בעיות בהתקנת GEFORCE 2

בעיות בהתקנת GEFORCE 2

אני מנסה להתקין את הכרטיס ומצליח אבל הבעייה היא שאני רואה את האייקונים בTASK BAR בצורה משונה כמו גם את האייקונים בשולחן עבודה. גם התקיות במחשב שלי נראים מכוערים למישהו יש רעיון מה לעשות על מנת לפתור את הבעייה? ועוד משהו פתאום נהיו לי 2 צגים אחד בשם "צג הכנס פעל" וצג אחר בשם "צג לא ידוע" איך אני מבטל את זה שיראו רק צג אחד והאם זה קשור לבעייה שציינתי למעלה?
 
תשובות (בערך)

א. לגבי האיקונים, אתה בטוח שאתה לא עובד ב 256 צבעים ? אם זה לא הבעיה תוודא שבהגדרות "תצוגה" תחת החוצץ "אפקטים" (אני מתנצל אם זה לא הניסוח המדויק, אני מתרגם מאנגלית..) האופציה "השתמש בכל הצבעים האפשריים להצגת איקונים" מסומנת. ב. זה לא קשור. זה בגלל היציאת טלויזיה. אפשר לחבר לGF2 מסך וטלוויזיה/מסך שטוח בו זמנית (TwinView). בגלל זה מופיעים שני מסכים. בכל מקרה תוריד את הדריברים האחרונים מהאתר של nVidia (גרסה 21.81).
 
תודה את בעיית האיקונים פתרתי

על ידי התקנת הווינדוס מחדש אבל עכשיו קמה לתחיה בעייה חדשה שאני לא רואה הייטב את מה שרשום בכותרות של החלון ואת הסמלים בחלון רגיל. כמו גם אני לא רואה radio box (העיגולים הקטנים האלו של הבחירה) ואני לא רואה את הסימנים מזעור הגדלה וסגירה בכותרות של החלונות.
 
תודה פתרתי את הבעייה לגמרי

אני בטימטומי שכחתי להתקין את הדריברים שהורדתי מהאתר של נווידה. תודה על העזרה ועל הרצון לעזור.
 
למעלה