בעיה...

daboor

New member
בעיה...

אבא שלי רוצה לטוס איתי ליוון.... ושוב אני ואבא. שוב כמו פעם. אני ילדה של אבא, תמיד הייתי. ואבא פגע.. בכל דרך אפשרית... אבל אולי הוא רוצה להראות לי שהוא מצטער? אולי הוא גם רוצה שאני אחזור להיות ילדה של אבא? ואולי שום דבר לא ישתנה... יהיו לי כמה ימים שאני שוב ארגיש ילדה מוגנת, ילדה קטנה, ילדה של אבא.... ואז שוב... אני יהפוך להיות ילדה רעה של אבא.. שק איגרוף של אבא.... שיעזוב אותי כבר! הוא יודע כמה אני פגועה ממנו.... הוא יודע טוב מאוד שאני מתגעגעת למי שהוא היה ולמי אני הייתי בתקופה לפני שהוא עזב... ולפני שאני "התקלקלתי"... אני לא יודעת.... וזה עוד החלק הכי פחות חשוב שיש לי.. אני מרגישה רע.. כל הזמן... כל האשמות שאני מפילה על עצמי.. לא יכולה להתמודד וכל היום חיה כמו רובוט... לא מגיע לי שום דבר טוב! טוב... יצא לא מובן... לא משנה.. אני בכל מקרה צריכה לדעת איך להתמודד עם דברים לבד!!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
דבורית יקרה..

מצד אחד רוצה להחזיר את הגלגל לאחור.. לתת הזדמנות.. ומצד שני רוצה לשמור על עצמך.. כבר כל כך נפגעת בעבר.. מפחדת להיכוות שוב.. ההתלבטות כל כך מובנת. כמה בלבול.. כמה מחשבות, כמו תאונה קטנה בתוך הראש, הן מתנגשות זו בזו, נלחמות, נאבקות, מי תנצח בסוף?... אולי צריך להקשיב ללב.. לרצון המיידי.. לאינסטינקט.. מה הלב אומר, יקרה?
 

מאיה מ

New member
פתאום........

פתאום הם ניזכרים להיות הורים, הם שוב רוצים את הילדים הקטנים שלי, מכירה את זה, זה בא להם בקריזות..... וזה מרגיז כל-כך........ אחרי כל מה שהם עשו (כל אחד והמקרה שלו), ח-צ-ו-פ-י-ם-!
 
למעלה