בעיות בהחלפת פנימית

בעיות בהחלפת פנימית

יש לי לאחרונה בעיות עם החלפת הפנימית: בקטע שליד הונטיל, הפנימית לא יושבת טוב, בפעם האחרונה אפילו היה עיוות קטנטן בצמיג (הואהיה יותר צר בקטע הזה) והפנימית מן הסתם נצבטה ע"י הצמיג וכמובן שהפנצ'ר הבא הגיע מייד (אחרי רכיבה של 37 שניות, ע"פ הפולאר). מחיפוש שעשיתי כאן למדתי שלא מומלץ להשתמש בכפות החליצה - האמנם?! אני צריך איזה טיפ של אלופים: איך מסדרים ת'פנימית הארורה שתשב כמו שצריך במקומה? אשמח לקבל עצות, תודה!
 

avihersh

New member
2 עצות טריוויאליות ושני טיפים של אלוף...

...כלומר טיפ שקבלתי מאלוף.. 1. נפח את הפנימית לפני הכנסתה לחישוק 2. השאר את הקטע של הצמיג מול הונטיל - לסוף 3. מקם את הלוגו של הצמיג והוראות לחץ אוויר מול הוונטיל (מול העיניים בעת הניפוח). 4. לפני שאתה "מלביש" את הצמיג דחוף קלות את הונטיל למעלה, חזור על הפעולה לפני הניפוח הסופי. איכשהוא זה מסדר את העיוות שאתה מדבר עליו שימוש עדין ומושכל בכפות אפשרי, בעת הסרת הצמיג והרכבתו הסופית (שם לעיתים קרובות ניתן להסתדר בלעדיהם...
 
ה"קפדנים" יקפידו שהלוגו של הצמיג

יהיה מעל הלוגו של החישוק, הגלגל נראה טוב יותר כשהלוגואים נמצאים אחד מעל השני. מלבד ההסבר האסתטי, אני לא שמעתי על סיבה אחרת למיקום הצמיג ע"פ מיקום הלוגו. יש לך הסבר למה הלוגו צריך להיות מעל הונטיל? אולי אני אצטרך לשנות את מיקום הצמיג אצלי...
 

avihersh

New member
ההסבר הוא אינפורמטיבי ואסתטי.

1. אינפורמטיבי - צמוד ללוגו יש את טווח לחצים רצוי. אם אתה מנפח (בעיקר במשאבת יד) - זה מול העיניים. 2. אסתטי - בדיוק מהסיבה שציינת.
 

inspired rider

New member
הכי חשוב...

בחושך כאשר אתה מנסה למצוא את החור של הוונטיל בחישוק יש לך את הלוגו של הצמיג כנק' ציון!!!! חג שמח, רז.
 

Ron Davidman

New member
הסיבה היא...

שאם יש תקר שחוזר על עצמו, אפשר לזהות את המיקום בקלות לפי הלוגו והוונטיל.
 

יעקב 471

New member
לוגו של הצמיג מול הונטיל כי-------

כשקורה פנצ'ר ואני מחפש את הסיבה (אם יש סיבה בכלל) אז לפי מיקום החור בפנימית אני מיד יודע היכן לחפש בצמיג. ככה לא צריך להפוך ולחפש שעות אם יש איזה זכוכית או משהו אחר בצמיג. תיכף יודעים לאן לגשת.
 

רוכב242

New member
אני פשוט מסמן "בלורד" על הצמיג מול הונטיל

כשמסמנים בצד זה מחזיק חודשים. אפשר לחזור על הסימון אם רוצים ולשנות את הסימון אחרי כל פנצ'ר(לפני פירוק הצמיג) וזה חוסך את חיפוש הלוגו בשעות דימדומים למיניהן. שבת שלום
 
הסיבה במקור היא קיצור זמני ההחלפה

בזמן מירוצים. כך יכולים אנשי הצוות לזהות במהירות גבוהה יותר את מיקום הונטיל, על ידי זיהוי מוקדם יותר של הלוגו הבולט יותר למרחוק.
 

גבי ערד

New member
טיפ לפנימית

דווקה את הצמיג ליד הונטיל תכניס בהתחלה ושהחלק ממול לונטיל יסגר בסוף ,זה מונע לחיצות מיותרות באזור הונטיל שהוא האזור הפגיע ביותר בפנימית. כמובן נפח קצת את הפנימית ,והכי חשוב כדי שלא יהיו עיוותים את הצד של הצמיג שהיה בעת הכנסת הפנימית כבר בתוך החישוק דחוף אותו בסיום הכנסת הצמיג כלפי פנימהשלא ישב בחלק הגבוה של החישוק ואז לא יהיו עיוותים בצמיג כאשר תסובב אותו.... הכל באחריות מלאה תנסה ותרוויח.. בהצלחה
 
למעלה