בעיה..

efrat1994

New member
בעיה..

בסימס עסקים בסיפריה של ההורדות אז לא נכנסת שום הורדה של השיער או הבגדים רק החפצים מה עושים?? והורדתי מאש לקבצים.. זה תמיד!!
 

efrat1994

New member
כן!!

אבל רק החפצים בסימס ורואים אותם בספריה של ההורדות בסימס עסקים ואת הקובץ של הבגדים לא..
 

SShirly

New member
היתה אצלנו בעיה דומה

מה שעשינו היה לעשות קיצורי דרך לתיקיית הDownloads ובמידה ויש לך עוד תיקיות מותקנות של סימס, לשים קיצור דרך אחד בכל תיקיה כזו. אחת מהן בטוח תתפוס. ככה זה הסתדרת אצלנו. רק חשוב לציין שאצלנו הכל קנוי. אני לא יודעת אם אצלך קנוי, אבל אם לא אולי זו הבעיה...
 

SShirly

New member
כן ודאי

כשהתקנו במחשב שלנו את התוספות, זה התקין כל תוספת כתיקיה חדשה של משחק הסימס במחשב. כשהורדנו תוספות כמו חפצים מהאינטרנט, לא ידענו לאיזו תיקיה בעצם להעביר את כל ההורדות. ניסינו להעביר לתיקיה הרגילה וזה בכלל לא עבד במשחק. לכן הפיתרון שמצאנו היה ככה: 1* לחצן ימני על התיקיה Downloads (שזו התיקיה בה את אמורה לשים את כלה קבצים שהורדת) ובחירה באפשרות "צור קיצור דרך". 2* יווצר לך קובץ חדש ליד התיקיה שלחצת עליה. הקובץ הזה יקרא "קיצור דרך אל Downloads". את התיקיה הזו את צריכה להעביר לכמה מקומות. את צריכה לבדוק איפה במחשב יש לך תיקיות של המשחק סימס. בדרך כלל התיקיות נמצאות בכונן C->Program Files->EA Games. יהיו לך תיקיות לפי כמות התוספות שיש לך. את פשוט צריכה להעביר את הקיצור דרך שהכנת ולשים אחד כזה בכל תיקיה שיש לך של הסימס. אם נגיד יש לך 4 תיקיות של הסימס, אז צרי 4 קיצורי דרך והעבירי קיצור אחד כזה לכל תיקיה. אח"כ כשאת מורידה עוד דברים למשחק, שימי אותם בתיקיה הרגילה (לא בתיקיה שנקראת קיצור דרך). זה יעדכן לך את כל קיצורי הדרך באופן אוטומטי. כשאת נכנסת למשחק תוודאי גם שבחלון הגדול מופיע לך Enable.
 

yarivito

New member
גמלי יש את הבעיה הזו

ועכשיו אני מנסה את הדרך שלך..אם זה יצליח אני פשוט מת עלייך חחח אני תקוע עם הבעיה הזו כבר הרבה זמן...אם זה יעבוד..
 
למעלה