צריך פעם ביום להגיע למקום מרכזי ולחזור, בסדר. אם אתה צריך להסתדר בלי רכב בכלל, שכח מזה. בגוש דן אני מסתדרת הרבה יותר טוב, בכל פעם שאני צריכה משהו.
 

mister K

New member
אני אתקן את מי שאני רוצה כל עוד נכתבת טעות

אוקיי, יש לנו הגדרה שונה ל"היא". אל תנסה לתקן
אותי אם אתה לא גר בחיפה והקווים האלה לא עוזרים לך בשיט ולא רלוונטיים לך בכלל ולא משנים או משפרים דבר בחייך, בסדר?

ולא, היא לא יעילה. כדי להגיע היום לשכונה שנמצאת 7 דקות נסיעה מהבית שלי אני צריכה שני אוטובוסים, לקח לי חצי שעה להגיע לשם. כדי להגיע בין שתי שכונות קרובות זו לזו אני צריכה לפעמים שלושה או שאין לי בכלל.

אם אתה צריך פעם ביום להגיע למקום מרכזי ולחזור, בסדר. אם אתה צריך להסתדר בלי רכב בכלל, שכח מזה. בגוש דן אני מסתדרת הרבה יותר טוב, בכל פעם שאני צריכה משהו.
אני אתקן את מי שאני רוצה כל עוד נכתבת טעות
ותסמכי עלי שאני מכיר את חיפה ואת הקווים בה מספיק טוב אפילו שאני לא גר בה.
דברי מתבססים אך ורק על עובדות ופעילות תח"צ בחיפה 24/7 זו עובדה.

לגבי היעילות, יש מקומות בחיפה בהם קיימת בעיות תדירות שפוגעת ביעילות. אם תצייני מהם המקומות אליהם את מתכוונת נוכל להתייחס ולהביע דעה.
אבל אם מסתכלים על המערכת החיפאית באופן כולל, קיימת היררכיה ברורה לעומת הבלאגן של גוש דן.
לתח"צ בגוש דן יש רק יתרון אחד על חיפה והוא תדירות הקווים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
קו אחד או שניים זה לא תחבורה ציבורית נון סטופ

אני אתקן את מי שאני רוצה כל עוד נכתבת טעות
ותסמכי עלי שאני מכיר את חיפה ואת הקווים בה מספיק טוב אפילו שאני לא גר בה.
דברי מתבססים אך ורק על עובדות ופעילות תח"צ בחיפה 24/7 זו עובדה.

לגבי היעילות, יש מקומות בחיפה בהם קיימת בעיות תדירות שפוגעת ביעילות. אם תצייני מהם המקומות אליהם את מתכוונת נוכל להתייחס ולהביע דעה.
אבל אם מסתכלים על המערכת החיפאית באופן כולל, קיימת היררכיה ברורה לעומת הבלאגן של גוש דן.
לתח"צ בגוש דן יש רק יתרון אחד על חיפה והוא תדירות הקווים.
קו אחד או שניים זה לא תחבורה ציבורית נון סטופ
כמו ששלושה מקומות חניה זה לא "מגרש חניה".

אני לא מתכוונת להתווכח איתך על היעילות, אני גרה כאן כבר הרבה שנים, אני יודעת מה יעיל לי ומה מגעיל לי, ודעתך לא מעניינת אותי כי היא לא מקדמת אותי בחיים, עם כל הכבוד. בפועל אין לי בררה אלא להחזיק רכב, עם כל היעילות המדהימה וה"נון סטופ"
החיפאי.

בגוש דן יש אולי בלגן, אבל גם הרבה מאוד קווים נוחים ואין לי בעיה להגיע ממקום למקום במרכז גוש דן (וגדלתי בגוש דן ואני עדיין נוסעת שם וגם אחי וגם רבים ממכריי). אני מתייחסת לת"א/רמת גן/גבעתיים, לא בת ים או פתח תקווה.
 

droriko

New member
איזה קוים את אוהבת בגוש דן?

קו אחד או שניים זה לא תחבורה ציבורית נון סטופ
כמו ששלושה מקומות חניה זה לא "מגרש חניה".

אני לא מתכוונת להתווכח איתך על היעילות, אני גרה כאן כבר הרבה שנים, אני יודעת מה יעיל לי ומה מגעיל לי, ודעתך לא מעניינת אותי כי היא לא מקדמת אותי בחיים, עם כל הכבוד. בפועל אין לי בררה אלא להחזיק רכב, עם כל היעילות המדהימה וה"נון סטופ"
החיפאי.

בגוש דן יש אולי בלגן, אבל גם הרבה מאוד קווים נוחים ואין לי בעיה להגיע ממקום למקום במרכז גוש דן (וגדלתי בגוש דן ואני עדיין נוסעת שם וגם אחי וגם רבים ממכריי). אני מתייחסת לת"א/רמת גן/גבעתיים, לא בת ים או פתח תקווה.
איזה קוים את אוהבת בגוש דן?
 

droriko

New member
טוב אני מצטרף לרותם

אני לא מגדירה אף קו לכאן או לכאן
באמת שאין לי כוונה לנהל דיון בכך, מצטערת.
טוב אני מצטרף לרותם
את יוצאת בהגדרות מפוצצות "התחבורה הציבורית בחיפה גרועה" "התחבורה הציבורית בתל אביב נהדרת" אבל לא מוכנה לפרט, אז איך בדיוק אני אמור להגיב לזה?
 

droriko

New member
איך אנחנו אמורים להגיב לזה?

טוב אני מצטרף לרותם
את יוצאת בהגדרות מפוצצות "התחבורה הציבורית בחיפה גרועה" "התחבורה הציבורית בתל אביב נהדרת" אבל לא מוכנה לפרט, אז איך בדיוק אני אמור להגיב לזה?
איך אנחנו אמורים להגיב לזה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה לא "אמור" להגיב לזה. לא ביקשתי ממך להגיב.

איך אנחנו אמורים להגיב לזה?
אתה לא "אמור" להגיב לזה. לא ביקשתי ממך להגיב.
ולפחות אל תעוות את דבריי ואל תכניס לי מילים לפה.
לא "יצאתי בהגדרות מפוצצות ש"התחבורה הציבורית בחיפה גרועה" או ש"התחבורה הציבורית בתל אביב נהדרת".
איפה כתבתי את התארים "גרועה" ו"נהדרת"? בבקשה, בוא תראה לי!

הגבתי להודעה שהתחבורה הציבורית בחיפה יותר "מסודרת" ושהיא פועלת נון סטופ "כמו שצריך". אלה הצהרות שאני כחיפאית שאשכרה גרה בעיר ומשתמשת בתחבורה שלה פשוט לא מסכימה איתן.
 

alantan

New member
אדרבא, איני חיפאי ואני רואה שהתחבורה בחיפה

אתה לא "אמור" להגיב לזה. לא ביקשתי ממך להגיב.
ולפחות אל תעוות את דבריי ואל תכניס לי מילים לפה.
לא "יצאתי בהגדרות מפוצצות ש"התחבורה הציבורית בחיפה גרועה" או ש"התחבורה הציבורית בתל אביב נהדרת".
איפה כתבתי את התארים "גרועה" ו"נהדרת"? בבקשה, בוא תראה לי!

הגבתי להודעה שהתחבורה הציבורית בחיפה יותר "מסודרת" ושהיא פועלת נון סטופ "כמו שצריך". אלה הצהרות שאני כחיפאית שאשכרה גרה בעיר ומשתמשת בתחבורה שלה פשוט לא מסכימה איתן.
אדרבא, איני חיפאי ואני רואה שהתחבורה בחיפה
אינה מיטבית, בלשון המעטה. כפי שציין איליה לגבי הפיתוליות הרבה והתדירות הנמוכה, שהם בניגוד גמור למסה גדולה של נסיעות בגוש דן. תדירות של רבע שעה שנחשבת מעולה בחיפה נחשבת לתדירות בינונית בגוש דן.

הקווים השכונתיים, בעוד שהם רעיון טוב לכשעצמו, היו צריכים לפעול במינימום של פעם ב-10 דקות, כי אחרת פשוט לא משתלם לבצע מעברים.

הבעיה גם נובעת מהגאוגרפיה של חיפה שאינה מאפשרת תחבורה יעילה כל כך, כי השכונות הן מעין דרכים ללא מוצא. תמיד עדיף שהנוסעים הם "על הדרך" ולא בקצה שמחייב כניסה וחזרה של קו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן, סיכמת זאת יפה

אדרבא, איני חיפאי ואני רואה שהתחבורה בחיפה
אינה מיטבית, בלשון המעטה. כפי שציין איליה לגבי הפיתוליות הרבה והתדירות הנמוכה, שהם בניגוד גמור למסה גדולה של נסיעות בגוש דן. תדירות של רבע שעה שנחשבת מעולה בחיפה נחשבת לתדירות בינונית בגוש דן.

הקווים השכונתיים, בעוד שהם רעיון טוב לכשעצמו, היו צריכים לפעול במינימום של פעם ב-10 דקות, כי אחרת פשוט לא משתלם לבצע מעברים.

הבעיה גם נובעת מהגאוגרפיה של חיפה שאינה מאפשרת תחבורה יעילה כל כך, כי השכונות הן מעין דרכים ללא מוצא. תמיד עדיף שהנוסעים הם "על הדרך" ולא בקצה שמחייב כניסה וחזרה של קו.
אכן, סיכמת זאת יפה
 
נוסע בתח"צ לא אמור להתעניין באיזה קו טוב

טוב אני מצטרף לרותם
את יוצאת בהגדרות מפוצצות "התחבורה הציבורית בחיפה גרועה" "התחבורה הציבורית בתל אביב נהדרת" אבל לא מוכנה לפרט, אז איך בדיוק אני אמור להגיב לזה?
נוסע בתח"צ לא אמור להתעניין באיזה קו טוב
ואיזה לא. שאלה יותר רלוונטית היא מאיפה לאיפה הנוסע נוסע, ובאיזה שעות יש לו דרך להגיע ובאיזה שעות לא. מה זה משנה איך נקרא הקו ומה מסלולו?
לצורך המחשה, אני יכול להגיד לך שאני נוסע יום יום בקווים כמו 70 ו-142, אבל לענות על השאלה אם 70 או 142 הם קווים "טובים" או לא - מאיפה לי? אני לא מהנדס תחבורה, אני בדרך הכל נוסע! כנוסע בין ר"ג לת"א, אין לי מושג אם 142 יעיל למי שנוסע לבת ים, או אם 70 יעיל למי שנוסע לתל השומר, ולכן ההגדרה של "קו טוב" או "קו לא טוב" לא רלוונטית. נראה לי שהטענה "אין לי איך לחזור הביתה אחרי 23:00" הרבה יותר רלוונטית.
 
*בדרך הכל => בסך הכול

נוסע בתח"צ לא אמור להתעניין באיזה קו טוב
ואיזה לא. שאלה יותר רלוונטית היא מאיפה לאיפה הנוסע נוסע, ובאיזה שעות יש לו דרך להגיע ובאיזה שעות לא. מה זה משנה איך נקרא הקו ומה מסלולו?
לצורך המחשה, אני יכול להגיד לך שאני נוסע יום יום בקווים כמו 70 ו-142, אבל לענות על השאלה אם 70 או 142 הם קווים "טובים" או לא - מאיפה לי? אני לא מהנדס תחבורה, אני בדרך הכל נוסע! כנוסע בין ר"ג לת"א, אין לי מושג אם 142 יעיל למי שנוסע לבת ים, או אם 70 יעיל למי שנוסע לתל השומר, ולכן ההגדרה של "קו טוב" או "קו לא טוב" לא רלוונטית. נראה לי שהטענה "אין לי איך לחזור הביתה אחרי 23:00" הרבה יותר רלוונטית.
*בדרך הכל => בסך הכול
 

trilliane

Well-known member
מנהל


נוסע בתח"צ לא אמור להתעניין באיזה קו טוב
ואיזה לא. שאלה יותר רלוונטית היא מאיפה לאיפה הנוסע נוסע, ובאיזה שעות יש לו דרך להגיע ובאיזה שעות לא. מה זה משנה איך נקרא הקו ומה מסלולו?
לצורך המחשה, אני יכול להגיד לך שאני נוסע יום יום בקווים כמו 70 ו-142, אבל לענות על השאלה אם 70 או 142 הם קווים "טובים" או לא - מאיפה לי? אני לא מהנדס תחבורה, אני בדרך הכל נוסע! כנוסע בין ר"ג לת"א, אין לי מושג אם 142 יעיל למי שנוסע לבת ים, או אם 70 יעיל למי שנוסע לתל השומר, ולכן ההגדרה של "קו טוב" או "קו לא טוב" לא רלוונטית. נראה לי שהטענה "אין לי איך לחזור הביתה אחרי 23:00" הרבה יותר רלוונטית.
 

droriko

New member
תגיד לי מה אתה רוצה??

נוסע בתח"צ לא אמור להתעניין באיזה קו טוב
ואיזה לא. שאלה יותר רלוונטית היא מאיפה לאיפה הנוסע נוסע, ובאיזה שעות יש לו דרך להגיע ובאיזה שעות לא. מה זה משנה איך נקרא הקו ומה מסלולו?
לצורך המחשה, אני יכול להגיד לך שאני נוסע יום יום בקווים כמו 70 ו-142, אבל לענות על השאלה אם 70 או 142 הם קווים "טובים" או לא - מאיפה לי? אני לא מהנדס תחבורה, אני בדרך הכל נוסע! כנוסע בין ר"ג לת"א, אין לי מושג אם 142 יעיל למי שנוסע לבת ים, או אם 70 יעיל למי שנוסע לתל השומר, ולכן ההגדרה של "קו טוב" או "קו לא טוב" לא רלוונטית. נראה לי שהטענה "אין לי איך לחזור הביתה אחרי 23:00" הרבה יותר רלוונטית.
תגיד לי מה אתה רוצה??
היא כתבה שהתחבורה הציבורית בגוש דן היא יותר טובה מהתחבורה הציבורית בחיפה. אז עניין אותי לדעת באיזה קוים היא נוסעת שהיא מסיקה מזה שהתחבורה בגוש דן היא כל כך טובה. אם היא היתה אומרת לי נניח "קוי XX4 מבן יהודה לאלנבי" אז הייתי עונה שזה לא חכמה למדוד קוים שנוסעים ממקום מרכזי אחד בתל אביב למקום שני. אבל היא מעדיפה לשמור את הקלפים בעצמה ושאני אנחש מה היא כל כך אוהב בתחבורה הציבורית כאן. ככה לא מנהלים דיון. אז מה אתה דוחף לי עכשיו מהנדסי תנועה.
 

droriko

New member
הקלפים בעצמה=הקלפים לעצמה

תגיד לי מה אתה רוצה??
היא כתבה שהתחבורה הציבורית בגוש דן היא יותר טובה מהתחבורה הציבורית בחיפה. אז עניין אותי לדעת באיזה קוים היא נוסעת שהיא מסיקה מזה שהתחבורה בגוש דן היא כל כך טובה. אם היא היתה אומרת לי נניח "קוי XX4 מבן יהודה לאלנבי" אז הייתי עונה שזה לא חכמה למדוד קוים שנוסעים ממקום מרכזי אחד בתל אביב למקום שני. אבל היא מעדיפה לשמור את הקלפים בעצמה ושאני אנחש מה היא כל כך אוהב בתחבורה הציבורית כאן. ככה לא מנהלים דיון. אז מה אתה דוחף לי עכשיו מהנדסי תנועה.
הקלפים בעצמה=הקלפים לעצמה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שוב את מעוות את דבריי? אולי די?

תגיד לי מה אתה רוצה??
היא כתבה שהתחבורה הציבורית בגוש דן היא יותר טובה מהתחבורה הציבורית בחיפה. אז עניין אותי לדעת באיזה קוים היא נוסעת שהיא מסיקה מזה שהתחבורה בגוש דן היא כל כך טובה. אם היא היתה אומרת לי נניח "קוי XX4 מבן יהודה לאלנבי" אז הייתי עונה שזה לא חכמה למדוד קוים שנוסעים ממקום מרכזי אחד בתל אביב למקום שני. אבל היא מעדיפה לשמור את הקלפים בעצמה ושאני אנחש מה היא כל כך אוהב בתחבורה הציבורית כאן. ככה לא מנהלים דיון. אז מה אתה דוחף לי עכשיו מהנדסי תנועה.
שוב את מעוות את דבריי? אולי די?
לא כתבתי ש"התחבורה הציבורית בגוש דן היא יותר טובה מהתחבורה הציבורית בחיפה".
כתבתי, ואני מצטטת "בגוש דן אני מסתדרת הרבה יותר טוב, בכל פעם שאני צריכה משהו.".
ושוב, לא כתבתי ש"התחבורה בגוש דן היא כל כך טובה".
 

droriko

New member
אז למה

שוב את מעוות את דבריי? אולי די?
לא כתבתי ש"התחבורה הציבורית בגוש דן היא יותר טובה מהתחבורה הציבורית בחיפה".
כתבתי, ואני מצטטת "בגוש דן אני מסתדרת הרבה יותר טוב, בכל פעם שאני צריכה משהו.".
ושוב, לא כתבתי ש"התחבורה בגוש דן היא כל כך טובה".
אז למה
היה לך כל כך חשוב שנדע שיותר נוח לך לנסוע בתל אביב? איך זה תרם לדיון על חיפה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה